دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۴

● متولدین فروردین (بره) امروز، با مسایل‌ و مشكلات‌ عدیده‌ای‌ دست‌ و پنجه‌ نرم‌ خواهید كرد و بایستی‌ اطراف‌ خودتان‌را كمی‌ خلوت‌ كنید تا ازآرامش‌ بیشتری‌ برخوردار گردید. و …

● متولدین فروردین (بره)
امروز، با مسایل‌ و مشكلات‌ عدیده‌ای‌ دست‌ و پنجه‌ نرم‌ خواهید كرد و بایستی‌ اطراف‌ خودتان‌را كمی‌ خلوت‌ كنید تا ازآرامش‌ بیشتری‌ برخوردار گردید. و به‌ هیچ‌ وجه‌، نبایستی‌ در مشكلات‌ واشتباهات‌ دیگران‌ دخالتی‌ داشته‌ باشید، وگرنه‌ در نهایت‌ همه‌ كاسه‌ها و كوزه‌ها بر سر شما شكسته‌ خواهند شد امروز از احساس‌ ملال‌ آور و كسالت‌ بار روزمره‌شدن‌ برخوردار می‌شوید، پس‌ تا می‌توانید سر خودتان‌ را با تفریحات‌ مورد علاقه‌تان‌ گرم‌ كنید و اگر می‌توانید برنامه‌ یك‌ سفر راترتیب‌ دهید.

● متولدین اردیبهشت (گاو)
امروز‌، همه‌ فرصت‌هایی‌ را مغتنم‌ بشمارید و از آنها نهایت‌ استفاده‌ را ببرید كه‌ سر راهتان‌ قرار می‌گیرند. امروز آماده‌ مواجهه‌ با دردسرهایی‌ باشید كه‌ به‌ دست‌ خودتان‌ ایجاد می‌كنید، چراكه‌ از روحیه‌ ماجراجویی‌ برخوردار خواهید بود كه‌ البته در نهایت نتایج‌ بدی‌ عایدتان‌ نمی‌شوند. از اندرز و توصیه‌ بخردانه‌ و هوشمندانه‌ شخصی بهره‌مند می‌شوید. حتی‌ اگر آن‌ فرد از روی‌احتیاط مرتكب‌ خطایی‌ در گفتار شود!

● متولدین خرداد (دوقلوها)
امروز‌، در رابطه‌ با اعمال‌ و رفتار یكی‌ از اطرافیانتان‌، طاقت‌تان‌ تاق‌ می‌شود و كارد به‌استخوان‌تان‌ می‌رسد و به‌ نقطه‌ای‌ می‌رسید كه‌ اصلا تحمل‌ او را ندارید. ولی‌، تا می‌توانید سعی‌ كنید ازطریق‌ گفتگو و مذاكره‌ به‌ توافقی‌ دست‌ یابید، چرا كه‌ عصبانیت‌ و خشم‌ راه‌ به‌ جایی‌ نمی‌رود. امروز آشكار شدن‌ برخی‌ از حقایق‌ خانوادگی‌ باعث‌ می‌شوند كه‌ انگشت‌ حیرت‌ به‌ دهان‌ بگیرید! یكی‌ از ارتباطات‌ صمیمانه‌تان‌ روند رو به‌ شكوفایی‌ بی‌نظیری‌ را طی‌ خواهد كرد.

● متولدین تیر (خرچنگ)
امروز از مراوده‌ و همنشینی‌ با عزیزانتان لذت‌ زیادی‌ خواهید برد و همین‌ باعث‌ می‌شود كه‌رشته‌ انس‌ و الفت‌ میانتان‌، مستحكم‌تر از قبل‌ شود. امروز سرانجام‌ سخنی‌ را از دهان‌ همسر یاعزیزتان‌ خواهید شنید كه‌ از مدتها قبل‌، در انتظار شنیدنش‌ به‌ سر برده‌ بودید و در همین‌ جا باید صبر وبردباری‌ بی‌نظیر شما را در این‌ رابطه‌، تحسین‌ كرد.‌ در اوج‌ جذابیت‌ و گیرایی‌ خودخواهید بود، فقط در این‌ میان‌ به‌ یاد داشته‌ باشید كه‌ نشان‌ دادن‌ كمی‌ انعطاف‌ و گذشت‌، معجزات‌ زیادی‌را به‌ بار می‌آورد!

● متولدین مرداد (شیر)
امروز، از آن‌ چنان‌ عقاید و نقطه‌ نظرات‌ محكم‌ و مستدلی‌ در رابطه‌ با مسایل‌ مالی‌ و عاطفی‌برخوردارید كه‌ اگر صحبتی‌ از آنها نكنید، از درون‌ به‌ نقطه‌ انفجار خواهید رسید فقط مراقب‌ باشید كه‌بیش‌ از آن‌ چه‌ قصد دارید به‌ زبان‌ نیاورید و اطلاعات‌ زیادی‌ از خودتان‌ در اختیار دیگران‌ قرار ندهید. امروز وظایف‌ و موضوعات‌ كاری‌ یا تحصیلی‌ تمام‌ فكر و حواس‌ شما را به‌ خوداختصاص‌ خواهند داد و مجبورید كه‌ به‌ یكی‌ از نزدیكانتان‌ اعتماد كنید و حرفهای‌ دلتان‌ را نزد او به‌ زبان‌آورید و خودتان‌ را سبك‌ كنید.

● متولدین شهریور (سنبله)
امروزفرصتی‌ عالی‌ عایدتان‌ می‌شود تا شناخت‌ بیشتری‌ از فردی‌ به‌ دست‌ آورید كه‌ نسبت‌ به ‌او دو دل‌ و مردد هستید و مایلید نهایت‌ استفاده‌ را از آن‌ ببرید. روز‌ خاطره‌انگیز و به‌یاد ماندنی‌ای‌ در زندگی‌ عاطفی‌تان‌ رقم‌ خواهند خورد و آنها را هرگز فراموش‌ نخواهید كرد. پس‌، درآرامش‌ كامل‌ حداكثر بهره‌ را از امروز ببرید و نگذارید هیچ‌ مانعی‌ آنها را ضایع‌ كنند.تا جای‌ ممكن‌ اوقاتی‌ را به‌ بررسی‌ و حلاجی‌ نگرانی‌ها و دغدغه‌های‌ خانوادگی‌تان‌ اختصاص‌ دهید.

● متولدین مهر (ترازو)
امروز‌ بحث‌ و مشاجرات‌ ناراحت‌ كننده‌ و عذاب‌آور با فردی‌ كه‌ او را از خود می‌دانستید وروی‌ او حساب‌ می‌كردید، ترجیح‌ می‌دهید كه‌ به‌ گوشه‌ امن‌ منزلتان‌ پناه‌ ببرید و اوقاتی‌ را بدون‌ دغدغه‌ وفكر و خیال‌ سپری‌ نمایید. ولی‌، زمانی‌ كه‌ یكی‌ از خویشاوندان‌ نزدیكتان‌، با مشكلی‌ مواجه‌ می‌شود ازدل‌ و جان‌ برایش‌ مایه‌ می‌گذاریم‌ و هر كمكی‌ كه‌ از دستتان‌ ساخته‌ است‌، برایش‌ صورت‌ می‌دهید. امروز، یكی‌ از استعدادهای‌ خلاقانه‌تان‌ شكوفا می‌شود و نتایجی‌ پر سود و منفعت‌عایدتان‌ می‌كند!

● متولدین آبان (عقرب)
امروز‌، تا جای‌ ممكن‌، با چهره‌های‌ آشنا و صمیمی‌ مراوده‌ و همنشینی‌ كنید، چرا كه‌ این‌بهترین‌ فرصت‌ است‌ تا دل‌ یكی‌ از نزدیكانتان‌ را به‌ دست‌ آورید كه‌ اخیرا بدخلق‌ و عبوس‌ بوده‌ است‌ امروز، مهمانی‌های‌ كوچك‌ و بزرگی‌ برگزار می‌شوند كه‌ در آنها خوش‌ می‌درخشید و كانون‌ توجهات‌را به‌ خود اختصاص‌ خواهید داد. فقط در این‌ جشن‌ها مراقب‌ باشید كه‌ همسر یا عزیزتان‌ به‌ واسطه‌یكدندگی‌ و لجاجت‌، اوقات‌ خوب‌ و خوش‌ را بر شما خراب‌ نكند به‌ خرج‌دادن‌ كمی‌ سیاست‌ و كاردانی‌، از همه‌ لحاظ به‌ نفع‌ شما تمام‌ خواهد شد.

● متولدین آذر (کمان)
امروز، از سخاوت‌ و بلندنظر خاصی‌ برخوردار هستید كه‌ این‌ ممكن‌ است‌ به‌ اسراف‌ كاری‌ وولخرجی‌ بیهوده‌ منتهی‌ شود گرچه‌، به‌ نظر می‌رسد كه‌ همسر یا عزیزتان‌، با بریز و بپاش‌های‌ بی‌رویه‌ شماموافق‌ نیست‌ و ممكن‌ است‌ در نقطه‌ای‌ حساس‌ و بحرانی جلودارتان‌ شود امروز تامی‌توانید فكر و حواستان‌ را روی‌ چیزها و مسایلی‌ متمركز نمایید كه‌ بیشتر از همه‌ در زندگی‌ برایتان‌اهمیت‌ و ارزش‌ دارند و دغدغه‌های‌ روزمره‌ را به‌ دست‌ فراموشی‌ بسپارید.

● متولدین دی (بز)
امروز، تا جای‌ ممكن‌ نظرات‌ شخصی‌تان‌ را بدون‌ به‌ زبان‌ آوردن‌ در دل‌ نگه‌ دارید و از ابراز آنهاخودداری‌ كنید ـ به‌ خصوص‌ اگر عصبانی‌ و هیجان‌ زده‌ هستید وگرنه‌، حرفهایی‌ را بی‌اختیار بیان‌خواهید كرد كه‌ بهتر است‌ ناگفته‌ باقی‌ بمانند زندگی‌ اجتماعی‌تان‌ از شور و حال‌ خاصی‌برخوردار خواهد بود و بهتر است‌ تا جایی‌ كه‌ می‌توانید از اعتماد به‌ نفس‌ و جسارت‌ نویافته‌تان‌ لذت‌ببرید.

● متولدین بهمن (ظرف آب)
امروز، برایتان‌ مهم‌ است‌ كه‌ از طرق‌ مختلف‌ روی‌ اطرافیانتان‌ آن‌ چنان‌ تأثیری‌ از خود به‌ جابگذارید كه‌ به‌ همه‌ ثابت‌ شود كه‌ به‌ خوبی‌ از جریانات‌ و اتفاقات‌ محیط زندگی‌تان‌ آگاه‌ هستید. در این‌زمان‌ فرصتی‌ عالی‌ و استثنایی‌ نصیب‌تان‌ می‌شود تا به‌ همسر یا عزیزتان‌، ارزش‌ واقعی‌ خود را نشان‌دهید و این‌ به‌ نوبه‌ خود و در زمان‌ مناسب‌ به‌ نفع‌ شما تمام‌ خواهد شد. و تا جای‌ ممكن‌، در این‌چارچوب‌ زمانی‌ از حال‌ و هوای‌ رمانتیك‌ خاصی‌ كه‌ بر منزلتان‌ حاكم‌ شده‌ است‌، لذت‌ ببرید!

● متولدین اسفند (ماهی)
امروز، درگیر شدن‌ در نبرد بین‌ خواسته‌ها و تمایلات‌ شخصی‌ خودتان‌ و دیگران‌، امری‌ وسوسه‌كننده‌ است‌، ولی‌ به‌ این‌ بیندیشید كه‌ در مدت‌ زمان‌ طولانی‌، از این‌ نبرد مستمر و خسته‌ كننده‌، چه‌ چیزی‌عایدتان‌ می‌شود؟ پس‌، بهتر است‌ تمام‌ احساسات‌ و عواطف‌ ناخوشایند و منفی‌ را به‌ واسطه‌ نشان‌ دادن‌آمادگی‌تان‌ برای‌ مصالحه‌ و گذشت‌، از خود دور كنید و به‌ آینده‌ای‌ درخشان‌ و پر از صلح‌ و صفا و آرامش‌فكر نمایید. امروز نیازمند آرامش‌ و راحتی‌ خیال‌ كامل‌ خواهید بود!