چهارشنبه ۲۸دی ۱۳۸۴

متولدین فروردین (بره): باید گذاشت تا كارها روند طبیعی خود را طی كند دخالت‌های بیجا و شتابزده ما این روند را مخدوش كرده و موجب میشود كه هر كاری از مسیر طبیعی خود خارج شده و به سایر …

متولدین فروردین (بره):
باید گذاشت تا كارها روند طبیعی خود را طی كند دخالت‌های بیجا و شتابزده ما این روند را مخدوش كرده و موجب میشود كه هر كاری از مسیر طبیعی خود خارج شده و به سایر كارها آسیب برساند.

متولدین اردیبهشت (گاو):
بحرانی تو را رنج می‌دهد اما مشكلی نیست تو به رغم مشكلات و دشواری‌های موجود خواهی توانست از این بحران عبور كرده و خود را به ساحل نجات برسانی.

متولدین خرداد (دوقلوها):
تغییراتی در زندگی خانوادگی و شخصی تو پیش می‌آید كه موجب می‌شود تا این روند خشك و ثابت مشغول شود و نشاط تازه‌ای پیدا كند.

متولدین تیر (خرچنگ):
در زمینه كاری فضای خوب و مناسبی است به‌خصوص این روزها در محیط كار خبرهای مسرت‌بخشی می‌رسد كه می‌تواند تا حدودی امیدوار كننده و نوید بخش باشد.

متولدین مرداد (شیر):
باید به قلب خود گوش سپرد و بیهوده آنرا متهم نساخت روحانیت و معنویت درون بهتر از این تظاهرهای سطحی و خارجی است در درون خود عشق و ایمان را تجربه كن.

متولدین شهریور (سنبله):
این لجبازی و سرسختی توست كه موجب می‌شود تا به رغم همه مشكلات و نابسامانی‌ها اسب سركش خود را به سوی هدف برانی اراده قوی كه باشد بسیاری از دشواری‌ها تسلیم خواهند شد.

متولدین مهر (ترازو):
یك مشكل خانوادگی پیش می‌آید كه تو را وامی‌دارد تا در مورد بعضی از رفتارهای خود تجدیدنظر كنی نگران نباش این تجدید نظر در مجموع كارها را رو به پیش خواهد برد.

متولدین آبان (عقرب):
تو خود هم تنهایی از پس این كاربر می‌آیی و می‌توانی این پروژه را با موفقیت به سرانجام خود برسانی پس دیگر چه نیازی به دیگران هست كه این‌طور دست خود را به سوی آنها دراز میكنی.

متولدین آذر (کمان):
اولین بار خلوص و پاك چشمی تو بود كه راه را بر تو باز كرد اینك تنها تلاش و كوشش صمیمانه توست كه میتواند تو را به مقصد برساند.

متولدین دی (بز):
اكنون می‌فهمی كه برخلاف تصور قبلی همیشه دیگران در كنار تو نخواهند بود فكر میكردی در صداقت و رفاقت بعضی‌ها هیچ شك و تردیدی نیست اما اكنون این باور غلط از آب در آمده است.

متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز بر تو آشكار خواهد شد كه چه تفاوت زیادی بین تو و یكی از همكاران وجود دارد این شناخت می‌تواند نگاه تو را نسبت به بعضی مسائل تغییر دهد.

متولدین اسفند (ماهی):
همان‌طوری كه انتظار داشتی كسی از راه می‌رسد و با آمدنش زندگی تو را در مسیر تازه‌ای قرار خواهد داد به جای شتابزدگی گاه باید منتظر بود تا زمانه خود تصمیم لازم را بگیرد.