نوت بوك سه بعدی شارپ

اگر كاربرد تصاویر سه بعدی عملكردی مثبت بر روی كار شما دارد، نوت بوكی را به شما معرفی می‌كنیم كه قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را داراست. Actius RD۳D محصول شارپ نوت بوكی بزرگ، حجیم و گران می‌باشد. …

اگر كاربرد تصاویر سه بعدی عملكردی مثبت بر روی كار شما دارد، نوت بوكی را به شما معرفی می‌كنیم كه قابلیت پخش تصاویر سه بعدی را داراست. Actius RD۳D محصول شارپ نوت بوكی بزرگ، حجیم و گران می‌باشد. زمانی‌كه عملكرد ۳D آن روشن است فوری قطع شده از لپ تاپ LCD از طریق یك اختلاف رویت با در نظر گرفتن محل دید ناظر مستقیم می‌شود و سبب می‌گردد تا تصاویر مختلفی به هر چشم برسد.
بدون نیاز به عینك ، قادر خواهید بود درك عمیقی از تصویر داشته باشید. هر چند ، تغییر جا تا حدود منجر می‌گردد كه جلوه ۳D تصویر دیده نشود. خوشبختانه یك دگمه قابل دسترسی در بالا صفحه كلید قرار دارد كه شما می‌توانید ویژگی ۳D صفحه را با آن روشن و خاموش كنید. اگر ۳D برای شما حائز اهمیت است، این نوت بوك را امتحان كنید. بدون ۳D ، و با قیمت ۲۹۹۹ دلار یك جایگزین گران و سنگین برای دسك تاپ است . این نوت بوك در PC World Bench۴ دارای ۹/۱ امتیاز گشت كه تا حدودی بالاتر از بقیه ایستاد ، ولی در آزمایشات عمر باتری نتیجه ضعیفی را كسب كرد. تنها ۲ ساعت.