موفقیت نیمه اول ماه مرداد!

● فروردین ای باد نسیم یار داری زان نفحه مشکبار داری آینده ای درخشان و سراسر پیروزی و کامیابی داری، به شرط آن که از یاد پروردگار غافل نشوی و به دیگران کمک کنی. از کسی که دوستش داری …

● فروردین
ای باد نسیم یار داری
زان نفحه مشکبار داری
آینده ای درخشان و سراسر پیروزی و کامیابی داری، به شرط آن که از یاد پروردگار غافل نشوی و به دیگران کمک کنی. از کسی که دوستش داری گله نکن، زیرا او در وضعیت خاصی قرار دارد. در حالی که میل دارد با تو ارتباطی منطقی داشته باشد اما درگیر مسایل خاص خودش هم هست که البته به زودی برطرف می شود. در زندگی اگر تحت فشار و عصبانیت قرار بگیری، افسرده و کسل می شوی. اغلب اوقات صبوری، و مدت ها درد را تحمل می کنی ولی از حرف های بی جا و تهمت قلبت می شکند.
به زودی تغییر و تحول کلی در کار و زندگی ات پدید می آید، به نحوی که همه شاد و خرم خواهند شد. دست به کاری خواهی زد که با گذشته تفاوت زیادی دارد و باعث پیشرفت و ترقی ات می شود، به شرط آن که همراه با مشورت باشد. مغرور و خودخواه نشو. تحصیل را فراموش نکن، زیرا با تحصیل کردن اعتماد به نفست بیشتر می شود. برای حل مشکلاتت از بیراهه اقدام نکن. و به حرف های هر کسی گوش نده. کسی که دارای قلبی مهربان و پاک است نباید به حرف نامحرمان گوش کند. با افراد بد اخلاق و بد عهد نشست و برخاست نکن. مسافرت برایت خوب است. ازدواج عملی می شود. پدر یا همسرت در موقعیتی است که به کمک تو نیاز دارد. مدتی با آن ها همدردی کن و مهربان باش که ثمره این مهرورزی بسیار خوب است. از انسان های بزرگ الگو بگیر.
● اردیبهشت
زنهار، مکن دراز دستی
با طره او، چه کار داری
دل در گرو چیزی، کاری یا کسی داری که تصور می کنی از همه چیز برایت مهم تر و شایسته تر است. اما مواظب باش از اهل حلیم داخل دیگ نیفتی. گاهی اوقات کارهایی می کنی که باعث دردسرت می شود، با عقل و درایت عمل کن تا در آرامش زندگی کنی. مغرور نباش که غرور، انسان را بیمار می کند. مهربانی، پل پیروزی است. وام یا سود خوبی به دست می آوری. دنبال امور اقتصادی هستی. امیدت را از دست نده تا پیروزی راه چندانی نمانده و تنها با حوصله و تلاش بیشتر به دست می آید.فردی جذاب، لطیف، هوشیار، دقیق، خیرخواه، دوست داشتنی، با سلیقه، قدرشناس و خوشرو هستی. به فکر ادامه تحصیل باش زیرا با فراگیری علم و دانش، انرژی بیشتری می یابی و بهتر می توانی خوب و بد را در زندگی تشخیص بدهی. مسافرت زیارتی در پیش داری. چیزی را که گم کرده ای پیدا می کنی. مژده ای به تو می رسد. با شخص مهمی ملاقات می کنی. از تردید دست بردار.
● خرداد
ای گل، تو کجا و روی زیبایش
او مشک و تو بار خار داری
قدر چیزهایی را که داری بدان. همه تو را دوست دارند و از مصاحبت با تو لذت می برند. اما تو باید موقعیت خود را درک کنی و به بزرگ ترها توجه کافی داشته باشی. نیتی که در دل داری عملی می شود، جای هیچ نگرانی نیست. اما مشورت را فراموش نکن. برای مسایل خود راه حلی پیدا کن، چون حرف نزدن و در خود ریختن به ضررت است. تصمیم گیری سختی پیش رو داری، بر خداوند توکل کن. زمان همه چیز را درست می کند. صبر و تحمل را پیشه خود ساز. رنگ های سفید، لیمویی، آبی و طلایی نیروی جسمانی و روحی تو را قوی می کند و باعث آرامشت می شود. فردی اصیل، کمال گرا، درس خوان، آرام و محتاط، نکته سنج، دلپذیر، نجیب، منطقی، باهوش، احساساتی، صلح جو، قابل اعتماد، سالم، مدیر، روشنفکر و با اراده هستی. روزهایی را که برای گرفتن آن تلاش می کنی به زودی به دستت می رسد. قدر آن هایی را که به تو انرژی می دهند بدان و از صمیم قلب دوست شان داشته باش که این بالاترین نعمت هاست.
● تیر
ریحان تو کجا و خط سبزش
او تازه و تو غیار داری
انسانی ساده دل و مهربانی هستی و به حرف دیگران زود اعتماد می کنی. از زندگی خوبی برخورداری و دیگران گاهی به زندگی ات غبطه می خورند. یادت باشد ناراحتی ها زودگذر هستند. شکرگزار باش و به خداوند توکل کن تا دو هفته دیگر از نظر فکری به ارامش می رسی. مسافرت برای تو ضروری است. نگران تغییر و تحولی که در زندگی ات ایجاد شده نباش. چون این دگرگونی در دراز مدت به نفع توست و کار خوبی است که به دیگران کمک می کنی. به زودی ملاقات پرثمری خواهی داشت.
از لحاظ کاری تغییرات فراوانی در دو ماه آینده روی خواهد داد که به نفع توست. به همسر خود بیشتر توجه کن، او زودرنج است. تو فردی هستی قدرت طلب، با اراده، شکست ناپذیر، با پشتکار، جسور، پر از انرژی مثبت، نظر بلند، سخاوتمند و جدی. انسان های موفق از فرصت هایی که دارند به طرز هوشمندانه ای بهره می گیرند پس به هوش باش که وقت را بیهوده از دست ندهی، صبر و شکیبایی را هم از دست نده. در همه حال از راهنمایی های پدر و مادر و استادان خود بهره بگیر. قدری آرامش، برنامه ریزی، سرعت عمل، اراده و تلاش لازم داری. اگر در انتظار کسی هستی، بدان که در این راه باید سختی های زیادی را تحمل کنی تا به هدفت برسی، پس عجله نکن. مشورت با بزرگ ترها را فراموش نکن.
● مرداد
نرگس تو کجا و چشم مستش
او سرخوش و تو خمار داری
او تو را دوست دارد اما گاهی نسبت به او بی محبتی روا می داری. در زمینه علمی و تحقیقاتی پیروز می شوی. در معادله سود زیادی می بری. به زودی شغلی به تو پیشنهاد می شود که زندگی ات را تغییر خواهد داد. دنیا در حال گذر است با همه زیبایی ها و زشتی ها، اما کسی که ارزش زمان و موقعیت خود را بداند موفق است. پیروزی در چند قدمی توست، فقط باید بیشتر تلاش کنی.
به مادیات و دنیا زیاد توجه داری. زودباور و زودرنج هستی. گاهی چون ماهی نرم و گاهی مثل شیر درنده می شوی. گره کارهایت باز می شود ولی با صبر و شکیبایی. کمی در رفتار و کردار خود تجدید نظر کن گاهی بدخلقی می کنی. دیگران را نرنجان، تو قلبی پاک و پر از مهر و محبت داری. تحمل نداری گریه دیگران را ببینی. با همسر و خانواده ات مهربان تر باش. به یکی از اقوام که برایش مشکلی پیش آمده، کمک کن. فرزندان شایسته و همسری مهربان داری. موفقیت های زیادی از طریق کسب علم و دانش به دست خواهی آورد.
● شهریور
ای سرو، تو با قد بلندش
در باغ چه اعتبار داری
انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود به ویژه وقتی به کسی کمک می کند. اگر برای کسی کاری می کنی خالص و بی ریا باش. تو مشکل دیگران را برطرف کن اگر دیگران قدر ندانستند، مهم نیست زیرا خداوند بر همه چیز آگاه و بصیر است. انسان حساسی هستی. گاهی اوقات با بعضی از کارهایت آینده ات را به خطر می اندازی و شانس هایی را که می توانی داشته باشی، از دست می دهی. برای رسیدن به مقصود، عجله نکن و صبر را پیشه خود ساز.
بیمارت تا یک ماه دیگر شفا می یابد. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنی. صراحت لهجه و نکته سنجی تو خوب است ولی چرا برای هر چیز کم اهمیت سر و صدا راه می اندازی؟ رنگ سبز برازنده تو است. این رنگ آسیب پذیری ات را کمتر می کند و تو را به ریسک کردن تشویق می کند. شغل و کار جدیدی پیدا می کنی. ملاقاتی زندگی شما را عوض خواهد کرد. در امور ازدواج و تحصیل موفق هستی. به همسرتان مهر بورزید، او به شما وابسته است. فردی خوشرو، اهل تفریح، وقت شناس، خیرخواه، با محبت، روشنفکر و با وفا هستی. تجربه بهترین درس است هر چند که حق التدریس آن گران باشد.
● مهر
ای عقل، تو با وجود عشقش
در دست چه اختیار داری
روحیه تو به گونه ای است که از هر ناراحتی به شدت اظهار دلتنگی می کنی و با هر خوشی بیش از اندازه شادمان می شوی. باید سعی کنی قانع تر باشی دنیا سراسر شادی و اندوه است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند. عجله نکن با صبر و شکیبایی گره از مسایل باز می شود. با یکی از استادان یا پدر و مادرت مشورت کن. در کرهایت با متانت و حوصله و درایت عمل کن تا عاقبت خوبی داشته باشی. کمی بی حوصله شده ای و در خود فرو رفته ای. چرا برای کارهایت برنامه ریزی نمی کنی. موسیقی و تفریح و گردش برایت مفید است.به زودی اوضاع زندگی ات تغییر خواهد کرد که به نفع تو است. کسی را پیدا کن که لایق و سزاوار هم صحبتی با تو باشد. مشکلات حل می شود. در امور شغلی، موفقیت همگام تو است. از جوانی خود استفاده کن. خوابیدن و در رویا فرو رفتن فایده ای ندارد. به مسافرت خواهی رفت که بسیار مفید است. به زودی تحولات زیادی را شاهد خواهی بود. موفقیت و کامیابی نصیبت می شود. فقط به خدا توکل کن و اعتماد به نفس داشته باش.
● آبان
روزی برسی به وصل، حافظ
گر طاقت انتظار داری
در کارهایت تردید داری به دیگران پند می دهی ولی خود به آن چه می گویی عمل نمی کنی. مقدمات آرزویی را که در سر می پرورانی هنوز فراهم نشده. از خداوند در همه حل کمک بگیر. جهان گذرا و ناپایدار است و ناکامی برای همه پیش می آید تنها با صبر و حوصله و توکل بر خدا کارها سازمان می یابد. از محاسن بی شماری برخوردار هستی و به زودی به مقصود خواهی رسید. از درشتی با اطرافیان و لجبازی دست بردار. با کینه داشتن به جایی نمی رسی. در تحصیل، کشاورزی و تجارت نفع فراوان وجود دارد. به زودی به آن چه میخوهی می رسی و آرم می شوی. از لحاظ کاری مسوولیت بزرگی را بر عهده می گیری. رابطه ات را با خداوند بهتر کن. فردی را رنجانده ای سعی کن دل او را به دست آوری. به یک میهمانی دعوت می شوی به وضع تغذیه خود بیشتر توجه کن. حیف است زندگی آرام خود را با بدخلقی به جهنم تبدیل کنی. مرد زیرک در رفتار خود تامل می کند. رنگ آبی پررنگ یا لیمویی برایت مناسب است و به تو سرعت عمل و اتکای به نفس می بخشد. در انتخاب دوست دقت کن. از افراد سیگاری دوری کن.
● آذر
ای بی خبر، بکوش که صاحب خبر شوی
تا راهرو نباشی، کی راهبر شوی
به دنبال آرزویی هستی و تصور می کنی بهترین آرزو است، پس باید هر چه می توانی تلاش کنی. شخصی مهربان و دلسوز هستی. از زندگی نسبتا خوبی برخورداری طوری که بعضی به تو و زندگی ات حسودی می کنند. در برابر خواسته های غیر منطقی دیگران با یک نه خودت را راحت کن. به زودی شاهد موفقیت بزرگی خواهی بود ولی مغرور نشو. بلکه آن را به خاطر کمک های اطرافیان، پدر و مدر و نزدیکانت بدان. نسبت به پدر و مادرت مهربان باش. مسافرت و خرید و فروش به نفع توست.
تو، مهربان، صمیمی، یکرنگ، زودرنج، خوش برخورد، راستگو و با تقوی هستی. با وجود داشتن قلبی پر از مهر و محبت، دیگران ارزش واقعی تو را نمی دانند. گمشده ات پیدا می شود. تغییر شغل به صلاح تو نیست. اگر می خواهی تغییر کلی در زندگی ات بدهی با مشورت پیش برو. انسان های موفق با اندیشه عمل می کنند. بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنی. مژده ای دریافت می کنی که باعث شادی ات می شود. فرزندی به خانواده ات اضافه می شود. همسری مهربان و فرزندانی شایسته نصیبت می شود.
● دی
در مکتب حقایق، پیش ادیب عشق
هان، ای پسر، بکوش که روزی پدر شوی
در زندگی چیزی کم نداری، خداوند نعمات زیادی به خانواده تو داده است. زندگی شادی خواهی داشت اگر به خدا توکل کرده و نیازمندان را فراموش نکنی. فعلا سفر نرو. در معامله مواظب باش سرت کلاه نرود. اگر چه باید به فکر آینده بود اما نباید حل را فدای آینده کرد زیرا زمان را از دست می دهی. می خواهی دست به کاری بزنی با کسی که در این کار تجربه دارد مشورت کن و از او کمک بخواه. کمی خود رای هستی و همین صفت باعث می شود که دیگران از اطراف تو پراکنده شوند. جز از خدا از کسی تقاضای کمک نکن. رنگ های نقره ای، فیروزه ای و طلایی برایت مناسب است و با روحیه تو سازگاری دارد. با غصه خوردن کاری درست نمی شود باید کمر همت ببندی و با اراده قوی و توکل به خداوند اقدام کنی. موفقیت در چند قدمی توست، تلاش کن تا آن را به چنگ آوری. کار سند درست می شود. لبخند را فراموش نکن. به ورزش رو بیاور. سیگار را کنار بگذار. تا خیلی از مسایل حل شوند.
‌● بهمن
دست از مس وجود، چو مردان ره بشوی
تا کیمیای عشق بیابی و زر شوی
اگر با تدبیر بیشتری عمل کنی و شتاب و عجله نداشته باشی، موفقیت همراه تو خواهد بود. گرفتاری ها رو به پایان است و تو از چنان زندگی ای برخوردار هستی که همه حسرت آن را خواهند خورد. خیلی خوب است که به عهد و پیمان خود وفا می کنی. و به امور معنوی توجه کافی داری. همیشه در پناه پروردگار مهربان باش. در کارهای مالی همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست و حساب و کتاب درست از آب در نمی آید و هر چه اصرار و پافشاری کنی بیهوده است. وقتت را بیهوده هدر نده. بی گدار به آب زده ای و در کاری که سر رشته نداری سرمایه گذاری کرده ای.
اگر هنوز دیر نشده مسیرت را عوض کن. تو فردی مغرور، متغیر، متین، محتاط، وظیفه شناس، جدی، مسوول، دوراندیش و مهربان هستی. در انتخاب دوستان خود بیشتر دقت کن. در زندگی میانه رو باش و از اسراف کردن پرهیز کن. تصمیم داری به مسافرت بروی، حتی برنامه ریزی هم کرده ای اما برنامه هایت به هم می خورد. در امور علمی و هنری موفقیت همراه توست. خبرهای خوشحال کننده از راه دور در راهند. با دید بهتری به مسایل نگاه کن. نمی توان آدم ها را از ظاهرشان شناخت به باطن شان نگاه کن.
● اسفند
گر نور عشق حق، به دل و جانت اوفتد
بالله، کز آفتاب فلک خوب تر شوی
در فکری که چگونه بر زندگی مسلط شوی. بدان که روزگار فراز و نشیب دارد و به تو که اندیشه ای توانا و خلاقیتی بی مانند داری نوید یک زندگی آسوده داده خواهد شد. درگیر مساله ای شده ای که برایت سودی ندارد، نفع آن به دیگران می رسد و زیانش در دراز مدت متوجه توست. گاهی اوقات نمی توان با سرنوشت جنگید و حتی اگر نخواهیم بعضی چیزها اتفاق می افتند. آرام باش و به همه حق بده. از روحیه ای بسیار قوی برخورداری و این خصلت پسندیده ای است. همگان را شیفته خود می سازی. در امور تحصیلی و عشقی موفقیت هایی را به دست خواهی آورد.
تلاش خود را بیشتر کن و با توکل بر پروردگار مهربان قدم بردار. حادثه ای بر زندگی ات تاثیر گذاشته و فکرت را مشغول کرده است. به زودی به آرامش می رسی. آدم خوشبخت کسی است که با وجود کمبودها بتواند وزیدن نسیم را بر روی صورتش حس کند و سبزی برگ های درختان را ببیند و خداوند را در زندگی اش حاضر بداند. سعی کن ارام باشی تا خدا نعمت دیدن، حس کردن و لذت بردن از همه چیز را به تو بدهد. سفری زیارتی در پیش داری. بیمار احتیاج به پرستاری بیشتری دارد. فردی مهربان و دلسوز هستی. با کمک به پدر و مادر پاداشت را خواهی گرفت. به تغذیه ات توجه کن. به زودی خبر خوبی دریافت می کنی و در جشنی شرکت خواهی کرد.