مرد متولد شهریور

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار كم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. او با عشق های رویایی و اشك های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می كنید، …

آتش عشق مرد متولد شهریور ماه بسیار كم شعله، اما جاودانه و با حرارت است.
او با عشق های رویایی و اشك های سوزان و آه های جانسوز میانه ای ندارد،‌ و اگر با چنین مردی ازدواج می كنید، باید صبر ایوب داشته باشید.
اگر شما از آن زن هایی هستید كه تشنه عشق های شاعرانه و جملات مسحور كننده هستند، توصیه می كنیم كه دور مرد متولد شهریور را خط بكشید، چون در غیر این صورت وضع آدم گرسنه ای را دارد كه بر سر خوان نعمت نشسته باشد اما غذاها همه به بشقاب چسبیده باشند. سعی در برقرار كردن یك رابطه عشقانه خیلی رویایی با مرد متولد شهریور چنان قلب شما را جریحه دار خواهد ساخت كه جراحت آن تا پایان عمر هم التیام پیدا نخواهد كرد. زندگی این مرد به طور دربست بر پایه امور مادی و كارهای عملی قرار دارد تا جایی كه به طور مطلق با عشق های رمانتیك و رویاهای طلایی بیگانه است. برای وارد كردن او به جرگه عشاق باید كوشش زیادی بكار برده شود. او نه تنها كسی نیست كه گیتارش را بردارد و پایین پنجره اتاق شما آواز های عاشقانه بخواند، بلكه شما برای شنیدن یك كلمه عاشقانه از زبان او هم باید صبر ایوب داشته باشید.
راستش این است كه این مرد از دوران طفولیت خود با عشق سروكار پیدا می كند منتها نه به آن مفهومی كه ما انتظار داریم. احساسات عشقانه و محبت او نسبت به دیگران به صورت فداكاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به دیگران به صورت فداكاری های صادقانه و بی پیرایه نسبت به افراد خانواده‌،دوستان و كسانی كه از او ضعیف ترند و یا دارای وضع مادی نامناسب هستند، بروز می كند. عشق واقعی او ، عشق به كار، عشق به مسئولیت و عشق به یاری رساندن به درماندگان است و این عشق چنان در او شدید است كه اگر موقعیتی برای ابراز آن پیدا نكند، جدا دلگیر می شود، دلگیر از اینكه چرا این چنین بی مصرف باقی مانده است. عشق هایی كه به صورت احساسات رویایی، جملات شورانگیز، اشك های سوزان و آه های جانسوز به وی عرضه بشوند به تنها در او كوچكترین تأثیری نمی گذارد، بلكه در اغلب موارد آنچنان موجب وحشت وی می گردند كه اگر دو تا پا دارد،‌ دو تا هم قرض می كند تا خود را از آنچه كه آن را یك مهلكه می پندارد، نجات دهد، اما اگر شما بتوانید همین مرد را در شرایط مناسبی قرار بدهید، مشاهده خواهید كرد كه چطور قلب سنگش ذره ذره نرم می شود. هیچ شكی نیست كه قلب او نیز راهی برای ورود عشق دارد، منتها این راه نه تنها یك شاهراه نیست، بلكه اغلب اوقات راه مخفی و پر پیچ و خمی است كه بكار بردن شیوه های رایج عاشقانه به طور حتم شما را به دروازه ورودی آن رهنمون نمی كند. همچنان كه كمك گرفتن از سكس و عشوه گری نیز مفید نخواهد بود.
مرد متولد شهریور در عشق بیشتر در جست و جوی كیفیت است و به همین دلیل وقایع عاشقانه زندگی او از نظر كمیت هرگز چشمگیر نیست و تازه اغلب این موارد محدود نیز به عاقبت غم انگیزی منتهی می شوند. عكس العمل او به هنگام شكست در عشق به این صورت است كه خود را به شدید ترین وجهی كه برایش امكان دارد،‌ در كارش غرق می كند، از اجتماع كناره می گیرد و از آن پس بیشتر از گذشته احتیاط به خرج می دهد. شما در روابط خود با مرد متولد شهریور خیلی زود متوجه می شوید كه برای جلب نظر او باید دوباره بیشتر فعالیت كنید و دوباره بیشتر از دانش زنانه خود استفاده نمایید. زندگی این شخص بر پایه صداقت استوار است، و فقط به دلایل بسیار قوی و یا به خاطر یك زن فوق العاده ممكن است خط مشی خود را موقتا تغییر بدهد. مرد متولد شهریور ماه خیلی راحت تر از مردانی كه تحت تأثیر صور فلكی دیگر هستند، می تواند مجرد زندگی كند و چون ذاتا به سرنوشت معتقد است اگر دید كه با كسی رابطه عاشقانه پیدا نمی كند، خیلی راحت آن را به پای سرنوشت غیر قابل تغییر خود می نویسد و وضع خود را می پذیرد و به همین دلیل هم شما بسیاری از متولدین این ماه را می بینید كه تا میانسالی مجرد باقی مانده اند و شكایتی هم ندارند.