مرد متولد خرداد

بسیاری از مردان متولد خرداد ماه چند بار ازدواج می كنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می دهند كه هنوز جوان هستند.طبیعی است كه این قاعده كلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو …

بسیاری از مردان متولد خرداد ماه چند بار ازدواج می كنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می دهند كه هنوز جوان هستند.طبیعی است كه این قاعده كلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دكترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و... او واقعا دو نفر است.
یكی از دوستان كه روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصیتی شدیدی است كه سالی دوبار به مرخصی می رود، یك بار به شمال، یك بار به جنوب. او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار می زند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فكر و ایده در سر دارد كه به طور متوسط هر شش ماه یك بار آنها را عوض می كند. آنچه كه عجیب بود، این بود كه یك بار بیشتر ازدواج نكرده است، وقتی پرس و جو كردم، معلوم شد كه پدرش متولد برج اسد( مرداد) است( اگر یكی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود). او در كارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی كه در همان حال كه مشغول نوشتن یك مقاله است، طرح كلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبی كه بر روی كاغذ می آورد، نمی گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام كارهای گوناگون است.
دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه او را می بیند كه دست ودلش برای خرج كردن یك شاهی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع كردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدهد.
بین صورت فلكی دو پیكر و اخبار و رد وبدل كردن اطلاعات رابطه ای نزدیك وجود دارد و به همین دلیل در مراكز خبرگزاری های عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه كسانی هستند كه در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا كسی است كه حتی اگر در یك سازمان خبری كار نكند وعملا به رد و بدل كردن اخبار و اطلاعات وعرضه كردن ایده های نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای كسب اخبار و شایعات و مبادله كردن آنها داشته باشد.
از نظر اینكه آیا در عشق و كار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت كه به شیوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقی می ماند، اما این بدان معنی نیست كه پس از زناشویی چشم و گوش خود را به روی تمام زنان عالم ببندد. او از یك طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به همین جهت مورد توجه زنان قرار می گیرد و در مجالس و محافل هم او و هم زن ها با او گرم می گیرند و به همین جهت همسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا در این صورت بسیار رنج می برد. اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف كمتر به او و اجازه می دهد كه به همسرش خیانت از یك حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن را به سهولت می تواند بگیرد. او از نظر روحی و مغزی یك انسان خیانتكار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور، آرام و مهربان است. او قادر است كه مطالب خود را بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی كند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ها حرف می زند و بازی می كند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی كافی هستند و از روشنایی ذهن و فكر برخوردار می باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آنها به سهولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش می كنند. البته این حسن روابط گاهی هم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ها می شود كه باید از توسعه آن جلوگیری كرد و پدر خرداد ماه گاهی هم باید از جذبه پدرانه و در مقام ریاست خانواده بودن استفاده كند و اجازه ندهد كه بچه ها همیشه او را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی كنند.
نكته مهم دیگر كه باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت،‌ قولی های گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایی می زند و قول و قرار هایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدهایی می دهد كه درست از آب در نمی آید و به همین جهت خلف وعده های او از سایر مردان بیشتر است.
ضمنا این آقا،‌بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، كنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنكه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.
حسادت صفتی است كه شما تقریبا هرگز در یك شوهر متولد شده در برج دو پیكر مشاهده نمی كنید و اگر احیانا موردی پیدا شد كه آن فكر و حالت در او به وجود بیاید، فورا آن را با تمام قدرت از خود دور می كند( مگر اینكه به هنگام تولد صور دیگر فلكی در وضعی باشند كه تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند) طبیعی است كه هیچ انسانی را نمی توان یافت كه به كلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار كم می باشد. در مورد عشق نیز به جنبه های جسمانی و سكسی آن توجه زیادی ندارد. احساس او از آنچه كه می بینید ویا می شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلكی ماه تولدش برابر صور فلكی دیگر به وی كمك می كند تا به نكات باریك پی ببرد. عشق او چنان جنبه ملكوتی دارد كه انسان گاهی خیال می كند اصلا به جنبه های جسمانی و مادی آن به كلی بی توجه است، در حالی كه شما اگر انتظار ندارید كه عشقتان مرد غار نشینی باشد كه با چوب توی مغزتان بكوبد و بعد موهایتان را بگیرد و تا توی غار محل سكونتش روی زمین كشان كشان ببرد، او یكی از بهترین عشق های دنیاست. متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت می كند و قلب شما را با گواراترین لذت های شفاهی و شاعرانه لبریز می سازد.
به خاطر داشته باشید كه سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود كه بتوانید همان نوایی را كه در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی را كه در سرش وجود دارد، درك كنید. او مدتها قبل از آنكه بخواهد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به آن است كه از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام این كار غیر مقدور به نظر برسد، ولی به هر صورت آن تنها راهی است كه قلب شما و قلب او را به هم وصل می كند.
ضمنا شما باید به تكیه كلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید. این تكیه كلام این است: « اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممكن بود» اینها جملاتی است كه شما ممكن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی كه گاهی اوقات خودش هم نمی تواند تمامشان كند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرها را از ابتدای جملات او حذف كنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به كار بردن این كلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او این كار را بر حسب عادت و به عنوان یك اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دهد.
مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است كه زندگی چند ساله اش را به این خاطر بر هم می زند.