شمع‌های معطر و تزئین شده

نور شمع همیشه برای تزئین زیبایی یك اتاق یا میز شام به كار رفته.شما می توانید به آسانی با افزودن یك قطره از جوهر اسانس درگودی موم شمع ذوب شده نزدیك به فتیله شمع ها را معطر كنید. برای …

نور شمع همیشه برای تزئین زیبایی یك اتاق یا میز شام به كار رفته.شما می توانید به آسانی با افزودن یك قطره از جوهر اسانس درگودی موم شمع ذوب شده نزدیك به فتیله شمع ها را معطر كنید.
برای شروع موادی كه لازم دارید به این شرح است، یك ظرف بلند وگود، آب جوش، شمع های بلند، گیاهان خشك وفشرده شده از جمله شمعدانی عطری،شاه پسند، پیچك، گلهای رازیانه، روغن اسانس گیاهان مورد پسندتان.
۱ ـ ظرف را از آب جوش پر كنید، شمع ها را یكی یكی تزئین كنید، یك شمع را در ظرف آب جوش فرو كنید و آن را از فتیله شمع یا دستتان حدود یك دقیقه و نیم در همان حالت نگهدارید با استفاده از موچین، برگها را روی موم نرم شده شمع بفشارید.
۲ ـ وقتی كه كار تزئین تمام شد و یا موم شمع دیگر به اندازه كافی نرم نیست كه برگها روی آن بچسبد دوباره شمع را در آب جوش فرو كنید، به این ترتیب یك لایه از موم روی طرح قرار می گیرد. هر چه شما بیشتر شمع را در آب جوش غوطه ور كنید برگها بیشتر به درون شمع فشرده می شود.
۳ ـ یك سری از چند طرح مختلف درست كنیدو در یك مجموعه و دسته كنار هم به نمایش بگذارید.
یك قطره یا بیشتر از اسانس معطر به شمع ها بیافزایید.
به یاد داشته باشید كه جوهر اسانس به سطح جلاخورده می تواند آسیب برساند، پس از روی میز چوبی دور نگهدارید.