شمع های معطر و تزئین شده

نور شمع همیشه برای تزیین زیبایی یك اتاق یا میز شام به كار رفته. شما می توانید به آسانی با افزودن یك قطره از جوهراسانس در گودی موم شمع ذوب شده نزدیك به فتیله شمع ها را معطركنید. شمع …

نور شمع همیشه برای تزیین زیبایی یك اتاق یا میز شام به كار رفته. شما می توانید به آسانی با افزودن یك قطره از جوهراسانس در گودی موم شمع ذوب شده نزدیك به فتیله شمع ها را معطركنید.
شمع هایی كه مورداستفاده قرار می دهید با فشردن گیاهان زینت یافته اند و اسانسی مناسب كه بعداً به آن اضافه می شود.
برای شروع موادی كه لازم دارید به این شرح است:
یك ظرف بلند و گود، آب جوش، شمع های بلند، گیاهان خشك و فشرده شده از جمله شمعدانی عطری ، شاه پسند، پیچك، گلهای رازیانه، روغن اسانس گیاهان مورد پسندتان. ظرف را از آب جوش پركنید، شمع ها را یكی یكی تزیین كنید ، یك شمع را توی ظرف آب جوش فروكنید وآن را از فتیله شمع با دستتان حدود یك دقیقه ونیم درهمان حالت نگهدارید، بااستفاده از موچین، برگها را روی موم نرم شده شمع بفشارید. وقتی كار تزیین تمام شد و یا موم شمع دیگر به اندازه كافی نرم نیست كه برگها روی آن بچسبند دوباره شمع را درآب جوش فرو كنید، به این ترتیب یك لایه از موم روی طرح قرار می گیرد، هرچه شما بیشتر شمع را در آب جوش غوطه ور كنید برگها بیشتر به درون شمع فشرده می شود.
یك سری از چند طرح مختلف درست كنید و در یك مجموعه و دسته كنارهم به نمایش بگذارید، یك قطره یا بیشتر از اسانس معطر به شمع ها بیافزایید. به یاد داشته باشید كه جوهر اسانس به سطح جلا خورده می تواند آسیب برساند پس از روی میزچوبی دور نگه دارید.
زمانی كه شمع های معطر روشن می شود ، عطرلیمویی نزدیك به شمعدانی فضا را عطرآگین خواهد كرد.