طالع بینی سه شنبه 10بهمن

طالع بینی سه شنبه 10بهمن | شما امروز می توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت های بیشتری کسب کنید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
شما امروز می توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت های بیشتری کسب کنید، اما لازمه این موفقیت ها این است که روی کارهای خودتان نیز برنامه ریزی کرده و حساب باز کنید. بدون شک سریع عمل کردن کلید موفقیت تان است و باعث می شود دیگران شما را تحسین کنند، پس تا جایی که می توانید در لحظه حال حضور داشته باشید. به جای تجزیه و تحلیل کردن شرایط و بررسی کردن تمام گزینه ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.
طالع بینی متولدین خرداد
حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.
طالع بینی متولدین تیر
بعضی وقت ها شما آسان گیرتر از چیزی که همیشه هستید ظاهر می شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید که دیگران را از سر راه تان کنار بزنید فقط به خاطر اینکه زمان برای خودتان لازم دارید.اما این به این معنی نیست که شما اجتماعی نیستید. بلکه به این خاطر است که دوست ندارید یک شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نکنید اعمال تان را توجیه کنید، فقط سعی کنید زمانی که با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد.
طالع بینی متولدین مرداد
دوستانتان شاید بتوانند به طُرقی موقت زندگی تان را سرشار از انرژی کنند. آنها اگرچه می توانند شادی را وارد زندگی تان کنند، اما شما باید به اندک ماجراجویی و سبک سری خود در زندگی توجه بیشتری داشته باشید. ترک کردن کارهایتان قبل از تمام کردن آنها بدین معنی است که مجبور می شوید آنها را کامل کنید. البته باید اول از همه، تمام کردن وظایف تان برایتان اهمیت داشته باشد. اما اگر تصمیم گرفتید که تفریح کنید، وقتی امروز عصر خودتان را در حال کارکردن دیدید غر نزنید!!
طالع بینی متولدین شهریور
امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.
طالع بینی متولدین مهر
شما خیلی تلاش می کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی از حوادث روی داده را از دست داده اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!
طالع بینی متولدین آبان
در حالیکه ماه دوازدهمین خانه شما- یعنی خانه حقایق پنهانی - را ملاقات می کند، شاید بهتر باشد احساسات خود را هرقدر هم که هیجان انگیز باشند ابراز نکنید. اگر شما رازهای خود را مخفی نگه می دارید، باید اطمینان حاصل کنید که محرکها و انگیزه های شما کاملاً مشخص و آشکار باشند. پنهان کردن حقیقت فقط به خاطر اینکه اطلاعات بیشتری به دست آورید مفید نخواهد بود. سیاست شما این است که کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهید و این اخلاقتان آینده شما را بیمه می کند.
طالع بینی متولدین آذر
بعضی از متولدین این ماه، برای خود برنامه سفر آمده کرده اند اما نمی دانند که به کجا سفر کنند. شاید از قبل برنامه ریزی کرده بودید اما امروز واقعا سردرگم هستید که چکار کنید. بهتر است قبل از حرکت همه مسائل را اصلاح کرده و قبل از اینکه دیر شود، حرکت خود را آغاز نمایید. برای انتخاب کردن مقصد خود، بهتر است ساده ترین و راحت ترین راه را انتخاب کنید.
طالع بینی متولدین دی
امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده اید. اجازه ندهید ترس های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می کشند.
طالع بینی متولدین بهمن
شما رابطه دوستانه خاصی با یک نفر برقرار کرده اید، و الان فکر می کنید که اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر کند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته کرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده که خیلی بی احتیاط عمل کنید. اما اگر شما بخواهید با تکیه کردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امکان دارد یک نفر دیگر به شما خیانت کند. بنابراین سعی کنید که به خاطر منافع یک نفر دیگر کاری انجام ندهید.
طالع بینی متولدین اسفند
امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی توانید در برابر وسوسه های درونی تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان های دور و دراز ذهن خود سیر می کنید، منطق را پیشه خود سازید.