از مدیریت رمز عبور به کمک نرم افزار چه میدانید؟

این روزها رمز عبور درست مانند کلید در خانه نقش اساسی برای ورود دارد به عنوان نمونه اگر به هر دلیلی رمز عبور ایمیل خود را فراموش کرده باشید به نوعی دسترسی به نامه های خود را از دست خواهید داد به همین علت در این خصوص نرم افزارهای بسیاری نوشته شده است که کاربران به کمک آنها دیگر نگران فراموش کردن رمز عبورهای خود نیستند.

یکی از این نرم افزارهای قوی Last Pass Password Manager نام دارد.نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت پسورد های اینترنتی که با استفاده و کمک گرفتن ازآن دیگر نگرانی کاربران از فراموش کردن رمزهای اکانت های مختلف که در سایت های متفاوت از آنها استفاده می کنند از میان خواهد رفت. این نرم افزار از مرورگرهای پرکاربردی مانند Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari پشتیبانی می کند. با کمک گرفتن از این نرم افزار شما این امکان را دارید تا در استفاده کردن از هر پسوردی در اینترنت، تنها یک بار وارد کردن آن کافی باشد و این نرم افزار است که آن را به خاطر می آورد و در زمان مناسب استفاده می کند.
با استفاده از این نرم افزار شما براحتی می توانید پسورد هایی با ضریب اطمینان بالا انتخاب کنید و نگران فراموش کردن آنها نباشید، چرا که این نرم افزار رمز ها را در سرور خود ذخیره می کند و در مواردی که شما مجدداً به سایت های مورد نظر مراجعه می کنید، بخش های مربوط به نام کاربری و کلمه عبور شما را به صورت خود کار برای شما پر می کند.