چه مدل فرق مویی برای شما مناسب است؟

شما ترجیح میدهید مو هایتان باز باشد یا بسته؟ مدل موهایتان را با لباستان ست میکنید؟

شما ترجیح میدهید مو هایتان باز باشد یا بسته؟ مدل موهایتان را با لباستان ست میکنید؟
این بخش به شما قوانین انتخاب مدل مو را خواهیم گفت
فرق کج
مدل مو های باز و فرق کج یکی از محبوب ترین مدل مو ها است. چرا که در طبیعی ترین حالت، صورت شما را بسیار جذاب تر نشان می دهد. مو های صاف و باز شما را زیباتر می کند. گاهی می توانید با فر کردن انتهای مو ها، کمی جذاب تر جلوه کنید.
مدل موهای فرق کج در صورتی که به شما بیاید شکل فوق العاده ای به صورت می بخشد. این مدل یکی از رایج ترین مدل مو های طبیعی است که به صورت روزانه می توانید درست کنید. زمانی که میخواهید برای یک مهمانی یا مراسم کمی رسمی آماده شوید، می توانید با استفاده از فر کننده ها، موهایتان را فر کنید و جذاب تر جلوه کنید.
فرق وسط
فرق وسط یکی از مدل های مو جذاب است. این مدل مو اکثرا در سوپر استار ها و سلبریتی ها دیده می شود. ظاهر شیک و ساده این مدل مو زیبایی صورت را دو چندان می کند و به چهره شما لطافت و معصومیت ویژه ای می دهد . برای زیبایی و جذابیت بیشتر مو ها می توانید مو های خود را با روغن و یا واکس مو مخصوص براق و درخشان کنید، همچنین استفاده از فر کننده مو و ایجاد موج در مو ها زیبایی مو های فرق وسط را دو چندان می کند. اسپری مو حالات زیبایی مو را حفظ کرده و آن را برای مدت طولانی تری زیبا نگه می دارد. شما به راحتی می توانید بعد از حمام موهای خود را خشک کرده و به وسیله شانه دم دار نسبت فرق وسطی در بین موهایتان باز کنید و بی نهایت زیبا و جذاب و دوست داشتنی شوید.