هفته سوم شهریور ماه ۱۳۹۴

شما آموخته اید که چگونه قدرتمندتر و قوی تر خود را نشان دهید. پس شما در این سیاره چه انجام خواهید داد؟

فروردین:
در روز جمعه ۵ سپتامبر به ساعت ۱۱ و ۲۳ دقیقه ظهر به وقت لندن سیاره پلوتو به سمت مشتری خواهد رفت که این بسیار نادر است. این باعث قدرت در برخی از جنبه های زندگی شما میشود. کسی یا چیزی باعث قدرتمندی فوق العاده جدیدی از نظر شغلی در یک دوره یا انجام برنامه های تان خواهد شد. در همین زمان آزادی شما با استفاده کامل از این فرصت احساسی و عاطفی به شکلی تازه ظهور پیدا میکند. این ممکن است از تولد یک فرزند تا ۲۰ سال بعدی ادامه داشته باشد. شما چیزهای زیادی برای بدست آوردن خواهید داشت.

اردیبهشت:
به نقطه عطف خوش آمدید ، برای شما سفر ، اینترنت ، خارج رفتن ، چاپ و انتشار یا برنامه آموزشی پیش خواهد آمد. شما ممکن است احساس تغییر قابل توجه ای بیشتر از آنچه که اتفاق می افتد شاهد باشید. اما آنچه در حال حاضر به جمع آوری سرعت شما کمک خواهد کرد اختراع دوباره آنچه که اهمیت دارد است ، در واقع نوآوری مجدد و یا راه اندازی مجدد برای مابقی سال است. این میتواند کار جدیدی در زندگی شما باشد. چگونه احساس قدرت میکنید؟ خیلی زیاد ، فقط بازوهای خود را کاملا باز کرده و به استقبال بروید. چگونه میگذرد؟ خوب ، پس به آن بپیوندید. شما به چیزی یا کسی پرتاب میشوید ، خانواده ، خانه ، شهر همه میتوانند برای شما بزرگتر و بهتر شوند ف فقط بله بگویید منظورم ، بیا گفتن است. بروری زمین چه به شما میگویند؟ شما می توانید ، یک رابطه معنی دار با مردم و یا در محل کارتان توسعه یا ارتقاء دهید.

خرداد:
زمانی که از من درباره چشم انداز متولدین خرداد بپرسید بلافاصله به یاد صدایی شبیه گیتار و آواز خواندن خواهم افتاد. و این واقعیتی است که از گره خوردن سیاره مشتری با متولدین خرداد در این ماه. همچون زن و شوهری که در مراسم ازدواج یا تولد ادای احترام میکنند. مشتری در کارهای شما رمز و رازی مرموز اما از طریق کلمات پیش خواهد آورد. ممکن است این کار باعث توجه بسیاری از مردم دنیا شود. یا شاید فقط میخواهید شعرهای خود را در وبلاگ تان یا سایتهای اجتماعی در معرض بازدید قرار دهید. در روز جمعه به بعد مشتری به شما یادآوری میکند که باید به دنبال چیزی یا کسی باشید که وجود دارد و جدایی یا فاصله از او لزومی نخواهد داشت. البته شما را به طور جدی بیدار نخواهد کرد تا در زمان و مکان مناسب آن کلمات خود را استفاده کنید. هم اکنون چه چیزی خواهد گذشت؟ در واقع این خانه از جدول طالع بینی نشان دهنده مسائل مالی مشترک که تبدیل و یا انتقال آنها به نفع شما است. این فصل ارتباط به خانه ،پول ، اموال و یا کسب و کار شماست اما آنچنان قوی.

تیر:
در ماه آینده شما تجربه لذت بخشی از کشف مقدار قابل توجهی از عشق در زندگی روزانه خود خواهید داشت. به علاوه باعث قدردانی زیبایی روز افزون محیط اطراف خود خواهید داشت. چه کسی می داند. بطور طبیعی این میشود احساس مثبت و شاد شما. لطفا اجازه دهید ،دیگران میدانند که شما از آنها مراقبت خواهید کرد و این تجربه برای شما تحسین به همراه دارد. رانندگی کوتاه و کشف محیط اطراف و ارتباط با دیگران عالی هستند. بحث های خانوادگی جالب توجه خواهد بود و بسیاری از شما به تعمیرات خانه و شجره نامه خانوداگی خواهید پرداخت.

مرداد:
مشتری در نشانه ماه شما بهترین شانس را در اسن سن هدیه میدهد. به دنبال تغییر و تصویری جدید از خود و احتمال تعویض اسم پیش بینی میشود. که این تغییرات قطعا به نفع شماست و باعث بازسازی شما خواهد شد. بی مقدمه در حال ساختن یک لایه جدید و آشکار از یک مدل قدیمی خود و یا اضافه کردن لایه های شگفت انگیز هستید ک همه این تغییرات تمام چیزی است که باید انجام دهید البته با لبخند و حرکت و گفتن “بله”. چه چیز دیگری این هفته سیاره پلوتو به شما خواهد گفت؟ پلوتو در نشان ماه شما باعث تحریک از خودگذشتگی و خدمت و وظیفه ای به عنوان اخلاق خواهد شد. حدس میزنم شما به عنوان یک چرخ دنده وظیفه شناس در ماشین الات ، بهترین کاری انجام خواهید داد که می باید انجام می شده. این را هر چه نزدیک تر به جمعه خواهید دید. جهان نیازمند چرخ دنده های شماست.

شهریور:
شما آموخته اید که چگونه قدرتمندتر و قوی تر خود را نشان دهید. پس شما در این سیاره چه انجام خواهید داد؟. در مرحله اول آمادگی برای هدایت و مربی گری و الهام بخش نسل جوان که این میتواند از طریق زندگی به عنوان پدر یا مادر یا پدر بزرگ یا مادر بزرگ بودن اتفاق افتد. همچنین میتواند از طریق تهعدات حرفه ای و یا داوطلبانه به افراد جوانتر اتفاق افتد. این هفته سیاره مشتری حضور خود را به جرقه هایی از رونق بخصوص در حوالی روز جمعه و ۵ سپتامبر. این رعد و برق های و ابرهای طوفانی ممکن است در نشانه های کیهانی شما دیده شوند اما صرف نظر از اینکه چونه تاثیر گذار هستند ف این یک موج تغییر است در مورد شخصیت خود و تحقق اینکه چه مقدار آن به شما قدرت می بخشد. داستان دیگر چیست؟ شما این را می دانید. اگر شما همه چیز را بپوشانید و یا یک بازی نامرئی داشته باشید ، سود خیلی زیادی بدست خواهید آورد.

مهر:
در روز جمعه ۵ سپتامبر یا نزدیک به آن شما خواهید توانست همه چیز را با دوستان خود یا با گروه به حرکت رو به جلو درآورید. این دوستی می تواند قدیمی یا جدید باشد و گروه ممکن است هر چیزی از یک شبکه حرفه ای تا به یک تیم ورزشی باشد. شما بسیار حق به جانب و هیجان زده و امیدوارید. چه خبر است از این همه توسعه و تازگی که در زندگی شما پیش خواهد آمد؟ البته که این واقعا آغاز نشده بلکه دانه های کاشته شده شماست. اگر بذر دوستی کاشته بودید پس چشم انتظار یک برداشت خیره کننده در اواسط سال ۲۰۱۵ باشید. من آنچه در نزدیکی جمعه می بینم باعث جهش رشد شماست. بنابراین همچون یک باغابان برای زندگیتان باشید. چه چیزی در نمودار شما من میبینم؟ خب یک داستان موازی و به همان اندازه مهم ، یک تغییر عظیم و بالقوه در محل سکونت ، خانه یا شهر ، خانواده.

ابان:
سیاره حاکم بر شما ، کوتوله ای به نام پلوتون است و بلافاصله به شما سرنخ هایی از فالتان را میدهد. پلوتو در نوسان است و هنگامی از راه میرسد که شما تغییراتی عمده را از سال ۲۰۰۸ تجربه کردید. طالع بینی این هفته به شما میگوید که جمعه ۵ سپتامبر پلوتو و مشتری در ارایشی خیره کننده پنج گانه قرار میگیرند و شما باید شخص یا پروژه یا امکانی را دنبال کنید. ممکن است این موضوع مربوط به شعر یا فصل ها یا مقالات یا وبلاگ ها یا حتی سخنرانی ها و اجتماعات باشد. و در پی آن به شما کلیدی تحویل داده خواهد شد که احساس بی نظیری خواهید داشت. این وضعیت تا ۱۲ ماه باشکوه دیگر ادامه دارد. این شگفت انگیر است که برای آن بیشتر سعی کنید.

آذر:
فرمانروای متولد آذر یعنی سیاره مشتری با پلوتو در آخر هفته در یک راستا قرار میگیرند بنابراین با ورود به ماه سپتامبر شما در بهترین موقعیت ممکن خواهید بود. شخص یا وضعیتی که از ماهها پیش آن را زیر نظر گرفته بودید در اولویت قرار میگیرد. آن را حفظ کنید. اگر در حال صحبت کردن در مورد سفر یا نقل مکان و یا سرمایه گذاری هستید برای شما منفعت خوبی به ارمغان می آورد. در بسیار و بسیاری از موارد محل ها یا منطقه یا حتی بخشی از یک داستان در نشان شما ثبت شده است. چه چیزی شما انجام می دهید؟ البته که این آسان است با ورود مشتری و کافی است خود را در راستای اهداف قرار دهید و حرکت کنید و آنها را به یک لبخند بسیار پذیرا باشید. خرید خانه یا کسب و کار و حتی خیرات هم تحقق پیدا مکیند. همه با هم باعث بیداری شما از خواب و احساس پادشاهی یا ملکه دنیا بودن خواهید داشت. شما نمی توانید این احساس هیجان و بدون کنترل را از فروشگاه بخرید اما فال برای شما آن را نشان داده .

دی:
در روز جمعه ۵ سپتامبر یک الگوی بسیار نادر در فال شما قرار میگیرد. سیاره پلوتون نماد قدرت و کنترل در راستای مشتری که نماد باستانی رشد و گسترش ، امید و پاداش بزرگ است ، قرار میگیرد. گمان میکنم شما با کلیدی که هم اکنون در دست دارید درب آن را باز کنید و با همان کلید قادر به باز کردن درب دوم نیز هستید. در واقع پس از یک دوره زیبا و جذاب میرسد که کلیدی بزرگ بدستانتان خواهد رسید که این می تواند شامل خانه یا آپارتمان یا پول و اموال با ارزش باشد حتی کار یا شیوه ای تازه در زندگی. برای شما دیوانه کننده است؟ پس باید مجنون باشید که این شانس نصیب شما شود و کارهای بزرگی تا سال ۲۰۱۵ به دنبال دارد. در هر مقطع از سرنوشت به شما کمک خواهد کرد تا بتوان آن را به سرانجام رساند. چه چیز دیگری در نمودار شما وجود دارد؟ پلوتون در علامت شماست ، و خواستار دوباره بازسازی خودتان البته شاید اینکار را از سال ۲۰۰۸ بارها و بارها تکرار کرده باشید اما این بار متفاوت و متنوع تر با نسخه جدید از شما همراه خواهد شد.

بهمن:
فقط وقتی که شما فکر میکنید که میدانستید دقیقا همان است “که” یا “چه” خواهد بود از داستان اصلی با شریک زندگی سابق یا فعلی ، ولی همان وقت مشتری شما را غافل گیر خواهد کرد البته در بهترین حالت ممکن. این مرد یا زن در قلب شما همان داستان است که از چند ماه پیش برای شما بزرگ شده و پیشرفت کرده و در حال حاضر شما سخت به دنبال یک فرصت البته فرصتی خیلی مناسب تر هستید. فال به شما خوش آمد گفته هر چند چیزی متفاوتی خواهد بود. همه شما به دنبال یک نشانه هستید که نشان دهنده تمایل باشد. مشتری نه تنها راه حل پرتاب شما برای ازدواجتان است و حداقل شانس برای یک رابطه جدید و سپس سرانجام آن ، بلکه خودتان هم باید آماده و گوش به زنگ باشید که هر لحظه این موقعیت در حال نزدیک شدن است. در سوی دیگر باید مراقب دشمنان و رقیبان راههای عجیب و غریبی بود که ممکن است برای شما سودمند باشند. منتظر نباشید که جمعه در راه است و دست از گزافه گویی برداشته و بازی را برنده باشید زیرا در طول سال درسهای زیادی آموخته اید. برید به اعماق ف به تاریک ترها این لحظه قدرت جدید را خواهید داشت.

اسفند:
برای متولد اسفند در طالع بینی هیچ انطباق تصادفی یا حوادث وجود ندارد. این است همزمانی بر اساس یک چیز بزرگ و لحظات پرشوری که احساس میکنید همه چیز برنامه ریزی شده بصورت هوشمندانه. کلام این هفته این است. زیرا هر آنچه اتفاق افتاده از دوستی های قدیمی و رسانه ها و حتی دوستی های تازه و هر چیزی که برایتان مهم است مثل گروه به معنای واقعی وجود خواهند داشت. دلیل روابط شما و قدرت نیاز به یک رابطه بسیار خاص خواهد داشت. این رابطه ای است از نور یا روح شادی بخش که بطور خاص در اینترنت تا چیزی که فاقد هویت شخصی باشد مثل شبکه های اجتماعی. هر لحظه نزدیک شدن به ۵ سپتامبر شاهد فرمانهای قوی مستقیم و یا باهم زندگی کردن هستید. چه چیز دیگری خواهد گذشت؟ مشتری تاثیر گذار بر حجم کارهای روزانه و شیوه زندگی شماست. البته شامل سلامت جسمانی شما هم خواهد شد که بطور ظریفی از شما مراقبت خواهد کرد. اگر از دو ماه قبل به پشت سر خود نگاه کنید شاهد این هستید که چگونه تکه های پازل به مدیریت کنار هم چیده شده اند. آینده ای درخشان در انتظار شماست اگر آمادگی استقبال از این شانس را داشته باشید.