هفته دوم اسفند ماه ۱۳۹۳

مهم نیست چه اتفاقی در حال رخ دادن است، مهم این است که شما چه هدفی در سر دارید.

متولدین فروردین:
مدتی است که نگران اوضاع مالی هستید. فکر می‌کنید باید بیشتر پس‌انداز کرد، شاید برای روز مبادا. این موضوع را بارها به خانواده نیز گوشزد کرده‌اید.

متولدین اردیبهشت:
مشکلات زندگی کم یا زیاد وجود دارد؛ راه گریزی هم نیست. پس سعی کنید به آنها هم لبخند بزنید. فقط به فکر کار کردن نباشید و از زندگی هم لذت ببرید.

متولدین خرداد:
از آینده نترسید و تلاش را جایگزین ترس کنید. مهم نیست فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ مهم این است که امروز چه تصمیمی می‌گیرید و چگونه عمل می‌کنید.

متولدین تیر:
هر قدر با مشکلات راحت‌تر برخورد کنید، زندگی آرام‌تری خواهید داشت. هیچ‌یک از ما نمی‌تواند انتظار داشته باشد زندگی بدون مشکلی را تجربه کند. اما می‌توانیم با مشکلات زندگی، منطقی و به آرامی برخورد کنیم.

متولدین مرداد:
نگران کارهای انجام نشده نباشید. همه چیز درست خواهد شد، البته اگر برنامه داشته باشید. امسال هم مانند تمام سال‌های گذشته بخوبی سپری می‌شود و جای نگرانی نیست.

متولدین شهریور:
سفری در پیش دارید. البته قبل از سفر برنامه کاریتان قدری فشرده خواهد شد که این موضوع می‌تواند شما را خسته کند. تحمل کنید تا زمان بگذرد؛ این روزها همه چیز به نفع شما خواهد بود.

متولدین مهر:
رفتار بعضی از همکاران و اطرافیان، شما را ناراحت می‌کند و این موضوع برایتان بسیار آزار‌دهنده شده است. به جای خود‌خوری و اذیت‌شدن، اشتباه‌شان را به آنها گوشزد کنید.

متولدین آبان:
در رفتار و نوع برخوردتان با اطرافیان دقت کنید. خوب است که برای خودتان ارزش قائل هستید، اما با ادامه این شیوه ممکن است در بین دوستان، به عنوان فردی خودخواه شناخته شوید. این موضوع می‌تواند بر دوستان شما تاثیر بگذارد.

متولدین آذر:
تحت تاثیر یک رابطه احساسی قرار گرفته‌اید، اما هنوز نسبت به احساس خود اطمینان کافی ندارید. این قبیل موضوعات به صبر بیشتری احتیاج دارد. پس به هیچ‌وجه عجله‌ نکنید. مشورت با دوستی مورد اطمینان به شما کمک می‌کند.

متولدین دی:
مهم نیست چه اتفاقی در حال رخ دادن است، مهم این است که شما چه هدفی در سر دارید. نباید اجازه دهید امور جزئی شما را از هدف‌تان دور کند. شاید در چند روز آینده با مشکلی مواجه شوید ، این مشکل هم حل خواهد شد.

متولدین بهمن:
کارهای متعددی دارید که می‌خواهید همه آنها را سامان دهید؛ اما زمان همیشه محدود است. اولین کاری که باید انجام شود یک برنامه‌ریزی دقیق است. در ادامه راه نیز شرط موفقیت آن است که کاملا طبق برنامه‌ریزی عمل کنید.

متولدین اسفند:
این هفته احساسات خاصی را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل انرژی شما دو چندان خواهد شد. سعی کنید این روزها به خاطره‌ای خوش برایتان تبدیل شود.