طالع‌بینی ۳ اسفند ماه ۹۳

امروز باید روی ارتباط ها و همکاری های خود تاکید بیشتری داشته باشید.

● متولد فروردین (بره):
هنگامی که آهن داغ است باید به آن ضربه بزنید. این دقیقا تفسیر زندگی امروز شما است. تا تنور داغ است، نان را بچسبانید. فرصت‌سوزی نکنید. اگر مجرد هستید و فرد خاصی را در ذهن دارید، امروز می توانید در مورد احساسات خود با او حرف بزنیدو عاشقانه های خود را زیاد کنید و طوری رفتار کنید و حرف بزنید که احساسات طرف مقابل هم تحریک و شیفته محبت و مهربانی شما بشود. امروز زمان عشق ورزیدن است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):

امروز بسیار احساساتی، پرهیجان و عاشق‌پیشه خواهید بود. به همه مسایل اطراف خود توجه ویژه داشته باشید. پیش از اینکه خود را وارد ماجرای تازه ای کنید، خوب به آن فکر و در مورد آن تحقیق کنید. اگر در حال حاظر در رابطه هستید، برای اینکه بیشتر با عشقتان تنها باشید برنامه ریزی کنید. امروز این فرصت را دارید تا جان دوباره ای به رابطه خود ببخشید. اگر طرف مقابل توجه چندانی به شما نشان نمی دهد، با انجام کارهایی که دوست دارد، موجب هیجان او بشوید.

● متولدین خرداد (دوقلوها):

اگر امروز عشقتان از شما تقاضای توجه بیشتری داشت چندان تعجب نکنید. امروز حس های عاشقانه اطرافیان زیاد می شود و همه دوست دارند مورد توجه و عشق بیشتری باشند. این مساله در زندگی عاطفی شما نیز مصداق دارد. با کلمه های پرمحبت و رفتارهای مهربانانه، موجب خوشحالی عشقتان بشوید. اگر هم مجرد و تنها و به دنبال عشق هستید، امروز زمان خوبی برای دوست یابی و آشنا شدن با فرد جدید است. این را بدانید که از نظر ظاهری و رفتاری امروز جاذبه زیادی برای اطرافیان خواهید داشت.


● متولدین تیر (خرچنگ):

هیجان و اشتیاقاتی که امروز دارید موجب می شود تا محبت های کوچک برایتان جذابیتی نداشته باشد. امروز دوست دارید همه توجه ها به شما باشد. احتمالا امروز با اجبارهای متعددی روبه رو خواهید شد. مثلا ممکن است در محل کار، یک ضرب الاجل استرس‌زا روی میزتان گذاشته شود. اما سریع واکنش منفی نشان ندهید. به چشم‌اندازهای بزرگ و اهداف خود فکر کنید. با محبتی که امروز در دل شما است، خوب است برای خدمات انسان‌دوستانه و خیریه فعالیت کنید.


● متولدین مرداد (شیر):

امروز یک عاشق دلباخته از خواب بیدار می شوید و سرشار از احساس و محبت و هیجان هستید. این حس ها به شما شادی و آرامش بسیاری می دهند. از این فرصت برای تنها بودن با عشقتان استفاده کنید. با هم تنها باشید، بیرون بروید یا فیلم تماشا کنید. در طول روز، در محل کار شاید فشارهای زیادی روی شانه شما باشند اما اجازه ندهید استرس آنها روی رابطه عاطفیتان تاثیر بگذارد. امروز دنیا زیباتر از همیشه است، از آن بهره بگیرید.


● متولدین شهریور (سنبله):

امروز مراقب رفتار و پول های خود باشید. وقتی زیادی روی ظاهر خود متمرکز شوید، احتمالا پول زیادی هم برای آن خرج خواهید کرد. به جای افراط در این کار، به مسایل درونی و ذهنی خود نیز بیشتر توجه داشته باشید. با عشقتان برنامه های تفریحی بیشتری ترتیب دهید و از کوچک ترین فرصت ها برای شادی همدیگر بهره بگیرید. برخی از مسایل در زندگی هستند که باید آنها را به دست فراموشی بسپارید.

● متولدین مهر (ترازو):

امروز باید روی ارتباط ها و همکاری های خود تاکید بیشتری داشته باشید. خودتان هم ذاتا دوست دارید تا بیشتر در مورد دوستان بدانید و ارتباط خود را با برخی از آنها نزدیک تر کنید. امروز بهترین فرصت برای این کار است. با حس های مهربانانه و عاشقانه ای که امروز در دل شما است، می توانید ارتباط های خود را توسعه و بهبود ببخشید. البته این احتمال هم وجود دارد که هنوز خودتان در مورد برخی خواسته هایتان مطمئن نیستید. خیلی نگران این موضوع نباشید. این تردیدها موقتی هستند و در روزهای آینده برطرف خواهند شد.


● متولدین آبان (عقرب):

امروز از همان ابتدای صبح، انرژی خوبی دارید و می خواهید به همه چیز سر و سامان دهید. از نظر روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و این بهترین بهانه برای تمیزکاری و تعمیر وسایل خانه است. وسایلی که دیگر به آنها نیازی ندارید را دور بیندازید. پروژه های ناتمام خود را به سرانجام برسانید یا برای شتاب بخشیدن به روند انجام آنها، برنامه ریزی کنید. امروز این فرصت را دارید تا با فرد تازه ای آشنا شوید. اگر هم در رابطه هستید، با شریک خود صمیمیت بیشتری برقرار کنید.


● متولدین آذر (کمان):

اینکه بتوان رویدادهای آینده را به طور دقیق پیش‌گویی کرد، همه جذابیت زندگی را از بین می برد. به این امر اصراری نداشته باشید و بیشتر روی اشتیاقات و خواسته های خود متمرکز باشید. امروز باید از محدود کردن خود دست بردارید. از اینکه همیشه طرز فکر ثابتی داشته باشید، دست بردارید. ایده، طرز فکر و رفتارهای تازه از خود نشان دهید. بگذارید عشقتان هم بداند که شما انسان با احساسی هستید و می توانید با سوپرایزهای خود موجب شادی بی حساب او بشوید.


● متولدین دی (بز):

امروز باید خیلی مراقب خودتان باشید. احتمالا امروز دچار تردیدهای بسیاری هستید و نمی دانید چه باید بکنید، یا راه درست چیست. این مساله نباید موجب نگرانی شما بشود. کمی صبر داشته باشید تا این حالت ها از بین بروند. در انتهای روز، لحظه های بسیار شاد و آرامی را در کنار عشقتان خواهید داشت. کمی تغییر در روند عادی زندگی به شما کمک می کند تا تجربیات بسیار بهتری داشته باشید.


● متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز در ابتدای روز بسیار فعال هستید و دوست دارید با همه خوش‌وبش کنید. با همین انرژی به جلو پیش بروید و حتی اگر مانع یا موضوع ناراحت‌کننده‌ای هم پیش آمد به آن اهمیت ندهید. وقت خود را به شادی، بودن در میان دوستان، مهربانی کردن به فرد دلخواهتان سپری کنید. می توانید با شریک عاطفی خود برای سینما، تئاتر، گالری های هنری یا هر نوع برنامه هنری دیگر برنامه ریزی کنید. هر کاری از دستان بر می آید برای خوشحالی او انجام دهید.


● متولدین اسفند (ماهی):
امروز بسیار دوست دارید در میان جمع دوستان یا همکاران باشید. هر چه اطرافتان جمعیت بیشتری حاضر باشد، حالتان بهتر و روحیه‌تان شادتر خواهد بود. اگر فشارهای کاری روی شانه تان است، خیلی خود را اذیت نکنید. با برنامه ریزی و مدیریت زمان، خیلی راحت می توانید از انجام آنها بر بیایید. با عاشقانه های زیادی که امروز در وجود شما هستند، برای خود و عشقتان لحظه های خاطره‌انگیز رقم بزنید. محبت در هوا جاری است و فقط باید آن را نفس بکشید و شاد باشید.