هفته چهارم بهمن ماه ۱۳۹۳

ممکن است از نظر مالی کمی شرایط برای شما سخت شود اما این روزها هم می‌گذرد.

متولدین فروردین:
این هفته کمی هوشیارتر باشید و سعی کنید واقع‌بینانه‌تر با مسائل زندگی برخورد کنید. ممکن است با مشکل کوچکی روبه‌رو شوید؛ اما به جای ناراحتی و بی‌قراری به‌دنبال راه حل باشید که حتما پیدا خواهد شد.

متولدین اردیبهشت:
روزهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اید و باید انرژی کافی برای کارهای این هفته هم داشته باشید. پس به جای این‌که حسرت روزهای خوب گذشته را بخورید، کمی بیشتر قدر روزها و دقایق زندگی‌تان را بدانید.

متولدین خرداد:
کمی نگران مسائل زندگی‌تان هستید و از اتفاقاتی که برایتان پیش آمده یا خواهد آمد، می‌ترسید اما این همه نگرانی، فقط به ضررتان است. به جای آن، باید آرامش خود را حفظ و آرام‌تر با مسائل برخورد کنید.

متولدین تیر:
حال و روزتان تغییر کرده و این خود شما هستید که می‌توانید از این تغییر استفاده کنید یا از آن رنج ببرید. سعی کنید با نگاه مثبت به اتفاقات دور و بر توجه کنید و به جای این‌که زانوی غم بغل بگیرید، روش‌ مقابله با مشکلات را تغییر دهید.

متولدین مرداد:
روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارید. برای همین باید انرژی کافی داشته باشید. به تغذیه‌تان کمی بیشتر اهمیت دهید و ورزش را فراموش نکنید. در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای شما پیش می‌آید.

متولدین شهریور:
پرخاشگری و تندخویی به نفع هیچ‌کس نیست اما متاسفانه شما این روش را در پیش گرفته‌اید و به این شیوه کارهایتان را پیش می‌برید. مطمئن باشید اطرافیان هم از این رفتار و خلق و خوی تند شما ناراحت هستند و اگر چیزی نمی‌گویند، دلیل رضایت‌شان نیست.

متولدین مهر:
طرز فکر شما و همسرتان کاملا یکسان است اما شیوه بیان شما با هم تفاوت دارد. سعی کنید در صحبت‌های خود کمی آرامش‌تان را حفظ کنید.

متولدین آبان:
احساس می‌کنید بهتر است مسئولیت تمام کارهای خانه را خودتان به عهده بگیرید. شاید به این شکل می‌خواهید مطمئن شوید که تمام کارها به بهترین شکل انجام خواهد شد.

متولدین آذر:
برنامه‌های کاری را به‌گونه‌ای مرتب کرده‌اید که بیشترین زمان را به خود اختصاص می‌دهند. این کارهای پیاپی شما را خسته کرده و استرس زیادی هم به شما وارد می‌کند. بهتر است هر چه سریع‌تر شیوه جدیدی را برای انجام کارها انتخاب کنید.

متولدین دی:
زمانی که مطمئن هستید کار درست را انجام می‌دهید، مهم نیست دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند. فقط باید خودتان احساس خوبی از کارها و رفتارتان داشته باشید و سعی کنید با رضایت خاطر، مسئولیت‌ها را انجام دهید.

متولدین بهمن:
خودتان را چنان مشغول کارهایتان کرده‌اید که به نظر می‌رسد هیچ موضوع مهم دیگری در زندگی‌تان وجود ندارد. در حالی که باید وقت بیشتری را به خانواده و بخصوص به فرزندانتان اختصاص دهید.

متولدین اسفند:
ممکن است از نظر مالی کمی شرایط برای شما سخت شود اما این روزها هم می‌گذرد. پس سعی کنید با خیال راحت به این کارها رسیدگی کنید.