ویدیو مارکتینگ و آمار حیرت آور آن

در اینجا نگاهی داریم بر آمار ویدیو مارکتینگ و تاثیر و نفوذی که بر بازاریابی اینترنتی و بازگشت مناسب سرمایه دارد.

در اینجا نگاهی داریم بر آمار ویدیو مارکتینگ و تاثیر و نفوذی که بر بازاریابی اینترنتی و بازگشت مناسب سرمایه دارد. طبق این آمار که توسط InternetRetailer و Cisco گزارش شده است قدرت ویدیو مارکتینگ بار دیگر مورد بحث قرار می گیرد.
۱- ۵۲ درصد از مصرف کنندگان می گویند که تماشای ویدیو های مربوط به محصولات باعث اعتماد بیشتر به آن محصولات شده و به آن ها در تصمیم گیری برای خرید آنلاین اعتماد به نفس بیشتری می دهد. زمانی که یک ویدئو شامل اطلاعات فشرده ای باشد، ۶۶ درصد از مصرف کنندگان به تماشای ۲ تا ۳ بار از این ویدیو می نشینند .
۲- خرده فروشان اینترنتی چنین گزارش کرده اند که تماشای ویدیو و همچنین مطالعه صفحات پشت محصولات ۱۴۴ درصد احتمال اضافه شدن کالا به سبد خرید را افزایش می دهد.
۳- خریدارانی که به مشاهده ویدیو در سایت OnlineShoes.com می نشینند ۴۵ درصد نرخ تبدیل بیشتری را نسبت به سایرین ایجاد می کنند. همچنین صفحات محصولات با گرافیک و ویدیوی خوب نرخ تبدیل بالاتری از صفحات محصولات بدون ویدیو را دارند .
۴- بینندگانی که به تماشای ویدیوی یک محصول می نشیند ۸۵ درصد بیشتر از بینندگانی که ویدیوهای تبلیغاتی آن محصول را ندیده اند از آن محصول خرید می کنند.
۵- بیش از ده درصد از خریداران در نظرسنجی هایی درباره ویدیو مارکتینگ، تماشای ویدیو را در تصمیم گیری خود مفید دانسته اند.
۶- Ice.com از افزایش ۴۰۰ درصدی افرادی که به تماشای ویدیو می نشینند خبر می دهد.
۷- بینندگانی که به تماشای ویدیو می نشینند ۸۵ درصد احتمال خریدشان بیشتر خواهد بود.
۸- بر اساس پیش بینی Ciaco ترافیک طرفداران تماشای ویدیو در سال ۲۰۱۷، ۶۹ درصد بیشتر از ترافیک های دیگر اینترنتی است.
شما چه فکر می کنید؟!

پویا روحی: مشاور تبلیغات و برندسازی مدرن
www.roohi.net