طالع‌بینی ۲۳ اسفند ماه ۹۲

عطارد اکنون وارد حمل آتشین شده است و ممکن است به شما الهام شود که احساس کنید سرمایه های شما در محلی نگران کننده قرار دارند.

● متولد فروردین (بره):
دیدگاه مثبتی که دارید شما را تشویق می کند تا به اهداف طولانی مدت خود فکر کنید. امروز کارها را مطابق میل خود انجام می دهید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
گاهی اوقات دوست دارید در مورد مسائل کاری و یا مالی صحبت کنید و در ضمن لذت هم ببرید . امروز فرصتی دارید تا کارها را روبراه کنید و فرصتی ایجاد کنید تا مشکلات و دیگر دو راهی ها را برطرف کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
موضوعی که در آن پافشاری می کنید مسئله درست و غلط بودن نیست اما شما ورای همه مسائل را می بینید. بنابراین اگر دیگران از حد خودشان فراتر رفتند یا سعی کردند شما را عصبانی کنند تنها ببخشید و فراموش کنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
عطارد وارد برج حمل شده است که به حرفه شما مربوط می شود.درست است که تعطیلات آخر هفته است اما چیزهای زیادی دارید که به آن فکر می کنید.به خاطر داشته باشید که ایده های ناگهانی هر لحظه ممکن است به ذهن تان خطور کنند.حتی ایده هایی که بعید به نظر می رسند را فراموش نکنید.
● متولدین مرداد (شیر):
یک بار دیگر، باید مراقب باشید که اشتباهاتی را که دیگران انجام می دهند، شما انجام ندهید. البته ناراحت نکردن دیگران متفاوت است بااین که همه چیز را به دلخواه افراد دیگر انجام دهیم. اگر کسی شما را واقعاً آزار می دهد، بسیار مهم است که همه چیز را از دلتان بیرون بریزید ولی شرایط را از آن چه که هست، بدتر نکنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
فوق العاده صبور هستید اما امروز کاملاً برعکس هستید یعنی حساس و زود از کوره در می روید.هر چه قدر بیشتر یک نفر را بشناسید بیشتر شما را عصبانی می کند.اکنون زمان مناسبی است که حرف دلتان را به آنها بزنید.هیچ کس نمی تواند همیشه ساکت بماند.
● متولدین مهر (ترازو):
شما انجام کارهای زیادی را در نظر گرفته اید که زما بسیار زیادی را در نیاز دارد.در نتیجه نمی دانید کدام کار را اول انجام دهید و بزودی گرفتار هراس و وحشت می شوید و زمانی اوضاع بدتر می شود که با نهایت توانتان کار می کنید و یا می خواهید کار ۴۸ ساعت را در ۲۴ ساعت انجام دهید.آرامش خود راحفظ کنید متولد مهر عزیز،با کارها بنا براولویت آنها روبرو شوید در غیر این صورت گرفتار مشکلی می شوید و یا تنها در دایره ای به دور خود می چرخید.
● متولدین آبان (عقرب):
سعی کنید امروز خرید نکنید مخصوصاً اگر به دنبال وسیله خاصی هستید.از نظر مالی و بدهکار بودن چارت شما در وضع خوبی قرار ندارد.هم چنین با حضور عطارد در برج حمل رابطه شما با همسرتان نیز بدتر می شود.
● متولدین آذر (کمان):
شما آدمی هستید که دوست دارد تغییرات ایجاد کند. و امروز این کار امکان پذیر می شود.شما ناحیه وسیعی برای رشد و توسعه دارید ولی برای این که این دوره رشد را به بهترین نحو به انجام برسانید ممکن است نیاز باشد کمی بیرحمانه در مورد آنچه در زندگی تان دیگر بدرد نمی خورد عمل کنید و آنها را حذف کنید. مسایل کم اهمیت را حذف کنید و بعد واقعاً قادر خواهید بود که پرواز کنید.
● متولدین دی (بز):
مرکوری به سمت برج حمل حرکت کرده است و در نتیجه شما نمی خواهید که تعطیلات آخر هفته را به تنبلی بگذرانید خانه تکانی برای بهار در برنامه شما قرار دارد. ممکن است با مخالفت کسی در خانه مواجه شوید. سعی نکنید که با زورگویی موافقت دیگران را جلب کنید. با خوش خلقی بهتر می توانید به مقصودتان برسید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
اگر توانسته اید که خودتان را از لحاظ مالی کنترل کنید بدون شک از خودتان راضی خواهید بود چون در خرج کردن پول افراط نکرده اید. همچنین حسابهای بانکی خود را در وضعیت خوبی نگه داشته اید . گر چه این کار شما را تنها از لحاظ مالی ایمن نمی کند بلکه انعطاف پذیری و آزادی بیشتری را در انتخاب کارهایتان بدست می آورید .
● متولدین اسفند (ماهی):
عطارد اکنون وارد حمل آتشین شده است و ممکن است به شما الهام شود که احساس کنید سرمایه های شما در محلی نگران کننده قرار دارند. لطفاً عجله نکنید دفتر چک کردن حسابتان را باز کنید یا بعداً‌ پشیمان خواهید شد. حوتی های باهوش به پشت صفحات روزنامه متوسل خواهند شد تا معاملات بهتر را برای وان یا گرو گذاری بررسی کنند.