طالع بینی هفته: ۱۰ اسفند ماه لغایت ۱۶ اسفند ماه ۹۲

در ابتدای هفته انتظار یک تاخیر و تعویق را داشته باشید. حتی اگر این شما هستید که برای کسی ضرب العجل تعیین می کنید ممکن است خسته کننده باشد که احساس کنید همگام با دیگران نیستید.

● فروردین ـ Aries|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : الماس
ابتدای این هفته قطعاً زمان درخشیدن شماست. در زمانی که کارهای شتاب زده نتیجه ای در بر ندارد، بر عکس هر چقدر که شما بیشتر آن را انجام میدهید شاد تر هستید و اطرافیانتان نیز خشنودند. در اواسط هفته هر چیزی را که در ذهن دارید مثل پول و ... دریافت خواهید کرد. خوب بود را فراموش نکنید. به خاطر داشته باشید که گاهی کم داشتن بهتر است (به عنوان مثال استرس کمتر داشتن بهتر است). آخر هفته شما در حال سریع فکر کردن هستید که فوق العاده است ولی اگر پای موضوع جدیی در میان باشد باید سرعتتان را کم کنید.
● اردیبهشت ـ Taurus|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : زمرد سبز
در ابتدای هفته قابلیت آن را دارید که کار بی پروایی را انجام دهید. اگر این کار مربوط به بخش حرفه ای و شغلیتان است بهتر است ابتدا با کسی در این مورد مشورت کنید. ولی اگر مربوط به مسائل عشقی است بهتر است با سرعت به پیش بروید.چرا که نه؟؟؟؟ اجازه دهید قلبتان راه خودش را پیدا کند. در اواسط هفته می توانید صحنه را برای یک سری امور شیرین و مخصوص آماده کنید به خصوص هنگامی که شما درخواستهای جادویی دارید که کسی نمیتواند نسبت به آن بی تفاوت باشد. برای مابقی هفته عزم و اراده طبیعی خودتان را برای درک امور اطراف به کار بگیرید.
● خرداد ـ Gemini|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آکوامارین
در ابتدای این هفته شما کسی باشید که اولین حرکت را انجام میدهد. این موضوع شبیه این جمله است: " چرت زدن شما، باعث از دست دادن زمان برای شماست" ، بنابراین زنگ آلارم را کمی زودتر تنظیم کنید. یک ضرب العجل کاری را پشت سر بگذرانید و در مورد اینکه چه احساسی دارید با دیگران صحبت کنید. اگر درگیری هایی در برخی از حوزه های زندگی خود در اواسط هفته داشتید از آن اجتناب نکنید. مطمئن نیستید که چگونه ادامه دهید؟ کسی را پیدا کنید که در وضعیتی مشابعه شما باشد و از او بپرسید. در روزهای بعد حتی مهارتهای فردی همیشه خوب شما نیز از همیشه بهتر خواهد بود. و کلاً هر چیز فوق العاده ای که در مورد شما وجود دارد فوق العاده تر خواهد بود. دنیای خود را تکان دهید.
تیر ـ Cancer|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : مروارید
شما همیشه یک موجود عاطفی بوده اید. اما قدرت (و شاید دگرگونی سریع!) احساساتتان ممکن است در اویل هفته حتی خودتان را هم غافلگیر کند. در مورد اینکه چه چیزی را نگه می دارید فکر کنید. اگر شما در حال فکر کردن در مورد یک قرار عاشقانه و یا سرگرم کننده با دوستان هستید، سه شنبه و چهار شنبه بهترین روز برای افسونگر بودن و خوش گذراندن هستند. به جای بیرون رفتن در خانه گرم و نرمتان روابط اجتماعیتان را داشته باشید. اگر در مورد چیزی مدام به جلو و عقب حرکت می کنید، بقیه هفته این فرصت را به شما می دهد که از این درگیری خللاص شده و از روی حصارها بپرید.
● مرداد ـ Leo|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : پریدوت
زندگی همین است! در طول هفته این موضوع را یاد بگیرید (البته به یک مدل خوب یاد بگیرید). هر آنچه که شما در حال تلاش برای درک آن هستید به نظر روشن تر می رسد و در واقع بیشتر سرگرم کننده به نظر می رسید. در اواسط هفته باید برای حفظ موضع خود به خصوص در محل کار آماده باشید ولی آیا این همان راهی است که می خواهید برای مسافتهای طولانی بپیمایید؟ هوشمندانه ترین نقشه این است: به جای تغییر خودتان، اتاق را تغییر دهید. اگر در اواخر هفته می خواهید بیرون بروید سعی کنید به یک سخنرانی، رویداد هنری و یا به تاتر بروید. این که آیا این موضوع بزرگ و یا نه چندان جالب است و برداشت های هوشمند شما در این مورد سرگرم کننده است، و این باعث ایجاد روابط بزرگی می شود.
● شهریور ـ Virgo|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : یاقوت کبود
نگرش شخصی فعال و زرنگ و ابراز وجودیتان با شروع هفته آغاز می شود . به جای وارد شدن به امور دراماتیک منطقی باشید. چیزی غیر عادی را در برنامه های سازمان یافته خود را در حوالی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بگنجانید و زمان بیشتری برای جذب کردن آن بگذارید. این موضوع تفاوتی ندارد که آیا شما در حال یادگیری چیزی جدید و یا بیرون رفتن و وقت گذراندن با شخص بزرگی هستید، در واقع این زمان است که می گذرد. چیزها واقعا می توانند راه را برای بقیه هفته مسدود کنند، اما خوشبختانه شما در راس کنترل هستید. اگر احساس اضطراب می کنید، علت را بررسی کنید،ورزش برای دریافت انرژی خوب است. درمان خوب کوچکی را برای خودتان (و شاید برای شخصی عزیز!) برنامه ریزی کنید.
● مهر ـ Libra|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : الماس
در شروع هفته یک توجه ویژه به گفتگوهای دو نفره و خودمانی ات داشته باش. ستارگان یک فرصت برای بهبود روابط فردی ات جلوی پای تو گذاشته اند اما اگر مراقب نباشی ممکن است خراب شود. در چهارشنبه و پنجشنبه شما روابطی جادویی خواهید داشت و باعث می شوید افراد کارهارا به راحتی و با مهارت انجام دهند طوری که باعث منفعت همگان شود. علاوه بر این شما کاملا جذاب هستید. آخر هفته خیلی برای مواجهه با حجم عظیمی از پروژه ها و انجام کارها انرژی ندارید و بیشتر سعی می کنید احساسات خود را با دیگران سهیم شوید و از زندگی لذت ببرید.
● آبان ـ Scorpio|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : یاقوت زرد
اول هفته حالتان چطور است؟ با علائمی که بدنتان ارسال می کند هماهنگ شوید، همینطور با احساسات خود نیز هم راستا شوید و تلاش کنید سلامت روح و جسم خود را در بالاترین وضع ممکن نگاه دارید. حوالی چهارشنبه و پنجشبه یک شخص به شما سودی می رساند که از او بعید است. آیا می توانید اختلاف را کنار گذاشته و با هم متحد باشید؟ بعد از چند روز هر گونه مورد مالی که شامل دیگران باشد مانند بودجه کاری، حسابهای شرکتی و حتی یک قرض برای ناهار می تواند مشکل آفرین باشد. مراقب قراردادهای خود باشید.
آذر ـ Sagittarius|عنصر وجودی : آتش|سنگ ماه : فیروزه
زندگی به نظر سرگرم کننده می رسد و شما نیز در ابتدای هفته عالی به نظر می رسید. برای انجام هر چیز خلاقانه ای باید تلاش کنید (یادتان نرود در مورد روابط عاشقانه نیز باید کوشش کنید). در اواسط هفته جهان توجه شما را به دیدن عناصر بزرگ و همچنین عناصر کوچک و مایکرو متری جلب می کند. شما می خواهید بزرگ فکر کنید ولی در نظر داشته باشید که باید به خوبی ببینید. در آخر هفته انرژیتان بسیار غیر معمول خواهد بود ولی به آن معنا نیست که این انرژی منفی است. در واقع بسیاری از حرکات مثبت می تواند برایتان اتفاق بیفتد.
● دی ـ Capricorn|عنصر وجودی : زمین|سنگ ماه : گارنت
در ابتدای هفته انتظار یک تاخیر و تعویق را داشته باشید. حتی اگر این شما هستید که برای کسی ضرب العجل تعیین می کنید ممکن است خسته کننده باشد که احساس کنید همگام با دیگران نیستید. اما با وجود تمامی قدرتهای عالی که در حوالی اواسط هفته در حال تکمیل شدن است، می توانید به عقب بازگشته و سپس دوباره به موقعیت اول برگردید. ذهن خود را بر روی تصورات خود باز کنید زیرا دارای خصوصیاتی است که شما را یک نابغه جلوه می دهد. در این آخر هفته همه چیز و همه کس همه جا خواهند بود و این به غرایز شما بستگی دارد که چگونه باشید. زیرا همه به سوی شما جذب خواهند شد.
● بهمن ـ Aquarius|عنصر وجودی : هوا|سنگ ماه : آمیتیس
شما مثل بقیه نیستید پس چرا در اوایل هفته سعی می کنید با آنها قاطی شوید؟ نمایش قسمت مستقل ، قدرت تخیل ، سبک مخصوص به خود ، ایده های روشن و منحصر به فردتان باعث می شود مثل یک ستاره طلایی در محل کار و حتی خارج از آن بدرخشید. سپس در حوالی اواسط هفته مسائل مادی و دنیوی شما را به سمت خودش می کشد. چیزهای خنده داری در حال اتفاق افتادن است که اگر به آن توجه کنید منافعی برایتان در بر خواهد داشت. وقتی پای منافع در میان باشد انرژیتان بالا می رود. آتشی زیر زندگی اجتماعی و یا عشقی خود برپا کنید.
● اسفند ـ Pisces|عنصر وجودی : آب|سنگ ماه : حجرالدم
در ابتدای هفته یک کتاب خوب انتخاب کنید یا به دیدن یک فیلم خوب بروی. قوه تخیل شما در حال حاضر فعال است و اگر به آن چیزی برای مشغول شد ندهید ممکن است خیال بافی هایتان با واقعیت ترکیب شود. در حوالی روزهای دوشنبه و سه شنبه اوقات فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. بیرون رفتن با دوستان ( یا بهتر از آن: بالاتر از یک دوست) باعث ایجاد روابط زیبایی می شود. وقتی آخر هفته می شود انتخاب های زیادی خودشان را نشان می دهند. گرفتن نظر از دیگران باعث می شود بهتر بتوانید تصمیم بگیرید. سپس تصمیم نگرفتن و به دنبال غریزه رفتن شما را به مکانهایی فوق العاده می رساند.