با پاوربانک جدید pqi، آشنا شوید

یکی از جدیدترین پاوربانک‌های عرضه شده توسط این کمپانی Power ۶۰۰۰T نام دارد که در واقع نوعی باتری لیتیومی یونی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌توان از آن برای شارژ مجدد ابزارهای موبایل نظیر انواع گوشی و تبلت استفاده نمود.

یکی از جدیدترین پاوربانک‌های عرضه شده توسط این کمپانی Power ۶۰۰۰T نام دارد که در واقع نوعی باتری لیتیومی یونی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌توان از آن برای شارژ مجدد ابزارهای موبایل نظیر انواع گوشی و تبلت استفاده نمود. با فشردن دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول چهار نشانگر LED روی بدنه فعال خواهند شد و می‌توان از طریق آن میزان شارژ باقی مانده در پاور بانک را مشخص نمود. پیل‌های نصب شده در داخل باتری این محصول و مدارهای داخلی آن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که ایمنی کامل کاربر را حفظ نمایند و به همین دلیل هیچگونه نگرانی از بابت ایمنی محصول وجود نخواهد داشت.

● پشتیبانی از انواع تبلت و گوشی هوشمند

این محصول دارای اینترفیس داخلی USB است و از جریان خروجی ۵V/۱A پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل نوع ابزار همراه شما (گوشی یا تبلت) تفاوتی نخواهد داشت و با استفاده از Power ۶۰۰۰T می‌توانید به راحتی آن را شارژ نمایید.

● رنگ‌های متنوع

پاوربانک PQI Power ۶۰۰۰T در قالب ۵ رنگ متنوع شامل سفید، مشکی، قرمز، آبی و سبز عرضه می‌شود و بهترین انتخاب برای iPhone ۵C خواهد بود.

● ایمنی بالا

این پاوربانک دارای مکانیزم حفاظتی داخلی از مدارها است که مانع از هرگونه اُورشارژ، تخلیه بار الکترونیکی و تجمع بیش از حد جریان الکتریسیته می‌شود. این پاور بانک همچنین دارای بیمه اطمینان‌پذیری تا ۱۰ میلیون دلار آمریکا است.

● نشانگرهای LED

پاوربانک جدید pqi دارای چند نشانگر LED روی بدنه می‌باشد که شما را از نسبت به میزان شارژ باقی مانده در باتری مطلع می‌سازد.

۴ لامپ روشن: به معنای آن است که در حدود ۷۵-۱۰۰ درصد از ظرفیت باتری تکمیل است.

۳ لامپ روشن: نشان دهنده آن است ۵۰-۷۵ درصد از ظرفیت باتری تکمیل است.

۲ لامپ روشن: یعنی حدود ۲۵-۵۰ درصد از شارژ باتری پر است.

۱ لامپ روشن: یعنی تنها در حدود ۱-۲۵ درصد شارژ در باتری موجود است.