فال هفته: این هفته بر شما چه خواهد گذشت ... ، ۳۰ آذر ۱۳۹۲

شما پر از شور و شوق فوق العاده و حتی ایده های بزرگ جدید هستید. فقط در نظر داشته باشید که یک یا دو موضوع کوچک وجود دارد که می تواند باعث رهاییتان شود.

● فروردین
عنصر وجودی: آتش
سنگ ماه : الماس
شما پر از شور و شوق فوق العاده و حتی ایده های بزرگ جدید هستید. فقط در نظر داشته باشید که یک یا دو موضوع کوچک وجود دارد که می تواند باعث رهاییتان شود. از یک جای نامعلوم تا به حال، خانه جایی است که قلبتان است. شما به شدت از اینکه فرد دلپذیری باشید لذت می برید حالا چه با خانواده و چه با دوستان باشید. انرژی داغ متفاوتی در اواخر پنج شنبه به سراغتان می آید و آخر هفته رومانتیکی برایتان بوجود می آورد. برای ماجراجویی عاشقانه در راه عشق آماده اید؟
● اردیبهشت
عنصر وجودی: زمین
سنگ ماه : زمرد سبز
در شروع هفته مثل همیشه فعال نیستید. از هر گونه حرکت مالی بزرگ یا تصمیم گیری حرفه ای دوری کنید و هرگونه برنامه ریزی باید کوتاه مدت باشد. از سه شنبه تا پنج شنبه انرژی ایده آلی برای به اشتراک گذاری احساسات خود پیدا می کنی. زود باش! حرفت را بزن. آخر هفته با شخصی در تعامل خواهی بود که به سر سختی خودت است. البته ممکن است کمی آزار دهنده باشد ولی در عین حال جذاب هم هست.تصور کن چه کارهایی را میتوانید با هم انجام دهید.
● خرداد
عنصر وجودی : هوا
سنگ ماه : آکوامارین
ستاره ها بر روی هر چیز فوق العاده تو در آغاز هفته نور افشانی خواهند کرد. شما همیشه طوری صحبت می کنید که همه دوست دارند. یک حرکت اساسی در برخی زمینه های زندگی در روز چهارشنبه و یا پنج شنبه انجام دهید اگر چه که وقت توقف و ارزیابی مجدد باشد. جایی ساکت بنشینید و لیستی از اهداف شغلی، آرمانهای عاشقانه و یا فقط کارهای سادهتان تهیه کنید. از جمعه به بعد شما انرژی عظیمی برای انجام امور، هوش زیاد و کلاً حس ماجراجویی زیادی پیدا می کنید. شما می خواهید از جهت مرد عمل باشید!
● تیر
عنصر وجودی: آب
سنگ ماه : مروارید
انجام یک سری از کارهای خارج از چهارچوب باعث حس رهایی می شود اگرچه ممکن است بخواهید آن را در تایم کاریتان انجام دهید ( مطمئن شوید رئیستان در این اطراف نباشد) . یک قدم محکم و مثبت بردارید و ببینید که چگونه ستاره ها بین سه شنبه و پنج شنبه شما را با سرعت رو به جلو می رانند.آیا در فکر روابط عاشقانه ای هستید؟ در حال حاضر در روابطتان بسیار خوب عمل می کنید. اگر در حال فکر کردن به هزینه های عمده ( مالی و یا احساسی) در اواخر هفته هستید مطمئن شوید که تاثیری بلند مدت برای آن در نظر گرفته باشید.
● مرداد
عنصر وجودی: آتش
سنگ ماه : پریدوت
دوستانتان در آغاز هفته در طالع شما خواهند بود. ارتباطات کاری بسیار دلچسبند و حتی خارج از ساعت کار نیز میتوانند به زیبایی بشکفند. به نظر می رسد از سه شنبه تا پنج شنبه روحیات دلپذیری خواهید داشت.آیا به این علت است که در حال دسته بندی چیزی در ذهنتان هستید؟ یک چیز عمیق؟ فراموش نکنید که حتماً به غرایزتان اجازه دخالت دهید چون در حال حاضر بسیار قوی هستند. با شروع پنج شنبه راجع به خودتان احساس بسیار خوبی خواهید داشت و تا آخر هفته ادامه پیدا می کند. هر چیز فوق العاده ، سخاوتمندانه، دوست داشتنی و خلاق در مورد شما هایلایت شده است. جهان واقعا صدف شماست!
● شهریور
عنصر وجودی: زمین
سنگ ماه : یاقوت کبود
همچنانکه ذهنتان با کارهای پر زرق و برق هفته آغاز به کار می کند به نظر می رسد مشکلاتی در ارتباط دهان مغزتان وجود خواهد داشت. ویرایشگر داخلی تان را خاموش نکنید زیرا نحوه گفتنتان نیز به اندازه چیزی که می گویید اهمیت دارد. شخص یا گروهی از اشخاص در روزهای سه شنبه یا چهارشنبه یا پنج شنبه به شما کمک خواهند کرد. این افراد ممکن است از همکاان، خانواده ،دوستان و یا افراد کاملاً غریبه باشند. در آخر هفته چالش بزرگ شما حفظ انعطاف پذیری بدن و ذهن است. کمی تمرین یوگا کنید، برنامه های خود را در آخرین لحظه تغییر دهید. احساس خیلی خوبی خواهید داشت.
● مهر
عنصر وجودی: هوا
سنگ ماه : الماس
در اول هفته ذهن شما باز تر و هوش شما تیزتر است و این بهترین زمان است تا آنچه را که در دل دارید بازگو کنید. هر چیزی یا هر کسی در این زمان برای شما بهترین انتخاب خواهد بود . برای سه شنبه تا پنجشنبه بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و بر کارهایتان تمرکز کنید . بهتر است پروژه ی فعلی خود را به پایان برسانید تا اینکه یک پروژه ی جدید دیگر را شروع کنید و هر مسئله ی بزرگ رومانتیک را به آینده واگذار کنید .حوالی جمعه شما یک تصویر کلی دقیق تر از زندگی شخصی خود خواهید داشت و در آخر هفته بهتر نیز خواهد شد. پس از آن لذت ببرید .
● آبان
عنصر وجودی: آب
سنگ ماه : یاقوت زرد
در آغاز هفته تمام مسائل مربوط به کارتان را با دقت بسیار انجام دهید و با رئیستان با احتیاط صحبت کنید . در مقابل اصرار ها برای انجام یک کار پر مخاطره مقاومت کنید و مطمئن باشید از کاری که کردید خوشحال خواهید بود . از سه شنبه تا پنجشنبه بصیرت شما به اوج خودش می رسد و به طرز عجیبی دستیابی به آنچه که می خواهید منوط به این خواهد بود که در برنامه ی شما باشد . حوالی جمعه و حتی آخر هفته کمی خسته از کار و مضطرب خواهید بود ، این به عهده ی شما است که مسیر بهتری را انتخاب کنید . برای پیشگیری از به وجود آمدن این وضعیت ورزش مناسب انجام دهید و استراحت کافی داشته باشید و با دیگران در مورد مشکلاتتان صحبت کنید .
● آذر
عنصر وجودی: آتش
سنگ ماه : فیروزه
در اول هفته سرتان بسیار شلوغ خواهد بود ولی فراموش نکنید که مسیرتان را هوشمندانه انتخاب کنید . شما ناخدای کشتی سرنوشتتان هستید و عملکردتان گویای افکار شماست . از سه شنبه تا پنجشنبه شکل گیری روابط از هر نوعی برایتان قوت می گیرد . مسائل مردم را در اولویت قرار دهید و به جای آنکه نادیده بگیرید و از کنار آن بگذرید ، آماده ی مذاکره و مصالحه باشید . از پنجشنبه تا آخر هفته زندگی برایتان بسیار خوشایند خواهد بود پس بگذارید حس شوخ طبعی و خوش شانسی شما راهنمایتان باشد .
● دی
عنصر وجودی: زمین
سنگ ماه : گارنت
درست فکر کردن کلید آغاز هفته ی شماست ، دریابید که چه چیزی باعث تمرکز شما و استقامت و عملکرد بهتر شما می شود ، سپس آن را انجام داده و دنیا را به دست آورید . از سه شنبه تا پنجشنبه احساسات شما قوی تر خواهد شد ، اشتیاقتان را دریابید و به مسائل ، جدی نگاه کنید اما هر تغییر بزرگی را به کندی و در طول زمان انجام دهید . در جمعه و شنبه حواستان به کار و پروژه هایتان باشد و بهتر است یک برنامه ریزی برای پشتیبانی از کارتان (یا شاید یک کپسول آتش نشانی) داشته باشید . و در یکشنبه احساسات شما برای یک نفر مورد نیاز است .
● بهمن
عنصر وجودی: هوا
سنگ ماه : آمیتیس
در اول هفته آنلاین باشید و یا تلفنی صحبت کنید مخصوصاً اگر روابط رومانتیک خاصی دارید . وقتی ارتباط برقرار می کنید آنچه می خواهید در دستان شماست . از سه شنبه تا پنجشنبه در خلال صحبت با نزدیکانتان یک فرصت شغلی پدید می آید .و راهی را پیدا کنید که روز به روز بتوانید به ندای درون خود گوش کنید چرا که این ندای درون حرفی برای گفتن دارد . سپس این نیروهای خلاق شما هستند که از پنجشنبه تا آخر هفته شکل می گیرند . تصور کردن را تمرین کنید ، یاد بگیرید، دوست بدارید و تماماً زندگی کنید . در روز یکشنبه پیگیری یک موضوع مهم را فراموش نکنید .
● اسفند
عنصر وجودی: آب
سنگ ماه : حجرالدم
احتمالاً در اول هفته به جای یک پاسخ بله یا خیر مشخص یک پاسخ غیر مستقیم خواهید داد و بدانید که این انتخاب شما است . شاید به کمی زمان بیشتر برای فکر کردن نیاز دارید زیرا از حوالی سه شنبه تا پنجشنبه آماده ی اقدام خواهید بود. عشق می تواند گرمای شما را بالا ببرد و در این زمان سرتاسر زندگیتان عالی خواهد بود . از این انرژی به وجود آمده برای شروع یک چیز جدید استفاده کنید . یک توصیه ی دیگر، از جمعه تا آخر هفته بسیار مراقب سلامتیتان باشید زیرا ممکن است کمی حساس باشد پس هوشمندانه تعادل را حفظ کنید .