گوشی هوشمند جدید اچ تی سی به نام HTC M۷

کمپانی HTC روی صفحه اول سایت خود شمارش معکوس برای معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود را گذاشته است. قرار است این گوشی روز ۱۹ فوریه معرفی شود. این گوشی که به نام HTC One هم شناخته می شود، قهرمان …

کمپانی HTC روی صفحه اول سایت خود شمارش معکوس برای معرفی جدیدترین گوشی هوشمند خود را گذاشته است. قرار است این گوشی روز ۱۹ فوریه معرفی شود. این گوشی که به نام HTC One هم شناخته می شود، قهرمان بعدی گوشی های هوشمند HTC است و بدین ترتیب انتظار می رود که پردازنده ای قوی تر و صفحه نمایشی با وضوح بالاتر داشته باشد.
ویژگی های اصلی HTC M۷ این گوشی بدون سبک بیرونی شیک آن، گوشی HTC مدرنی نخواهد بود. اگر عکس هایی که از این گوشی به بیرون درز کرده واقعی باشند، با گوشی واقعاً زیبا و شیکی طرف هستیم. مواد درجه یک و مرغوب در ساخت آن بکار رفته اند، البته مطمئن نیستیم که جنس آن از پلی کربنات است یا سرامیک یا آلومینیوم. باید منتظر شد و دید. در هر صورت انتظار داریم که این گوشی، گوشی خوش دستی باشد و ساخت خوب و محکمی داشته باشد.
خبرها و شایعات مبنی بر این هستند که این گوشی از لحاظ طراحی ظاهری، چیزی بین HTC ۸X و HTC One X باشد – البته به نظر می رسد که گوشه های آن تیزتر از One X باشند، ولی در عین حال گوشه ها هنوز هم کمی گرد هستند. در کنار صفحه نمایش، رنگ سفیدی به چشم نمی خورد و بدین ترتیب ظاهر بدون فریمی به آن می دهد، ولی بالا و پایین آن دو نوار با پهنای مساوی وجود دارد.
این گوشی شیک و مدرن است و ما از آن خوشمان آمد. صفحه نمایش آن یک سوپر ال سی دی ۳ لمسی ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل فول اچ دی است که در هر اینچ ۴۶۸ پیکسل وجود دارد. این صفحه نمایش بسیار بهتر از رقبایی است که در ماه های آینده قرار است به بازار بیایند. رنگ، روشنایی و کنتراست آن غنی و مناسب است. فقط ظاهر آن نیست که شگفت انگیز است.
انتظار می رود که پردازنده چهارهسته ای کوالکوم اسنپ دراگون اس ۴ با ۲ گیگابایت حافظه و گرافیک ادرنو داشته باشد. نیازی به توضیح درباره قدرت آن در انجام چند وظیفه بطور همزمان، بازی ها، برنامه ها و مدیا نیست. اندروید هم جنبه دیگری از این گوشی است. ما معتقدیم که HTC M۷ با نسخه ۴.۱ Jelly Bean معرفی شود و آپدیت نسخه ۴.۲ یا حتی طبق شایعات نسخه ۵.۰ کیک لیمویی بعد از معرفی این گوشی ارائه شود.
اندروید از لحاظ عملکرد و قابلیت اطمینان iOS را گرفته است و سیستم تعامل کاربری آن فوق العاده شیک و جذاب است. در این پلتفرم بیش از ۷۰۰ هزار برنامه وجود دارد. در هر حال باید تا ۱۹ فوریه منتظر شویم و از نزدیک شاهد این گوشی جدید ساخت کمپانی htc باشیم.