طالع بینی هفته: ۹ دی ماه لغایت ۱۶ دی ماه ۹۱

● فروردین ماه: مورد علاقه متولدین این ماه خیلی روی رفتار و اخلاق مهربان و انسانی شان حساب میکند . اگر دلیل خستگی و مشغله و غیره ، این رفتار تغییر کند مسلما" این روابط را بهم میریزد …

● فروردین ماه:
مورد علاقه متولدین این ماه خیلی روی رفتار و اخلاق مهربان و انسانی شان حساب میکند .
اگر دلیل خستگی و مشغله و غیره ، این رفتار تغییر کند مسلما" این روابط را بهم میریزد ، روحیه کمک در متولدین این ماه بسیار بالا ست . همیشه برای یاری دادن به محتاجان و اطرافیان آماده هستند .
در این میان بدلیل اشتباه و یا سوء تعبیر عده ای تصمیم گرفته اند دیگر دست یاری به سوی کسی دراز نکنند که مسلما" صحیح نیست ، پایان هفته پر مشغله ایی خواهد داشت .
● اردیبهشت ماه:
با پیش آمدن بعضی حوادث ، عده ای از متولدین این ماه دچار پشیمانی شده و خود را در ایجاد این حوادث مقصر میدانند در حالیکه در اصل چنین نیست و باید این را بپذیرند که این مسائل در هر حال پیش میاید .
جاه طلبی بعضی از اطرافیان برای در صدی از متولدین این ماه دردسر و مشکل ایجاد نموده است و بهتر اینکه تا حد ممکن جلوی این گروه را بگیرند ، هدیه ایی را از اقوام نزدیکتان دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان خواهد کرد .
● خرداد ماه:
توقع عزیزان و دوستان و آشنایان از متولدین این ماه همیشه زیاد است ، البته چنین روحیه ای تنها بدلیل امکانات و فداکاریهای متولدین این ماه بوجود آمده است ، بسیاری از پدر و مادرها که فرزندی متولد این ماه دارند خوشبخت هستند و درضمن فرزندانی هم که پدارانی متولد این ماه دارند در صف خوشبخت ها قرار دارند .
اشتباه و سهل انگاری بعضی از اطرافیان سبب ضرر و زیان و دردسر برای ۵۰ درصد از متولدین این ماه شده ولی خوشبختانه این مسائل قابل حل میباشد .
● تیر ماه:
بعضی ها نسبت به شما حسادت میکنند و حتی کینه میورزند اما درایت و خوش خلقی شما بالاخره این فضا را تغییر میدهد ، ادب و متانت شما به کمکتان می آید تا از شرایطی سخت و طاقت فرسا رهایی یابید .
با دوستان قابل اعتماد خود بیشتر تماس داشته باشید و در مسائل مهم با آنها مشورت کنید ، شما به راهنمایی و همفکری آنها نیاز دارید ؛ به گذشته فکر نکنید، چون ممکن است آینده را از دست بدهید ، اگر تمام توانایی خود را به کار گیرید از سد مشکلات عبور میکنید .
● مرداد ماه:
زحمت شما زیاد میشود و این مقدمه ای برای حرکتتان در یک مسیر دلخواه است ، فعالیتهای فرهنگی میتواند اصل وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند .
این هفته اگر تصمیم گیری راجع به فعالیتهای اقتصادی خود را کمی به تعویق بیندازید، به نفع شما خواهد بود ، به طور کلی طالع شما در زمینه امور عاطفی و فرهنگی روشن است ، یک نفر خیال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشمانی باز اطراف خود را بنگرید .
● شهریور ماه:
شرایط فعلی خود را در محیط کار حفظ کنید ، تغییر و تحول در این مقطع زمانی برای شما مفید نیست ، با افراد خانواده بحث و جدل نکنید چرا که ممکن است باعث دلخوری یکی از آنها شوید ، کمی قرار و آرام داشته باشید و در کارها عجله نکنید تا به آرامش لازم دست یابید .
نسبت به کسی که اشتباهات شما را برایتان بر می شمارد نه تنها ناراحت نمیشوید بلکه به نتایج جالبی هم دست میابید .
● مهر ماه:
اجازه ندهید برخی مسایل شما را آزار دهد ، برخی کارهای شما متوقف شده است ولی در این هفته بنیه و توان بیشتری برای انجام آنها خواهید داشت .
این هفته میتواند زمان پیشرفت و ترقی برای شما باشد، امّا این موضوع یک شرط دارد و آن تمرکز شما بر چیزهای مهم است، که در این صورت بهترین نتیجه را برای شما پی خواهد داشت ، سعی کنید خودتان باشید و کارهایتان را به خوبی انجام دهید .
● آبان ماه:
فشار زیادی به خود نیاورید زیرا این هفته زمان بی قراری شماست ، شما در این هفته احساس ویژه ای از دوستان و خانواده خود انتظار دارید .
چند قدم عقب بگذارید و درباره ناز پروردگی خود کمی بیندیشید ، اگر چنین نکنید یک مشکل بزرگ در انتظار شماست و آن نتیجه خطا و اشتباه خودتان است .
● آذر ماه:
اندیشه خود را برای خود نگه دارید، با این کار ارتباط خود را با دیگران حفظ خواهید کرد ، اگر سرمایه خود را در جای امن نگهداری نکنید برای رفع مشکلات در سراشیبی قرار خواهید گرفت .
این هفته زمان مناسبی است که مسایل اقتصادی را در نظر بگیرید و به آینده توجه کنید ، اگر در این هفته طرح آینده خود را مشخص نکنید بعدا" عقب خواهید ماند.
● دی ماه:
شما همیشه در میهمانی ها گل سر سبد هستید و حلا ممکن است این میهمانی به خصوص و با شکوه در خانه خودتان برگزار شود ! افرادی را به منزلتان دعوت نمایید که ارزش دوستی را برای شما دارند ، ممکن است به همراه شخصی عزیز سفری داشته باشید ، شخصی که همیشه به علاقمند بودید .
این سفر یکی از پرحادثه ترین و ماجراجویانه ترین سفرهای عمرتان خواهد بود ، این هفته زمانی بسیار مساعد برای ابراز علاقه به شخص مورد علاقه تان محسوب میشود .
● بهمن ماه:
این هفته به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنید ، هر چند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است ، ولی لازم است اجازه دهید که زمان مشکلات زیادی را حل کرده و مسایل راه تدریجی خود را طی کنند .
سرنوشت و تقدیر بهترین ها را برایتان رقم میزنند ، در این هفته از دروغگویی بپرهیزید و مواظب باشید حرفی نزنید که بعدها به ضررتان تمام شود .
در انتظار بروز مشکلات مالی باشید و در مورد هر کاری ابتدا مشورت نمایید در غیر این صورت با هزینه های سرسام آوری مواجه خواهید شد ، قطعا" مایل نیستید چنین بلایی سرتان بیاید ، پس هوشیار و آگاه باشید .
● اسفند ماه:
این هفته برای شما به منزله وفور و نعمت و فراوانی محسوب میشود ، در این هفته میتوانید با خیالی راحت به همراه همسرتان به دیدار دیگر شهرها بروید ، حقیقتا" چنین سفری آن چنان به رابطه شما دو نفر استحکام میبخشد که حتی تصورش را هم نمیکردید .
اگر مجرد هستید ، اکنون زمان مساعد برای همسری دلخواه در شهرهای دور فرا رسیده است و به احتمال زیاد در اواخر این هفته اعضای خانواده تان حرفهای زیادی راجب خواستگار اخیرتان خواهند داشت ، شاید بهتر باشد که گوش دل و جان به حرفهایشان بسپارید .