پاک کردن تاریخچه مرورگر IE۱۰

با توجه به اینکه منوهای ویندوز ۸ در نسخه Modern UI نسبت به ویندوزهای قبلی کاملا متفاوت و جدید است، در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن تاریخچه مرور صفحات وب در اینترنت اکسپلورر ۱۰، …

با توجه به اینکه منوهای ویندوز ۸ در نسخه Modern UI نسبت به ویندوزهای قبلی کاملا متفاوت و جدید است، در این ترفند قصد داریم نحوه پاک کردن تاریخچه مرور صفحات وب در اینترنت اکسپلورر ۱۰، در این نسخه از ویندوز را برایتان شرح دهیم.در نسخه مخصوص محیط Modern UI که دسترسی به آن از طریق صفحه Start امکان پذیر است، IE ۱۰ در قالب یک اپلیکیشن ظاهر می‌شود و تجربه ای متفاوت از کار با این مرورگر را برای کاربران رقم می‌زند.
برای پاک کردن اطلاعات مرور شده در این نسخه از مرورگر که شامل تاریخچه (History)، کوکی ها (Cookies)، فایل های موقت (Temporary Files) و رمزهای عبور ذخیره شده است؛ ابتدا از طریق صفحه Start وارد مرورگر Internet Explorer شوید؛ سپس کلیدهای ترکیبی Win+I را فشار دهید. در نوار پدیدار شده در کنار صفحه روی Internet Options کلیک کنید. در مرحله بعد از قسمت Delete Browsing History روی دکمه Delete کلیک کنید تا همه اطلاعات شامل تاریخچه، کوکی ها، فایل های موقت (Temporary Files) و رمزهای عبور ذخیره شده در این مرورگر به طور کامل پاک شود.