طالع‌بینی ۱۴ مهر ماه ۹۱

● متولد فروردین (بره): وقت شما بیشتر از اینها ارزش و اهمیت دارد پس آن را بیهوده هدر ندهید. اگر امروز از وقتی که دارید استفاده نکنید فردا پشیمان خواهید شد. پیش بینی روابط شما: تدبیر …

● متولد فروردین (بره):
وقت شما بیشتر از اینها ارزش و اهمیت دارد پس آن را بیهوده هدر ندهید. اگر امروز از وقتی که دارید استفاده نکنید فردا پشیمان خواهید شد.
پیش بینی روابط شما: تدبیر و سیاست بیشتری را در انجام کارهایتان به کار بگیرید. بعضی حقایق را به راحتی افشا نکنید. به کسانی که دوستتان دارند حق بدهید که گاهی نگرانتان باشند.
پیش بینی شغل شما: شما هم مثل هرکس دیگر ممکن است اشتباه کنید ولی اگر آن را نپذیرید هرگز اصلاح نخواهد شد. غرور و تکبر آفت پیشرفت و موفقیت شما است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
حس مسئولیت پذیری شما در موقع نیاز به کمکتان می آید. برای رسیدن به موفقیت لازم است با افراد مهم و سرشناس در ارتباط باشید.
پیش بینی روابط شما: به جای اینکه رفتارهای بد دیگران را مرتب زیر ذره بین بگذارید و نسبت به آنها حساس باشید، سعی کنید بر کاستی ها و معایب خود تمرکز کنید و در صدد اصلاح آنها برآیید.
پیش بینی شغل شما: درست است که این آن موقعیتی نیست که همیشه می خواسته اید ولی باور کنید خیلی ها آرزو دارند به جای شما باشند پس ناشکری و گلایه نکنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
وقت آن رسیده که بعضی عادتهای خود را کنار بگذارید و قبل از اینکه کار از کار بگذرد به امور مهم زندگی خود رسیدگی کنید.
پیش بینی روابط شما: اگر یکی از اعضای خانواده تان به کمک شما احتیاج دارد حتما به او کمک کنید. اما نه به صورتی که به کمک شما عادت کند و دیگر تلاشی برای بهتر کردن زندگیش نشان ندهد.
پیش بینی شغل شما: بی ملاحظگی بعضی همکاران کم کم شما را عصبانی و آزرده کرده است. حساسیت خود را کم کنید تا آرامشتان حفظ شود. فکر خود را بیش از حد به چیزهای بی اهمیت مشغول نکنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
بعضی چیزها درونی هستند و ربطی به دیگران ندارند. اینکه شما چقدر از زندگیتان راضی هستید کاملا به دیدتان بستگی دارد. این چیزی نیست که دیگران بتوانند راجع به آن تصمیم بگیرند.
پیش بینی روابط شما: احساسات خود را کاملاً تحت کنترل خود داشته باشید و برای استحکام بیشتر روابط عاطفی خود تلاش کنید. مهارت ها و استعدادهای خود را اثبات کنید تا به جایگاهی که می خواهید برسید.
پیش بینی شغل شما: دلیلی ندارد همه کسانی که با شما کار می کنند نظراتتان را بپذیرند. انتقادپذیر باشید و از پیشنهادات دیگران استقبال کنید.
● متولدین مرداد (شیر):
بین دروغ گفتن و پنهان کردن حقیقت تفاوت بزرگی وجود دارد. بنابراین لازم نیست دروغ بگویید کافی است بعضی حقایق را بیان نکنید.
پیش بینی روابط شما: کسی را دوست دارید ولی آنقدر سرگرم کارهای روزمره هستید که کمتر به او توجه می کنید. مراقب باشید او از این شرایط خسته نشود چون این خستگی قابل جبران نخواهد بود.
پیش بینی شغل شما: درست است که در بعضی زمینه ها از مهارت بالایی برخوردار هستید ولی مطمئن باشید دست بالای دست بسیار است. پس اسیر تکبر نشوید و برای بهتر شدن همچنان تلاش کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
گاهی بی تفاوتی نسبت به مسائلی که دیگران آنها را مهم می دانند موجب بروز اختلاف و دردسر می شود. شما نمی توانید خود را از جامعه ای که در آن زندگی می کنید جدا کنید.
پیش بینی روابط شما: حمایت روحی خود را از همسر یا نامزدتان بیشتر کنید . توقعات خود را به طور دقیق مشخص کنید و با او در میان بگذارید. به فکر دوست ها و فعالیت های تازه باشید.
پیش بینی شغل شما: کاری را به کسی سپرده اید که به خوبی از عهده آن بر می آید پس می توانید با خیال راحت به کارهای دیگر خود برسید.
● متولدین مهر (ترازو):
اگر دوست دارید روحتان آرامش بیشتری پیدا کند، به معنویات اهمیت بیشتری بدهید و در کارهای خیریه و کمک به دیگران شرکت کنید.
پیش بینی روابط شما: شما دوستان زیادی دارید ولی تا به حال از خودتان پرسیده اید چند نفر از آنها دوست واقعی شما هستند؟ هرگز کسانی را که خود را ثابت نکرده اند به حریمتان راه ندهید.
پیش بینی شغل شما: اگر یکی از همکاران شما غمگین و گرفته به نظر می رسد به سراغش بروید و از او دلجویی کنید. با همکارانتان رابطه صمیمانه تری برقرار کنید تا از بودن در محل کار لذت بیشتری ببرید .
● متولدین آبان (عقرب):
اتفاق جالبی در راه است، مثلاً ممکن است مهمانی از راه برسد یا به مسافرتی بروید که تجارب تازه ای را رقم بزند. بهتر است امروز تلفن را بردارید و به دوستان قدیمی زنگ بزنید.
پیش بینی روابط شما: بزرگترین نعمتی که خداوند به شما هدیه کرده است برخورداری از مهارت های ارتباطی و داشتن دوستان خوب و صمیمی است. قدر این نعمت را بدانید و نهایت استفاده را از آن بکنید.
پیش بینی شغل شما: چون محیط اطراف شما دائما در حال تغییر و تحول است نمی توانید آن طور که باید و شاید برنامه ریزی کنید. همین امر موجب حس سردرگمی و آشفتگی شما می گردد.
● متولدین آذر (کمان):
ممکن است چیزی که خواسته اید به این زودی ها فراهم نشود. اشکالی ندارد، نا امید نشوید و منتظر بمانید. دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز نه.
پیش بینی روابط شما: ممکن است به فکر کسی باشید که از شما دور است (این دوری می تواند روحی یا فیزیکی باشد)، شاید هم دلتان می خواهد در روابط عاطفی فعلیتان تغییراتی به وجود آورید و آن را بهتر کنید.
پیش بینی شغل شما: شاید ترجیح بدهید امروز به کار فکر نکنید و زمان کافی را به تفریح و بودن در کنار خانواده اختصاص دهید. در عوض فردا کار خود را با انرژی بیشتری شروع می کنید.
● متولدین دی (بز):
امروز زمان مناسبی است برای اینکه قدم های بزرگی به سمت هدفتان بردارید هرچند ممکن است تصمیم بگیرید که از راه آزمون و خطا وارد شوید. خودتان را برای رویارویی با یک بحران آماده کنید.
پیش بینی روابط شما: مشورت با افراد با تجربه درهای تازه ای را به روی شما می گشاید و شما را متوجه بعضی اشتباهاتتان می کند. ازابراز بعضی احساسات مثبت خودداری نکنید و دیگران را در شادی هایتان شریک کنید.
پیش بینی شغل شما: منتظر شنیدن پاسخ یک مسابقه یا آزمون هستید. دیگر چیزی نمانده ولی حتی اگر در این زمینه موفق نباشید زندگی سوپرایزهای دیگری برای شما دارد.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
ممکن است امروز احساس آسیب پذیری کنید، شاید بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید و ناچار باید تصمیم بگیرید. شاید هم فشار کار بر شما زیاد بوده است و احساس خستگی و فرسودگی می کنید. اما امروز زمان خوبی برای استراحت است.
پیش بینی روابط شما: دوست دارید اطرافیانتان کمی مستقل تر عمل کنند و بار مسئولیت کمتری را بر دوشتان بگذارند. امروز و روزهای آینده پیشرفت هایی در تمامی این زمینه ها حاصل خواهد شد.
پیش بینی شغل شما: ایده های خوبی در ذهن دارید ولی برای اجرای آنها مسلما به کمک دیگران احتیاج خواهید داشت. هیچ گاه خود را بی نیاز از کمک و نظر دیگران ندانید و از پیشنهادات دیگران استقبال کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
فراموش نکنید استرس و نگرانی بر سلامت شما تاثیر بدی می گذارد، پس آرام باشید و بیشتر به خودتان وقت بدهید. مسایل عاطفی زندگیتان را به هیچ عنوان وارد کار یا تحصیلتان نکنید، و همیشه مرزی بین این دو قایل باشید.
پیش بینی روابط شما: دیدن و بودن با کسانی که همیشه دوستشان داشته اید به شما کمک می کند تا بعضی نگران ها و ناراحتی های زندگیتان را فراموش کنید. وقتی در کنار آنها هستید از تک تک لحظه ها استفاده کنید.
پیش بینی شغل شما: بنا به دلایلی تن به کاری داده اید که دیگر مثل قدیم دوستش ندارید. ناراحت نباشید چون این شرایط دائمی نیست و به زودی تغییرات بزرگی در زندگی شما ایجاد می شود.