شخصیت شناسی چهره: احسان علیخانی

آنقدر اطلاعات پشت این پیشانی جمع شده که قدرت ذهنی‌اش در هر مرحله‌ای به بهترین نحو به کمک او می‌آید. روحیاتش به‌خصوص در به انجام رساندن اهدافش فوق‌العاده شگفت‌آور است. کشف حقیقت‌ …

آنقدر اطلاعات پشت این پیشانی جمع شده که قدرت ذهنی‌اش در هر مرحله‌ای به بهترین نحو به کمک او می‌آید. روحیاتش به‌خصوص در به انجام رساندن اهدافش فوق‌العاده شگفت‌آور است. کشف حقیقت‌ برایش از هرچیزی مهم‌تر است.
حرفه‌ای بودنش در کار به‌ندرت مشکلی برایش ایجاد می‌کند. در زندگی شخصی‌اش به خوبی می‌داند که چطور روند روبه‌رشد خود را کنترل کند و مدیریت آن را به دست بگیرد. درک معنوی بسیار خوبی دارد و معمولا از زندگی آرام و لذت‌بخشی برخوردار است.
وقتش را به بطالت نمی‌گذراند چون بعدا با حس عذاب‌وجدان آن به راحتی کنار نمی‌آید. از نوجوانی برنامه‌ریزی‌های زیادی در سرش بوده اما به دلیل علایق دیگرش بدون لحظه‌ای تفکر بی‌خیال همه آنها شده است.
ذهن خلاق و متفکرش از او خالق ایده‌های نو و ناب ساخته است. همیشه آنقدر صبر می‌کند تا ایده‌هایش به مرحله اجرا دربیاید. ذهن باز و تحمل زیادی دارد. حق‌کشی بزرگ‌ترین چیزی است که او را آزار می‌دهد.
صراحت لهجه و یکدندگی در ذات اوست. پیش‌بینی‌هایش معمولا غلط از آب درمی‌آید؛ و فکر کردن به حال را نسبت به آینده بیشتر دوست دارد. پای حرفی که می‌زند می‌ایستد و سخت می‌توان تصمیمی که گرفته را عوض کرد.
حرف‌های نگفته و درددل‌هایش همگی با یک جمله که شروع می‌کند بیرون می‌ریزد، متظاهر نیست و برای اثبات خود به دیگران، دوست ندارد تلاش کند. رفیق قابل اعتماد و اهل خانه و خانواده است. گرمای حضورش را نزدیکان او با تمام وجود حس می‌کنند چون انرژی خوبی دارد.