شخصیت‌شناسی با پرنده ماه تولد شما

● اول فروردین تا ۲۵ فروردین شاهین مقتدر و توانا هستیدو با مهارتی که دارید، می‌توانید از موانع سخت عبور کنید و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهید که انرژی‌تان هدر نرود. ● ۲۶ …

● اول فروردین تا ۲۵ فروردین شاهین
مقتدر و توانا هستیدو با مهارتی که دارید، می‌توانید از موانع سخت عبور کنید و این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهید که انرژی‌تان هدر نرود.


● ۲۶ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت مرغابی
برای رسیدن به هدف هر رنجی را به جان می‌خرید، اما گاهی بی‌دقت می‌شوید و این بی‌دقتی‌ها به شما ضرر و زیان می‌رساند.


● ۲۳ اردیبهشت تا ۱۹ خرداد قمری
طبیعتا آرامش طلب هستید و از یک زندگی عاشقانه لذت می‌برید و به ندرت از آن خسته می‌شوید. بردبار، سازگار و در عین حال شخصیت جالبی دارید.


● ۲۰ خرداد تا۱۶ تیر عقاب
شخصیتی بسیار محترم دارید، دنبال کارهای بیهوده نیستید و با نگاه نافذ خود، مخالفان را سرجای‌شان می‌نشانید.


● ۱۷ تیر تا ۱۳ مرداد بلبل
معمولا قبل از اینکه دیده شوید صدایتان به گوش می‌رسد و همیشه حرفی برای گفتن دارید؛ البته بعضی اعتقاد دارند حرف‌های شما به عمل نمی‌رسد.


● ۱۴ مرداد تا ۱۰ شهریور مرغ ماهیخوار
شخصیتی رنگی و پرزرق و برق دارید که همیشه مشتاق رویارویی است. مشکلات‌تان را به مرور و با خونسردی حل می‌کنید. حساس و تیزهوش هستید.


● ۱۱ شهریور تا ۷ مهر قو
مثل قو مغرور و سربلندید و شخصیتی پیچیده دارید. به‌ندرت عصبانی می‌شوید و سعی می‌کنید با همه در تعامل باشید و تا آنجا که می‌توانید از درگیری پرهیز می‌کنید.


● ۸ مهر تا ۵ آبان دارکوب
سختگیر و سختکوش هستید؛ با طاقتی بسیار بالابرخی اوقات به نظر حواس پرت می‌آیید، اما این فقط ظاهر شماست و حقیقت چیز دیگری است.


● ۶ آبان تا ۳ آذر باز کوچک
ذهن هوشیارتان به شما این امکان را می‌دهد که از یک موضوع به موضوع دیگر بپرید، بدون اینکه تمرکز خود را از دست بدهید یا مضطرب شوید.


● ۴ آذر تا ۲ دی کلاغ
به غایت گیرا، پرانرژی و مقاوم هستید و همچنین باهوش، بنابراین در حل مشکلات بسیار تیزهوشید. از طبیعت لذت می‌برید و عاشق رفاقت کردن هستید.


● ۳ دی تا۳۰ دی حواصیل
متفکرید و معمولا تنها و منزوی به نظر می‌آیید.آنقدر محکم و استوارید که از مشکلات، هرچند به نظر سخت و حل‌‌نشدنی موفق بیرون می‌آیید.


● اول بهمن تا ۲۸ بهمن سینه سرخ
شما یک برون‌گرا هستید که طبع گرم خود را پنهان می‌کنید. گاهی خودرای، خودخواه و ستیزه جو می‌شوید ولی بسیار خانواده‌دوست هستید.


● ۲۹ بهمن تا آخر اسفند سهره
حساس و گوش به زنگ هستید. ذاتا فردی اجتماعی و خونگرم هستید. بسیار منظم و دقیق بوده و همچنین اهل ورزش هستید.