در چه سنی شادتر هستیم؟

انسان ها در چه سنی شادتر هستند؟ این سوال جالبی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد و تحقیقات اخیر به آن جواب می دهند: ۳۳ سالگی. در یک نظر سنجی که در وب سایت Friend reunited انجام شد،پاسخ …

انسان ها در چه سنی شادتر هستند؟ این سوال جالبی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد و تحقیقات اخیر به آن جواب می دهند: ۳۳ سالگی.
در یک نظر سنجی که در وب سایت Friend reunited انجام شد،پاسخ ۷۰ درصد از شرکت کنندگان نشان می داد که این افراد قبل از سن ۳۳ سالگی هرگز شادی واقعی را تجربه نکرده بودند.
دونا داوسن، روانشناس، می گوید " افرادی که به سن ۳۳ سالگی می رسند، دیگر از سادگی دوران کودکی و اضطراب دوران نوجوانی رها شده اند اما در عین حال هنوز نشاط و انرژی جوانی خود دارند. در این سن افراد دیگر ساده و بی تجربه نیستند ولی حس واقع گراییشان با نوعی شوق و امید همراه شده است که به آنها اعتماد به نفس می دهد."
همانطور که این سایت اشاره می کند، حضرت مسیح نیز در سن ۳۳ سالگی به صلیب کشیده شد وبه نظر می رسد که افراد مشهور۳۳ ساله ای مانند کتی هولمز و آدم لووین (موسیقیدان) هم از شادی و موفقیت بسیار برخوردار هستند.
کریستین پوسماتو، ۳۵ ساله، علت این امر را اعتماد به نفس فرد و توانایی بیشتر او در برقراری روابط عاطفی می داند.