نکاتی برای مدیریت نیروی انسانی

برای گرفتن بهترین نتیجه برای اینکه بهترین مدیریت افراد را داشته باشید، آنقدر که فکر می کنید سخت نخواهد بود. در زیر اسرار بهترین مدیران تیتر شده است. ▪ مدیریت آنها بر روی پرسنل …

برای گرفتن بهترین نتیجه برای اینکه بهترین مدیریت افراد را داشته باشید، آنقدر که فکر می کنید سخت نخواهد بود. در زیر اسرار بهترین مدیران تیتر شده است.
▪ مدیریت
آنها بر روی پرسنل خود متمرکز می شوند و فقط فعالیت های کلیدی را دریافت می کنند و پرسنل خودشان کارهای شخصی انجام نمی دهند. آنها شعار برای بخشیدن تقاضا کن نه برای اجازه گرفتن را سرلوحه خود قرار می دند.
▪ درست کردن بهترین تیم
سطح استعداد های افراد مختلف را در اطراف خود در نظر می گیرند و آنها را شناسایی می کنند. مدیران توانایی افراد را یکی کرده و توسعه می دهند. و همه افراد لایق را در کنار یکدیگر قرار می دهند و یک تیم موفق تشکیل می دهند.
▪ تمرکز بر روی دریافت
مدیران برای این حاضر هستند که روز به روز نتایج تاکتیکی مورد نیاز تجارت یا تشکیلات را دریافت کنند. جای کوچکی برای استراتژی یا دیدگاه برای کسانی که مدیریت منابع انسانی می کنند، وجود دارد. برای هر مدیر هدف نهایی بر اساس نتایج، قابل اندازه گیری است.
▪ ساختن روابط
از آنجایی که کل این قضیه در مورد منابع انسانی و افراد است. مدیر کارآمد کسی است که روابط خوبی را به آسانی ایجاد می کنند و آن را جز اولویت های هر روزشان می دانند. آن ها بیشترین زمان خود را به گوش کردن به پرسنل می گذرانند.
▪ قبول پیشنهادات و انتقادات
در واقع آنها انتقاد و پیشنهاد را قبول نمی کنند بلکه با توجه به مهارت گوش کردن فوق العاده ای که دارند از این انتقادات بهره گرفته و در کارها استفاده می کنند.
▪ توسعه دیگران
در به چنگ آوردن موقعیت ها، مدیران برتر کسانی هستند که از شانس ها استفاده می کنند و آن را به افرادی می دهند که توانایی پیشرفت دارند. در مسیر برنامه ریزی برای رسیدن به پیشرفت برای رسیدن به آینده ای روشن قدم بر می دارند.
▪ استاندارد کردن
برای مطمئین شدن از اینکه همه جریانات واضح و روشن است مدیران برتر استاندارد هایی را در حوزه عملیاتی خود دارند. که در صورت ایده آل به گونه ایست که با همکاری افراد مربوطه آن را تهیه می کنند.
▪ مصمم هستند
بطور کامل روی خلق ارزش تمرکز می کنند و به برنامه ها و سیاست هایشان وابسته هستند و بسیار ساده و آسان برنامه هایشان را تغییر می دهند. آن ها برای دریافت کردن مطلب درست و دانستن آنکه چه چیز درست است، مهارت دارند بدون آنکه دیدگاه خود را تغییر دهند.
▪ باید قابل اعتماد باشند
بهترین مدیران کسانی هستند که از لحاظ اخلاقی منصف و صادق باشند. آنها فقط زمانی قول می دهند که بتوانند آن را جبران کنند. با همه بطور یکسان برخورد می شود و مدل رفتاری خودشان همیشه شفاف و منصف است.
این مراحل ساده، تقریبا تا ۹۰% مدیریت شما را کارا و تاثیر گذار می کند.

www.ezinearticles.com