طالع‌بینی اسفند ماه ۸۸

● فروردین‎ ماه اگر در جستجوی راهی برای تحقق آرزوهای خود هستید ، توجه داشته باشید که راه دشواری پیش رو دارید و زمانی موفق می شوید که با تدبیر وخردمندی بتوانید موانع را یکی پس …

● فروردین‎ ماه
اگر در جستجوی راهی برای تحقق آرزوهای خود هستید ، توجه داشته باشید که راه دشواری پیش رو دارید و زمانی موفق می شوید که با تدبیر وخردمندی بتوانید موانع را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارید .
یاس و نا امیدی را از خود دور کنید ؛ درست است که گرفتاری ها شما را محاصره کرده اما شما این توان را دارید که اوضاع را کاملا دگرگون کنید . برای کمک گرفتن از دیگران هنوز دیر نشده است ؛ خجالت و شرمندگی را باید کنار گذاشت و از افراد دانا کمک خواست.
● اردیبهشت‎ ماه
رابطه ای برقرار می شود که تاثیر مهمی بر زندگی شما خواهد گذاشت و چشم انداز تازه ای به رویتان گشوده می شود که در آن خود را خوشبخت خواهید یافت و دیداری رخ میدهد که دوباره خاطرات گذشته و آرزوهای قدیمی را تکرار میکند .
افراد خانواده نیازمند توجه و ابراز محبت بیشتری هستند ، زیرا پدر و مادر حق زیادی به گردن اولاد دارند و هر چفدر به آنها محبت کنید ، باز هم کم است .
● خرداد ماه
به زودی مسایلی روشن خواهد شد که تصورش را هم نمیکردید ؛ با رفع بعضی ابهام ها شما به شناخت تازه ای دست می یابید که برای ادامه کار مفید خواهد بود .
برای رسیدن به قله موفقیت هنوز راه زیادی باقی مانده است و نباید احساس خستگی کنید ، هر وقت این احساس در شما قوت گرفت نگاهی به پشت سر خود بیندازید تا متوجه شوید چه راه طولانی و دشواری را طی کرده اید ؛ امید را در خود تقویت کنید تا موفق بشوید .
● تیر ماه
خبری خوشحال کننده به شما میرسد که تا حدودی غم و اندوه را از ذهن تان پاک میکند . شما در مسیر پیشرفت قرار گرفته اید و در انجام کارتان نباید لحظه ای هم درنگ کنید ، زیرا از قدیم گفته اند در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست خداوند درهای رحمتش را به روی شما می گشاید ، دنیا را برایتان چون بوستان می کند و شما غرق در لذت و شادی می شوید . سعی کنید در آن موقع به فکر دیگران و زیر دستان باشید تا خدا رحمتش را از شما دریغ نکند .
● مرداد ماه
شما آدمی احساساتی و خوش خلق هستید و به این جهت مورد توجه مردم قرار می گیرید مبادا خودپسند شوید که این عمل موفقیت شما را به مخاطره می اندازد .
برای شرکت در یک کار گروهی از شما نیز دعوت به عمل می آید ؛ استقبال از این حرکت به نفع شماست زیرا با اتحاد و یگانگی میتوانید کارهای بزرگتری انجام بدهید .
مسئولیتی به شما واگذار می شود که فراتر از توان و استعداد تان نیست ؛ در این راه از تمام انرژی خود استفاده کنید و به مسائل حاشیه ای بی اعتماد باشید تا موفق شوید .
● شهریور ماه
دوره سختی ها به پایان رسیده و کامروایی و خوشی در انتظارتان است به شرطی که ارزش روزهای خوش را بدانید . انگار دوباره متولد شده اید ؛ به هوش باشید تا نهایت استفاده را از نعمت های خداوندی که به شما روی آورده است ، ببرید . موضوعی به شما پیشنهاد میشود که باید درباره آن خوب مطالعه کنید وقتی کاری یا چیزی را انتخاب کردید باید تمام مسئولیت های آن را به گردن بگیرید .
● مهر ماه
پس از انجام یک کار مهم ، پیشرفت خوبی در زندگی خواهید داشت و اکنون که یک مرحله به خوبی و خوشی پایان یافته ، باید خودتان رابرای مراحل بعدی آماده نگه دارید . دیگران از شما انتظار دارند که با فکر روشن و اطلاعات گسترده خود ، کمکی به آنها کرده و در حل مشکلات یاری شان دهید که البته باید در این راه پیشقدم باشید تا رضایت خداوند نیز حاصل شود . سفری کوتاه مدت اما دلچسب و پر از خاطره پیش رو دارید .
● آبان‎ ماه
آرزویی در دل دارید و فکر میکنید دست نیافتنی است اما این فکر درست نیست ، با همت و تلاش از خداوند برای تحقق خواسته هایتان کمک بخواهید . خداوند یاور تمام بندگان مخلص است و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید . اتفاقی موجب شده تا تحولی از بعد معنوی در زندگی تان ایجاد کنید ؛ امیدوارم که این تصمیم مقطعی نباشد .
● آذر ماه
اگر میخواهید دل را به دریا زنید و کاری بکنید که تحولی در زندگی تان به وجود آید به امید خدا شروع کنید که خوب است اما لازم است با همت والا و سعی فراوان و با توکل به خدا کارهایتان را پیش ببرید و از شتابزدگی پرهیز کنید . موفقیت شما موجب شادمانی و نشاط دوستان و همکاران خواهد بود . رقابتی هم اگر باشد دارای انگیزه های خوبی است و می تواند موجب حرکت و پیشرفت بیشتری باشد پس نگرانی به دل راه ندهید .
● دی ماه
پیشنهادی به شما میشود که بسیار وسوسه انگیز خواهد بود ؛ باید درباره سود مادی این پروژه اندیشید و از آن اطمینان حاصل کرد. شما پیشرفت زیادی می کنید ؛ با اخلاق نیکویی که دارید مردم به شما علاقه مند هستند ؛ دست از خوبی برندارید که تنها همین حسن ، شما را به درجات بالا میرساند . شما در خوش فکری و ابتکار ، نظیر ندارید و گوی سبقت را در ترقی و پیشرفت از همه میربایید .
● بهمن‎ ماه
از اینکه زندگی تان حالت یکنواخت و راکد پیدا کرده ناراحت هستید . باید هر از گاهی با یک ابتکار جدید تحولی به وجود آورد تا زندگی از این حالت خارج شود هر روز باید نسبت به روز قبل متفاوت بود . کارهای بزرگ از اقدام های کوچک شروع میشود ؛ با کوچکترین مانعی شانه خالی نکنید ، بلکه برنامه ای را انتخاب کنید و تا آخر ادامه بدهید ؛ تا موفق شوید .
● اسفند ماه
اعضای خانواده ، خواسته هایی دارند که از مدتها پیش به تاخیر افتاده است و هر چه زودتر باید به این خواسته ها پاسخ مثبت بدهید تا نگرانی برطرف شود . شما هدفی دارید که به آن عشق میورزید و با جدیت آن را دنبال میکنید ؛ مطمئن باشید خواستن توانستن است ؛ نتیجه یکی از تلاش های خود را به زودی شاهد خواهید بود .