طالع بینی مصری متولد آذر

متولدین این ماه به طور کلی افرادی حساس و دارای حس پیشگویی یا بیش حسی از آینده هستند. این افراد دارای توانایی‎های جسمی و روحی خوبی بوده و تحمل آنها در مقابل سختی‎ها و مشکلات زیاد …

متولدین این ماه به طور کلی افرادی حساس و دارای حس پیشگویی یا بیش حسی از آینده هستند.
این افراد دارای توانایی‎های جسمی و روحی خوبی بوده و تحمل آنها در مقابل سختی‎ها و مشکلات زیاد است این افراد اغلب استعداد کشف و شهود دارند و به پدیده‎ها و عواملی دسترسی پیدا می‎کنند که در شرایط عادی میسر نیست .
متولدین دهه اول این ماه اغلب شخصیت پیچیده‎ای دارند و در برخورد با مسائل واکنش یکسان ندارند.
اینان افرادی متفکر ؛ مرموز ؛ متغیر ؛ علاقمند به مشاغل فنی و سخت ؛ اغلب دارای تخصص و تبحر در شغل خود ؛ در امور خانوادگی و زناشویی، افرادی درون گرا و عزلت طلب ؛ بعضاً افرادی خودخور ؛ تودار ؛ بی اعتماد به دیگران ؛ رازنگهدار ؛ از لحاظ جسمانی اغلب دارای خصوصیات ارثی ؛ عموماً تابع غریزه طبیعی و جنسی ؛ برخوردار از سلامت جسم و رشد طبیعی هستند .
از نظر اجتماعی و اقتصادی منفعت طلب ؛ از لحاظ خانوادگی افرادی موفق و تا حدی خودبین ؛ پایبند به موازین اجتماعی ؛ موفق در امور اقتصادی ؛ همکار و شریکی خوب ؛ افرادی فعال ؛ معاشرتی ؛ کمی خسیس ؛ گاه تندخو هستند .
عموماً در پی تلاش مادی و مالی ؛ منطق گرا ؛مقاوم ؛ در مقابل سختی‎ها دارای صبر و تحمل ؛ در امور تحصیلی دارای استعداد خوب ؛ اغلب افرادی خوش برخورد ؛ خوش معاشرت ؛ علاقمند به کارهای فکری و معنوی ؛ طالب حمایت از محرومین و مظلومین ؛ اغلب علاقمند به فعالیت‎های هنری و ادبی ؛ طبیعت دوست و زیبا پسند میباشند .
عموماً در زندگی راضی و خوشبخت ؛ سخاوتمند ؛ شجاع و قوی ؛ اغلب اهل تدریس و تحصیل و تحقیق ؛ بیشتر علاقمند به علوم فطری .
متولدین این دهه از نظر شغلی اغلب نویسنده ؛ شاعر ؛ استاد دانشگاه ؛ واعظ ؛ فیلسوف ؛ صاحبان شرکتهای خصوصی و تولیدی ؛ صاحبان مشاغل آزاد ؛ مشاغل خدماتی و ... میباشند .
متولدین دهه دوم این ماه عموماً تابع شرایط زمانی و مکانی بوده در مقابله با مسائل و مشکلات عکس‎العملی متفاوت دارند ؛ گاه چنان متغیر هستند که ممکن است هر روز تصمیماتی متفاوت از تصمیمات روز قبل بگیرند.
این افراد در امور مالی و خانوادگی نسبتاً‌ موفق هستند.
عموماً افرادی محتاط ؛ محافظه کار ؛ گاه دارای ایده‎ها و افکار خوب ؛ افرادی خانواده دوست ؛ همکار، همسر، پدر و مادری خوب ؛ عموماً تمیز و آراسته ؛ بعضاً شلخته ؛ کم حرف و سخن سنج هستند.
این افراد حساس ؛ درون‎گرا ؛ گاه عصبی مزاج ؛ دارای رفتاری افراطی در غم و شادی ؛ از نظر خانوادگی مثبت و علاقمند به خانواده ؛ افرادی پر تلاش و زحمتکش ؛ در امور فنی و تکنیکی متبحر ؛ همکار و شریکی خوب ؛ اندکی خسیس و تنگ نظر ؛ افرادی قانع و گریزان از تشریفات اند .
دارای ظاهری آرام اما باطنی ناآرام ؛ بعضاً دارای میل درونی برای اذیت و آزار دیگران ؛ بیشتر حراف هستند تا اهل عمل ؛ عموماً دهن بین؛ از نظر اقتصادی کم و بیش موفق ؛ اغلب در دوستی ثابت قدم ؛ بعضاً پرطاقت و پرحوصله اند .
در امور خانوادگی اغلب خوش شانس و بعضاً گرفتار مشکلات ؛ در امور شغلی ناپایدار ؛ اغلب کارها را نیمه کاره رها میکنند و ممکن است بارها با شکست شغلی مواجه شوند اما به خوبی از آن خواهند گذشت.
اینان اغلب افرادی صمیمی و با محبت هستند .
مشاغل موافق با متولدین این دهه، مشاغل خدماتی ؛ شراکتی ؛ کارمندی ؛ صنایع دستی ؛ مهندسی ؛ ابتکار و اختراع ؛ معماری ؛ صنعت دامداری و کشاورزی ؛ فعالیت در امور سیاسی و ... میباشد .