طالع بینی هندی مردان متولد تیر

عجب نشانه دوست داشتنی است ! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند . وقتی به متولد تیر فکر میکنید ، خرچنگ را از یاد نبرید . بسته به شرایطی دارد،‌ …

عجب نشانه دوست داشتنی است ! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند .
وقتی به متولد تیر فکر میکنید ، خرچنگ را از یاد نبرید .
بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری ، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید .
بیشتر مردان متولد برج تیر آرام ، احساساتی ، خانگی و شیفته آشپزی هستند .
نشانه خرچنگ بر شکم حکومت دارد و ضرب المثل قدیمی ، راه ورود به قلب یک مرد از شکمش میگذرد ، راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیم غذایی دارد ، حرفش را باور نکنید .
او دمدمی است و علت خلق و خوی متغیر او ماه است که سبب میشود بسیار احساساتی و یا کاملاً سرد و نا امید باشد .
او عقل و منطق سرش نمیشود و قلب متولد تیر به مغزش فرمان میدهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست .
اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم او راحت تر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات میکند ، مردان متولد برجهای مختلف هر یک احساسات خود را به نوعی بیان می کنند .
متولد آبان به شکل جن سی ، مرد متولد اسفند به شکل رویایی و متولد تیر به شکل عاطفی .
مشکل اصلی شما با او ، این است که میخواهد مادرش باشید ؛ احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد و یا عاشق اوست و یا از او متنفر است .
بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری حتی شما بیزار شود ، یا این که مادر را آنقدر دوست دارد که شما احساس میکنید فراموش شده اید ؛ پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا میکنید.
بیش از آنکه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است .
اگر او از آن مادرهای پاک باخته است که پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشکل پیدا میکنید و اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای کار بگذارید تا بفهمید او چیست ؟!
او در گذشته زندگی میکند و ناخودآگاه به دنبال شریکی است که یاد آور مادرش باشد .
او به ریشه ها اهمیت زیادی میدهد و اغلب در شهرستانی که متولد شده زندگی میکند و همانجا هم میمیرد ، حتی گاهی خانه دوران کودکی اش را سالها بعد مجدداً میخرد و همانجا زندگی میکند .
او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی کسب نکند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می کند .
او به دنبال شریکی است که برایش مادری کند ، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نکند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا میکند به طوری که دهان همه از تعجب باز میماند .
او پدری فداکار و تو دل برو است با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه ، مثلاً پس از یک روز سخت کاری ، در خانه پیش بند میبندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی میکند.
او از اعضای خانواده مراقبت میکند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون میبرد و حتی از قناری هم مواظب میکند .
او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است که خودش بچه نداشته باشد ، در این صورت دوستان و همکاران را بچه های خود میداند .