فال رنگ متولدین شهریور

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید. ▪ بین ۲۳ مرداد تا یکم شهریور باشد شما سبز هستید. ▪ بین …

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید.
▪ بین ۲۳ مرداد تا یکم شهریور باشد شما سبز هستید.
▪ بین ۲ شهریور تا ۱۱ شهریور باشد شما قهوه ای هستید.
▪ بین ۱۲ شهریور تا ۲۱ شهریور باشد شما کبود رنگ هستید.
▪ بین ۲۲ شهریور تا ۳۱ شهریور باشد شما لیموئی هستید.
● رنگ ها
▪ سبز
خیلی خوب با افراد تازه کنار می آیید. در واقع آدم خجالتی ای نیستی اما گاهی اوقات با کلماتت به عواطف مردم آسیب می رسانید. دوست دارید تا مورد توجه و علاقه کسی باشید که دوستش دارید ولی اغلب تنهایید و به انتظار فرد مورد نظرت می مانید.
▪ قهوه ای
فعال و ورزشکارید ، برای دیگران مشکل است که به شما نزدیک شوند. زمانی که متوجه میشوید نمی توانید به چیزی که میخواهید دستیابید ،‌ بسادگی تسلیم شده آنرا رها میکنید.
▪ کبود
حساسات شما بسادگی و ناگهانی تغییر میکند اغلب تنها حرف مردم را زود باور میکنید. یافتن عشق برای شما سخت است و گمگشته عشق هستید. مسافرت را دوست دارید. انسان صادقی هستید.
▪ لیموئی
آرام هستید، اما بسادگی عصبانی می شوید. به آسانی حسادت می ورزید و در مورد چیزهای کوچک اعتراض میکنید، نمی توانید به یک کار بچسبید اما دارای شخصیتی هستید که اعتماد و علاقه همه را جلب میکند.