فال رنگ متولدین آذر

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید. ▪ بین یکم آذر ماه تا ۱۰ آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید. ▪ …

● ابتدا از روی تاریخ تولد خود رنگ خود را ببینید و در قسمت توضیحات رنگ ها فال خودتون رو میتوانید رویت کنید و مشاهده نمایید.
▪ بین یکم آذر ماه تا ۱۰ آذر ماه باشد شما شیری رنگ هستید.
▪ بین ۱۱ آذر ماه تا ۲۰ آذر ماه باشد شما خاکستری هستید.
▪ بین ۲۱ آذر تا ۳۰ آذر باشد شما خرمائی رنگ هستید.
● رنگ ها
▪ شیری رنگ
اهل رقابت و بازی دوست. دوست ندارد ببازد ولی همیشه بشاش است.
شما قابل اعتماد و امین هستید و خیلی علاقه دارید وقت خود را بیرون بگذرانید، با دقت عشقتان را انتخاب میکنید و بسادگی عاشق نمی شوید اما وقتی او را یافتید تا مدتهای طولانی دوستش خواهید داشت.
▪ خاکستری
جذاب و فعال هستید، شما هرگز احساستان را پنهان نمی کنید و هر آنچه را که درونتان است آشکار می سازید. اما ضمنا میتوانید خودخواه هم باشید. می خواهید مورد توجه باشید و نمی خواهید بطور نا برابر با شما برخورد شود. میتوانید روز مردم را روشن کنید. شما میدانید در زمان مناسب چه بگویید و خوش اخلاق هستید.
▪ خرمائی
باهوشید و میدانید چه چیزی درست است. میخواهید همه چیز را مطابق میل خود کنید که گاهی میتواند بدلیل عدم توجه به نظر دیگران مشکل ساز باشد. اما در مورد عشق صبور هستید. وقتی فرد مورد نظرتان را یافتید برایتان دشوار است فرد بهتری پیدا کنید.