چند رسانه‌ای شدن؛ افزایش دیده شدن آنلاین

PRWeb، به عنوان یک سرویس پیشتاز خبری و نشر مطالب خبری آنلاین در سراسر جهان شناخته می‌شود. از سال ‌١٩٩٧ تاکنون، PRWeb طرز فکر مشاغل و دپارتمان‌های بازاریابی و مؤسسات روابط عمومی‌را …

PRWeb، به عنوان یک سرویس پیشتاز خبری و نشر مطالب خبری آنلاین در سراسر جهان شناخته می‌شود. از سال ‌١٩٩٧ تاکنون، PRWeb طرز فکر مشاغل و دپارتمان‌های بازاریابی و مؤسسات روابط عمومی‌را درباره مطالب خبری تغییر داده است. PRWebنخستین شرکتی بود که درباره ارتباط مستقیم با مشتری، استراتژی توزیع و نشر ارایه کرد و برای نشر مطالب مطبوعاتی یک پلات فورم (Platform) موتور جستجوی بهینه سازی شده ساخت و عرضه نمود.
به گفته بیل واگنر (Bill Wagner)، رییس بازاریابی شرکت Vocus، "همان طور که رشد انفجاری سایت‌های اشتراک ویدیو نمایان می‌شود، سازمان‌های مختلف در اندازه‌های متفاوت از مطالب ویدیویی به عنوان راهی برای بازگو کردن داستان شان استفاده می‌نمایند. تصاویر ویدیویی به مشتریان PRWeb اجازه می‌دهد که تصاویر ویدیویی را مستقیماً در مطالب خبری خود بگنجانند تا هم یک تجربه چند رسانه ای واقعی ارایه کنند و هم دیده شدن تصاویر ویدیویی شان را در وب افزایش دهند."
به گفته ریچل مک لنن (Rachel McLennan)، نویسنده ارتباطات شرکت غذای حیوانات [PETCO]، "استفاده از تصاویر ویدیویی به ما اجازه می‌دهد تا سطحی از تجربه را برای شان فراهم کنیم که فرای آن چیزی است که در گذشته ممکن بوده است. به جای اینکه به آنان فقط بگوییم چه اتفاقی افتاده است، می‌توانیم واقعاً نشان شان دهیم و واکنش به این کار به طرز حیرت انگیزی مثبت بوده است."
اکنون کاربران PRWeb می‌توانند برای ارایه یک تجربه خبری چند رسانه ای واقعی و افزایش دیده شدن آنلاین‌شان، در اعلان اخبارشان تصاویر ویدیویی بگنجانند. با راه اندازی تصاویر ویدیویی، PRWebبه مشتریانش اجازه می‌دهد که دیده شدن مطالب ویدیویی شان را در سایت‌های محبوب اشتراک ویدیوها افزایش دهند و تجربه زنده تری برای خوانندگان مطالب خبری شان فراهم آورند.
تصاویر ویدیویی به مشتریان PRWeb اجازه می‌دهد که تصاویر ویدیویی را مستقیماً در مطالب خبری خود بگنجانند تا هم یک تجربه چند رسانه ای واقعی ارایه کنند و هم دیده شدن تصاویر ویدیویی شان را در وب افزایش دهند.
همانطور که PRWeb دیده شدن آنلاین مطالب مطبوعاتی را با بهینه سازی آن‌ها برای موتورهای جستجو و فرستادن این مطالب به صورت مستقیم برای مجراهای خبری آنلاین مهم افزایش می‌دهد، تصاویر ویدیویی (Feature Video) هم دیده شدن مطالب ویدیویی مشتریان را افزایش می‌دهد.