آفتاب

مداحی با نی در بهشت زهرا توسط تیم ترحیم و تشریفات بهشت زهرا



مجموعه ترحیم و تشریفات با بهره‌گیری از بهترین نوازندگان، همواره در تلاش است که احساسات متعالی حضار را با اجراهای پر سوز و گداز و معنادار بیدار کند.

به طور قطع یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی هر فرد از دست دادن عزیزانش است. از آنجایی که در این دوران حال روحی بازماندگان مناسب نیست، به تنهایی قادر به انتخاب و تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری مراسم در بهشت زهرا نیستند. اینجاست که کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای می‌تواند کمک شایانی به هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مجالس ترحیم کند. اگر می‌خواهید مراسم‌های ختم شما به بهترین شکل ممکن انجام شود، تیم ترحیم و تشریفات انتخاب مناسبی است. مداحی با نی در بهشت زهرا از جمله خدماتی است که توسط این تیم به شما عرضه خواهد شد.

مداحی با نی در بهشت زهرا

امروزه در مراسمات مذهبی و مجالس ختم از گروه‌های نی و دف برای ایجاد فضایی آرام و پرسوز استفاده می‌کنند. مجموعه ترحیم و تشریفات با بهره‌گیری از بهترین نوازندگان، همواره در تلاش است که احساسات متعالی حضار را با اجراهای پر سوز و گداز و معنادار بیدار کند. این نوع مداحی در بهشت زهرا به بازماندگان کمک می‌کند که درد و حس غم خود را بروز داده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند.
مداحی با نی در واقع هنری است که به مهارت و حساسیت بالا نیاز دارد. نوازندگان با انتخاب نواهای آرام و معنی‌دار متناسب با اتمسفر بهشت زهرا، یک تجربه معنوی و عاطفی عمیق را برای حضار به وجود می‌آورند. این ساز ارتباط عمیقی با دین و ارزش‌های دینی دارد و نوای آن، احساسات عالی و عرفانی را در قلب شنوندگان متبلور می‌سازد. دلایل محبوبیت این دو ساز در مراسم ختم را می‌توان موارد زیر عنوان کرد:
●    ایجاد فضای روحانی و معنوی: نوای روح‌بخش نی به عزاداران کمک می‌کند که با غم و اندوه خود کنار آمده و به عزاداری برای عزیز از دست رفته خود بپردازند.
●    برانگیختن احساسات عزاداران: صدای نی و دف به بازماندگان کمک می‌کند که احساسات خود را به شکلی درست ابراز کنند. این نواها یاد و خاطره متوفی را در ذهن عزاداران زنده می‌نماید.
●    تکریم سنت‌های قدیمی: استفاده از این سازها از گذشته تا به امروز در مراسم‌های ختم مرسوم بوده است. تکریم این سنت به حفظ فرهنگ و ارزش‌های سنتی کمک می‌کند.


 

روش اجرای مداحی با ساز نی در بهشت زهرا

اگر قصد برگزاری مراسم ختم عزیزان خود را با اجرای مداحی با ساز نی دارید، تیم ترحیم و تشریفات در کنار شما است. این مجموعه با کمک گرفتن از مداحان و نوازندگان بسیار مجرب و حرفه‌ای، مراسمی آبرومند و خوب را برای عزیز از دست رفته شما برگزار می‌کند، بنابراین نگرانی در این زمینه وجود ندارد و می‌توانید با آسودگی خیال به نوای سوزناک نی و صوت حیرت‌انگیز دف گوش دهید.
مداحی با این سازها به صورت تک نفره یا گروهی قابل اجرا است. به طور قطع، هر چقدر افراد بیشتری در اجرای موسیقی شرکت داشته باشند، نتیجه کار بهتر خواهد شد. سازهایی همچون نی و دف اغلب با نوحه خوانی و مداحی همراه است و این ترکیب می‌تواند تاثیر بیشتری روی عزاداران داشته باشد.
برای آگاهی از خدمات این شرکت و قیمت آن‌ها با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید. همچنین نمونه کارهای مختلفی از مداحی با سازهای مختلف در وب‌سایت تیم ترحیم و تشریفات وجود دارد که برای انتخاب بهتر می‌توانید آن‌ها را مشاهده بفرمایید.  


 

مداحی با نی در کدام قطعات بهشت زهرا ممنوع است؟

به طور کلی نی نوازی در بهشت زهرا ممنوع نیست، اما در برخی قطعات این مجموعه مانند قطعه شماره 328، 327 و 303 امکان مداحی با نی یا آوردن سیستم صوتی وجود ندارد. زیرا در این قطعات خاکسپاری زیاد است و ازدحام جمعیت وجود دارد. البته در این قسمت‌های فعال و جدید خیلی نمی‌توان مراسم باکیفیت و بی عیب و نقصی داشت ولی باز هم در همین شرایط تیم ترحیم و تشریفات بهترین‌ها را به شما ارائه می‌دهد.
ختم مراسم ویژه‌ای است که باید به شکلی آبرومند اجرا شود؛ بنابراین بهتر است که بهترین زمان را برای برگزاری آن انتخاب کنید. بهترین زمان شروع مراسم مداحی در بهشت زهرا از ساعت 10 الی 11:30 است، چرا که در این زمان بهشت زهرا خلوت‌تر است و مجلس شما باشکوه‌تر برگزار خواهد شد. همچنین در تابستان بهترین زمان برای برگزاری مراسم یادبود در سر مزار ساعت 9 تا 11 صبح و 6 الی 8 شب است.

گالری تصاویر


وبگردی