آفتاب

بزرگترین هایپرمارکت آنلاین شهر‌های ارومیه و مشهد افتتاح شد



ایجاد تکنولوژیِ خرید آنلاین از جمله مواردیست که در سال‌های اخیر، تا حد زیادی به کمک انسان شهرنشین آمد.

در اثر رشد سرسام آور جمعیت کلان شهرها و به طبع آن افزایش تردد خودروها و شهروندان در نقاط مختلف شهرهای شلوغ، مشکلات قابل توجهی گریبانگیر پیر و جوان شده است. به جز افزایش حجم ترافیک، تلف شدن زمان و آلودگی هوا، اخیرا همه گیری ویروس کرونا مزید بر علت شده و یک سال و اندی‌ست که بیشتر مردم شهرها را خانه نشین کرده است. در چنین اوضاعی که مجبوریم وقت بیشتری را در خانه سپری کنیم، فناوری به کمک ما می‌آید تا ماندن در منزل نه تنها ما را از رسیدن به امور روزمره دور نکند، بلکه بتوانیم با سهولت و سرعت بیشتری به آن‌ها بپردازیم. ایجاد تکنولوژیِ خرید آنلاین از جمله مواردیست که در سال‌های اخیر، تا حد زیادی به کمک انسان شهرنشین آمد.
یکی از مهمترین نیازهای انسان‌ها، اقلام خوراکی و کالاهای ضروری است که باید به صورت روزانه تامین شوند. با توجه به اهمیت ویژه این بخش از کالاهای مصرفی خانوارها و در شرایطی که توصیه شده شهروندان کمتر از منزل خارج شوند، سفارش سوپرمارکتی از فروشگاه‌های آنلاینی نظیر اسنپ مارکت از لحاظ صرفه جویی در زمان، کاهش نیاز به تعامل با افراد و حضور در امکان عمومی و نیز به حداقل رساندن هزینه خرید کالاهای سوپرمارکتی، می‌تواند یک گزینه‌ ایده‌آلی باشد. اسنپ مارکت در طول همکاری خود با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، به مرور توانسته خدمات خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی خود را از تهران به سایر شهرهای ایران نیز گسترش دهد.

افتتاح هایپراستار آنلاین ارومیه  

 هایپرمارکت آنلاین


هایپر استار ارومیه در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم واقع شده است. با شروع همکاری اسنپ مارکت و هایپراستار شعبه ارومیه، از این به بعد هموطنان ساکن ارومیه می‌توانند مایحتاج روزانه و کالاهای سوپرمارکتی نظیر محصولات پروتئینی، میوه و سبزیجات، محصولات لبنی، انواع نان و همچنین محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازشان از فروشگاه مایلی ارومیه و  از سوپرمارکت ارومیه اسنپ مارکت و با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت خریداری کنند. کالاهای فروشگاه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی در ارومیه با تنوع بی‌نظیر محصولات آرایشی و بهداشتی سعی دارد بهترین تجربه خرید را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.
به جز امکان خرید اینترنتی هایپر استار ارومیه واقع در مجتمع سیتادیوم ارومیه و همچنین دسترسی اینترنتی به فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مایلی، هموطنان ساکن این شهر از این به بعد می‌توانند با ثبت سفارش از هایپر‌استار ارومیه علاوه بر تخفیف‌های هایپر استار، از تخفیف‌های روزانه و مناسبتی اسنپ مارکت نیز برخوردار شوند.

افتتاح هایپرمارکت آنلاین مشهد

 هایپرمارکت آنلاین


هایپراستار مشهد در باغ گیاه شناسی و در خیابان جمهوری این شهر واقع شده است. مدتی پس از افتتاح هایپراستار مشهد، اخیرا این شعبه از هایپراستار با همکاری سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت امکان خرید آنلاین را برای هموطنان ساکن مشهد فراهم کرده است. بنابراین، از این بعد مردم مشهد می‌توانند بدون دغدغه و نگرانی از خطرات احتمالی خروج از خانه در شرایط همه گیری کرونا و همچنین محدودیت‌های رفت و آمد، سفارش‌های سوپرمارکتی و روزمره خود را از اسنپ مارکت سفارش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.  
با اضافه شدن امکان خرید از هایپراستار مشهد در قالب سوپرمارکت آنلاین مشهد، از این به بعد هموطنان ساکن این شهر می‌توانند علاوه بر پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های هایپراستار، از تخفیف‌های روزانه و مناسبتی اسنپ مارکت نیز بهره‌مند شوند. از جمله تخفیف‌های خرید از اسنپ مارکت می‌توان به تخفیف اولین خرید اشاره کرد که کاربران جدید می‌تواند با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت، تا سقف 25 هزار تومان از اولین خرید خود سود کنند.  
از جمله محصولات این شعبه از هایپرمارکت اینترنتی مشهد می‌توان به کالاهای خوراکی و بهداشتی نظیر محصولات لبنی، محصولات پروتئینی تازه و منجمد، برنج، انواع حبوبات، تنقلات، نان و سایر اقلام سوپرمارکتی اشاره کرد. محصولاتی که در این شعبه هایپرمارکت مشهد عرضه می‌شود مانند سایر شعب هایپراستار از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند تا مثل همیشه رضایت مشتریان جلب شود.




وبگردی