۲۲ مهر ۱۳۸۶ ــ ۱۴ اکتبر ــ شانزدهمین فرزند در ۳۹ سالگی

این عکس و شرح آن ۱۴ اکتبر ۲۰۰۵ در روزنامه های آمریکا چاپ و مطلب از شبکه های تلویزیونی پخش شده بود. برخی از روزنامه ها آن را در صفحه اول خود منتشر کرده بودند. این گزارش به مناسبت …

این عکس و شرح آن ۱۴ اکتبر ۲۰۰۵ در روزنامه های آمریکا چاپ و مطلب از شبکه های تلویزیونی پخش شده بود. برخی از روزنامه ها آن را در صفحه اول خود منتشر کرده بودند.
این گزارش به مناسبت به دنیا آمدن شانزدهمین فرزند بانو «میشل داگر» ۳۹ ساله در یک بیمارستان شهر لیتل راک در ایالت آرکانزای آمریکا انتشار یافته بود. بانو میشل (روی تخت در سمت راست عکس) در طول ۱۸ سال زندگی زناشویی دارای این ۱۶ فرزند شده است که همه آنان در عکس دیده می شوند. دو جفت از کودکان او (۴ فرزند) دوقلو به دنیا آمده اند. شوهرش، جیم نماینده سابق پارلمان ایالتی آرکانزا گفته است که تنها آرزویش این است که تا او زنده است همه فرزندانش حتی پس از ازدواج با او در یک خانه زندگی کنند و چنین خانه ای را که دارای ۱۸ سویت یک آشپزخانه عمومی (مشابه رستوران ها) و یک ناهار خوری ۴۰ نفره است در دست ساختن دارد. میشل هم گفته است که در نظر دارد تا زمان یائسگی فرزند به دنیا آورد و حدس می زند که دست کم سه فرزند دیگر داشته باشد. برخی از روزنامه ها نوشته اند که جیم که اینک ۴۰ ساله است تز فوق لیسانس خود را درباره نگرانی جهان از افزایش نفوس نوشته بود.