انرژی قابل تجدید

منابع انرژی قابل تجدید می توانند در یک دوره زمانی کوتاه دوباره پر شوند . پنج منبع انرژی قابل تجدید که اغلب بیشتر استفاده می شود شامل انرژی آب (آب ) ، خورشید ، باد ، زمین گرمایی ، …

منابع انرژی قابل تجدید می توانند در یک دوره زمانی کوتاه دوباره پر شوند . پنج منبع انرژی قابل تجدید که اغلب بیشتر استفاده می شود شامل انرژی آب (آب ) ، خورشید ، باد ، زمین گرمایی ، و توده زیستی می باشد .
چین ، هند ، روسیه ، کره جنوبی و کشورهای دیگر در طول این قرن دارای راکتورهایی بودند که کار می کردند . نگرانی ها در مورد انتشار چنین مواد زائد در سطح بالا ، هزینه کاری زمانی که دوباره روی راکتورها کار می شد و استفاده راکتورهای اتمی در تسکین احتمالی گرم شدن جهانی مرتبط با تولید سوختهای فسیلی پایه ، روی سطح رشد نیروی اتمی در سطح جهان در آینده تاثیر خواهد گذاشت .
تاثیر انرژی قابل تجدید روی تصویر انرژی جهان مهم است . حوادث مهم زیادی در طول تاریخ منابع قابل تجدید مورد استفاده برای تولید الکتریسیته اتفاق افتاده است اما روی هم رفته استفاده از این سوختهای فسیلی حدود ۱۷ در صد از چدنهایی آنها در ۱۹۹۶ به کمتر از ۶ مربع در ۲۰۰۲ کاهش یافته است.
استفاده از انرژی قابل تجدید نیست .
پنج تولید کننده (۱۲۵ سال پیش ) ، چوب بیشتر از ۹۰ در صد انرژی مورد نیاز ما را فراهم می کند . به واسطه قتمتهای پایین و مناسب سوختهای فسیلی ، استفاده چوب پایین آمده است . هم اکنون ، توده زیستی که به طور نرمال برای مسئله انهدام زباله آماده است قابل تبدیل به الکتریسیته می باشد . ( به طور مثال پس مانده های کارخانجات ، پوسته های برنج ، الکل سیاه تولید کاغذ ) .
به طور تاریخی ، قسمتخای پایین سوختهای فسیلی مخصوصا گاز طبیعی ، رشد و ارتقا در سوختهای قابل تجدید را مشکل ساخته است . بی نظمی و بازسازی نیروی الکتریکی صنعت می یواند یک تاثیر مهمی را در مصرف انرژی قابل تجدید داشته باشد . تقاضا برای انرژی ارزان در دوره کوتاه احتمالا تقاضا را برای انرژی قابل تجدید کاهش می دهد .
در صورتیکه برتریها برای منابع قابل تجدید نسخه های کوچک الکتریسیته پیشنهادی را در بر می گیرید که قانونی را بازسازی کند که زندگی جدید به داخل این صنعت راه پیدا کند .