بهرام‌آقاخان

بهرام آقا خان نوازنده (موسیقی فلامنكو) . متولد فرودین سال ۱۳۵۵ می باشد وی دارای تحصیلات مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد . ایشان ابتدا از طریق مادرشان برای فراگیری …

بهرام آقا خان نوازنده (موسیقی فلامنكو) . متولد فرودین سال ۱۳۵۵ می باشد وی دارای تحصیلات مهندسی عمران از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد . ایشان ابتدا از طریق مادرشان برای فراگیری گیتار تشویق و ترغیب شدند اما به علت آنكه وی بر این تصور بود كه گیتار سازی است كه فقط جوانان برای گذراندن اوقات خوش آن را می نوازند از پیشنهاد مادرش سر باز می زند تا آنكه بعد از مدتی با شنیدن قطعات گیتار به شدت به این ساز علاقه مند می شود و بعد از آن این ساز را نزد خواهرش كه مقداری با نوازندگی گیتار آشنایی داشت فرا می گیرد و بعد از آن به مدت ۲ سال نزد آقای كیوان میرهادی به فراگیری و آموختن این سبك از طریق خود آموز می كند .
سبك آموخته های ایشان فلامنكو مدرن می باشد كه از پیش گامان این نوع سبك در جهان می توان به پاكولوسیا و توماتیتو و وی سنته آمیگو اشاره كرد.
ایشان كنسرتهای متعددی را به همراه اقای كاوه ناصحی به اجرا رسانده است ، البوم اواز ماتادور ها كه در پائیز ۸۳ راونه بازار موسیقی شده است اخرین اثر این نوازنده میباشد .