مرد متولد شهریور و وسواس در انتخاب زن

با توجه به آنچه گفته شد، برایتان جالب خواهد بود اگر بدنید كه علیرغم بیگانگی ای مرد با امور عشقی، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد. با عده ای از زنانی كه در عشق شكست …

با توجه به آنچه گفته شد، برایتان جالب خواهد بود اگر بدنید كه علیرغم بیگانگی ای مرد با امور عشقی، او در فریب دادن زن ها تبحر خاصی از خود نشان می دهد. با عده ای از زنانی كه در عشق شكست خورده اند، به گفتگو بیشینید تا ببینید كه چند نفر ایشان قربانی فریب های مرد متولد شهریور شده اند.
مرد متولد شهریور مجموعه ای است از كمال هوشمندی و ثبات قدم، او به علت بی اعتنایی كه در مقابل زن ها از خود نشان می دهد به سرعت نظر آنها را به خود جلب می نماید، اما با ادامه همین بی اعتنایی خیلی هم زود قلب آنان را می شكند. معمولا مرها وقتی قلب زنی را می شكنند، یا احساس غرور می كنند و یا احساس ندامت، در حالی كه مرد متولد شهریور به علت داشتن حس شدید انتقاد و ایرادگیری، خود را با بی تفاوتی كامل تبرئه می كند. وقتی اندیشه كردیم كه برای بدست آوردن قلب این شخص باید صبر ایوب داشت، عمل درستی را انجام داده ایم.
از سوی دیگر دقت شبیه به وسواس او در انتخاب زن موجب می گردد كه خیلی كمتر از دیگران در زندگی زناشوئی دچار شكست بشود. البته هیچ قانونی صد در صد كلیت ندارد و شما ممكن است مرد متولد شهریور را ببینید كه در زندگی زناشویی شكست خورده است اما باور كنید كه او استثناء است. شرم و حیا یكی دیگر از خصوصیات زندگی اوست و جمع شدن این حس با تمایلی كه او به كسب در آمدهای سرشار دارد، گاهی اوقات وقایع جالبی را به وجود می آورد. وقتی نمایش فیلم های سكسی تازه شروع شده بود، یكی از دوستان متولد شهریور من در تهیه فیلمی سرمایه گذاری كرد و سود زیادی هم نصیبش شد، اما حالا بعد از گذشت چند سال هر وقت از آن فیلم صحبت به میان می آید، ریگش قرمز می شود، البته این را هم باید به خاطر داشته باشید كه مرد بالاخره مرد است و اگر به عللی عشق نشده و ازدواج نكرده دلیل آن نمی شود كه گاهی دست از پا هم خطا نكند، منتها فرق یك متولد شهریور با دیگران در این است كه او همیشه ظاهر امر را طیب و طاهر نگاه می دارد و به علت وجود همین ویژگی هم هست كه عشق او ( البته اگر نسبت به كسی عشق پیدا كند ) همیشه پاك و بی خدشه می باشد. او به هر نحوی كه برایش امكان داشته باشد، مانع از آلوده شدن عشق خود می گردد و در این مورد اصلا برای وی فرقی نمی كند كه دیگران چه می گویند. او هر گز با یك نگاه عاشق نمی شود. در انتخاب معشوقه فوق العاده دقیق و خرده گیر است، همچنانكه در غذا خوردن، مراقبت از خود، حفظ سلامت و انجام وظیفه نیز چنین است. هرگز سعی نكنید به او نارو بزنید و یا دروغ تگویید زیرا او كسی نیست كه اغماض كند، از آن گذشته او با تمام وجود خود خواهان رابطه ای متبنی بر صداقت راستی است، او خوب می داند كه ادامه یك چنین راهی چقدر مشكل است، اما با وجود این سعی در منحرف كردن وی از این راه بدون فایده است. اگر موقعیت زمان و مكان وی را مجبور كند كه دندان روی جگر بگذارد و از خط مشی كه طبیعت برای او تعیین كرده است منحرف بشود، یقین داشته باشید كه خیلی سریع به راه اول خود باز می گردد حتی اگر برایش به قیمت از دست دادن یك شغل خوب و یا یك ثروت بی كران تمام بشود.
برانگیختن احساسات او كار دشواری است. او می تواند سال های سال بدون اینكه قلبش برای كسی بتپد، زندگی كند. قلب سنگ كه در سینه اوست و تازه چه بسا اتفاق می افتد كه شما از خود می پرسید كه آیا اصلا همین قلب سنگ هم در سینه او هست یا نه؟ اما بگذارید بگوییم كه او هم مثل همه انسان ها قلب دارد و جنس آن هم از سنگ نیست فقط كافی است قدری صبر داشته باشید تا از غوره حلوا ساخته شود.
مرد متولد شهریور گاهگاهی نظم زندگی خود را كنار می گذارد و به قول معروف پر هیاهو می شود ز به این وسیله می خواهد از قابلیت خود در انجام امور مختلف اطمینان حاصل كند. اگر بر حسب تصادف موقعی با او بر خورد كردید كه یك چنین دوره ای را می گذراند، مطمئن باشید كه این حالت تصنعی و زودگذر است و او به محض آنكه به مقصود رسید، دوباره شیوه سابق و طبیعی زندگی خود را در پیش می گیرد.