از پانزدهم مهر تا اول آبان بر شما چه خواهد گذشت

●فروردین بیاییم در این روزها تمام كینه‌ها و دشمنی‌ها را كنار بگذاریم و مهربانی، محبت و شادابی را تقدیم كسانی كنیم كه بر چهره آنان همواره لبخندی می‌درخشد. بیاییم عزم آن كنیم …

●فروردین
بیاییم در این روزها تمام كینه‌ها و دشمنی‌ها را كنار بگذاریم و مهربانی، محبت و شادابی را تقدیم كسانی كنیم كه بر چهره آنان همواره لبخندی می‌درخشد. بیاییم عزم آن كنیم كه كمتر به بدی‌ها فكر كنیم، به معایب و به نقاط منفی كمتر بیندیشیم، خوبی را بنگریم و نقاط قوت را بیابیم. همیشه به خاطر داشته باشیم كه در مسیر زندگی‌، مقصد و راه یكی است و در هم ادغام شده‌اند. زندگی به راستی زیباست. درست است كه تلخی هم به همراه دارد اما این دو با یكدیگر زندگی را كامل می‌كنند. تنها چیزی كه كارایی دارد و برای نیل به هدف مفید است، اراده و خواست شماست، كافی است چیزی را بخواهید.
معمولا دختران متولد فروردین اگر تصمیم بگیرند با مردی ازدواج كنند، این كار را انجام خواهند داد.
●اردیبهشت
وقتی می‌بینید راهی را كه در پیش گرفته‌اید با مسیر زندگانی شما سازگاری ندارد هراسی از كنار گذاشتن آن نداشته باشید. مردم به همان اندازه خوشبخت هستند كه خوشبختی در ذهن خود بیافرینند و تصمیم به نیك‌بختی را در ذهن خود بپرورانند. بیایید همزمان با پیر شدن، قلب خود را وسعت بخشیم؛ همانگونه كه درخت بلوط، با گسترده شدن، پناه بیشتری به دیگران می‌دهد. ای خدای بزرگ! همه، زیبایی خود را از تو وام گرفته‌اند، ماه و ستارگان می‌درخشند؛ چون حضور تو <خدای بزرگ> در آنها درخشان است. به یاد داشته باشید كه در جهان چیزی به نام شكست وجود ندارد، بلكه آن فقط نتیجه عمل ما است. متولدین این ماه سعی كنند كه عشق و علاقه را به خود جذب كنند، نه دفع...
● خرداد
اول عمق آب را بسنجید، سپس وارد آن شوید. معنا و مفهوم آن، این است كه پیش از اقدام به هر كاری باید جوانب آن را به درستی بررسی كنید. هرگز دیگران را مسئول شرایط زندگی خود ندانید و آنها را از بابت نارسایی‌های خود سرزنش نكنید. خوشبختی فقط با دست‌های طاهر كسی كه به راستی خواهان آن است ساخته می‌شود. خوشبختی نامه‌ای‌ است كه یكروز نامه‌رسانی زنگ در خانه شما را به صدا درمی‌آورد و آن را به دست‌های منتظر شما می‌سپارد. گشاده‌رو باشید. شیوه‌ رفتار خود را با خویشتن بررسی كنید تا عادات خود را بهبود بخشید. هر لحظه را به گونه‌ای زندگی كنید كه گویی آخرین لحظه است. شما جوانانی كه تصمیم به ازدواج گرفته‌اید سعی كنید اعتماد طرف مقابل را معطوف خود كنید.
●تیر
لحظات، شتابناك و بی‌امان می‌گذرند. لحظه‌ها را دریابیم و قدر گوهر عمر را بدانیم. هر قدر می‌توانید شاد زندگی كنید و هرگز فكر بیهوده به مغزتان راه ندهید. اشك‌های دیگران را به نگاه‌های پر از شادمانی تبدیل كردن، بهترین لذت هاست. هر چه انسان از سرمایه نشاط و خوشبختی خود به دیگران ارزانی كند بر آن می‌افزاید زیرا مهربانی خالق مهربانی‌ است. حس ششم به شما می‌گوید كه علی‌رغم تمام مشكلات و با وجود همه گرفتاری‌ها، دوستی‌ها و روابط‌تان را حفظ كنید.فكر و ذكر خود را متمركز كنید، از قوه ابتكارتان استفاده كنید. به افكار بزرگ فكر كنید، اما از شادی‌های كوچك لذت ببرید. برای ازدواج درست فكر كنید؛ چرا كه بعضی از اشتباهات را نمی‌توان جبران كرد...
●مرداد
بزرگترین هنر زندگی استفاده از فرصتهایی است كه بر ما می‌گذرد. برخیزید و كمر همت بربندید. بكوشید و زندگی را بسازید كه زندگی به راستی زیباست. زندگی زیباست ای زیباپسند، زنده‌اندیشان به زیبایی رسند، آنقدر زیباست این بی بازگشت كز برایش می‌توان از جان گذشت. زندگی موهبتی بزرگ است كه صد البته تلخی‌هایی هم به دنبال خواهد داشت تلخی‌های آن را كنار گذاشته و با شیرینی‌های آن دهانتان را شیرین كنید. اگر رویا و آرزویی در دل دارید برای رسیدن به آن تلاش كنید و آن را به دست بیاورید. نعمت و بركت در همه جا و همه وقت در انتظار شماست و از در و دیوار بر شما می‌بارد، فقط كافی است آن را بخواهید.روزهای تاریكی رفته و حال نوبت روزهای روشنی است؛ به روزهای خوب فكر كنید...
● شهرویور
هر چه می‌خواهید، باشید! اما امیدوار باشید؛ دلسردی سم مهلكی برای مغز و استعداد است كه جرات و ابتكار را از بین می‌برد.
در این روزها اگر با فرد جدیدی آشنا شدید اطمینان كامل داشته باشید كه دوستی شما پایدار خواهد بود. بیاییم تمام كینه‌ها و دشمنی‌‌ها را به دور ریخته و زیبا بیندیشیم. تنها راهی كه می‌توانیم بدانیم كه خواب ندیده‌ایم، این است كه بیدار شویم. از امروز تصمیم بگیرید كه فكر جدایی از دیگران را از سر خود بیرون كنید.نشان دوست نیكو آن است كه خطای تو بپوشد و تو را پند دهد و رازت را آشكار نكند. هیچ فرصتی را برای ابراز محبت از دست ندهید. گاهی اوقات یادآوری روزهای گذشته در زندگی به نفع‌تان است، چرا كه برای شما الگویی خواهد بود كه در آینده دل كسی را به درد نیاورید.
● مهر
اگر انسان با اعتماد به نفس در جهت تحقق خواسته‌ها و رویاهای خود گام بردارد و سعی كند به شیوه‌ای كه در تخیل خود آرزو می‌كرده زندگی كند، موفقیت و كامیابی به طور غیر منتظره و در ساعاتی كه فكرش را نمی‌‌كند به سر وقت او خواهد آمد. دوست خوبم اگر رویا و آرزویی در دل دارید برای رسیدن به آن تلاش كنید؛ چه بسیار گنجینه‌هایی كه درون ما هستند اما هرگز بستری برای رشد نیافته‌اند. همانطور كه پرتو نور خورشید در پی روزهای بارانی شفاف‌تر و دلنوازتر است، زندگی هم بدون تحمل دشواریها، گاه بی معناست. شما همان چیزی خواهید بود كه فكر می‌كنید.
دیگر امروز و فردا كردن بس است، پاسخ‌تان را قاطعانه بدهید، آره یا نه؟ تولدتان مبارك...
● آبان
بدانید همه لحظه‌ها زیبا هستند و لحظه‌ عشق لحظه جاودانگی است. همه لحظه‌ها نعمت هستند فقط باید قادر به دیدن آنها باشیم. عشق پیوندی است كه همه اجزاء عالم را به سوی یكدیگر می‌كشد و به هم متصل می‌كند. خداوند نعمت‌های زیادی در وجود شما به ودیعه گذاشته است و اگر به همه آنها ایمان بیاورید، زندگی برای شما تبدیل به یك سفر پرشور و هیجان و آكنده از لذت و شادی و در عین حال با هیبت می‌شود.
برای داشتن اعتماد به نفس بالا باید در زندگی خود به ارزش‌های والا پایبند باشید، نه ارزش‌های حقیر. از هر فن و شیوه‌ای برای جذب وفور بركت به زندگی خویش استفاده كنید. به یاد داشته باشید كه او همیشه به فكر شماست، آیا شما به او فكر می‌كنید...
● آذر
از خودپسندی بگریزید و گر نه دوستی‌ها از شما گریزان می‌شوند. با ثروت نمی‌توانید در قلب مردم رخنه كنید ولی با اخلاق خوب می‌توانید. امروز هدیه‌ای به شما می‌رسد پس جشنی دیگر را می‌آغازیم. بدانید درجه نیك‌بختی و موفقیت شما در زندگی بر اساس فراهم بودن یا نبودن فلان چیز نیست، بلكه در آنچه شما واقعیت می‌پندارید است.
تلاش كنید زندگی‌تان با شادی و نشاط پیش رود. زندگی را باور كنید و امید را هیچ‌گاه از دست ندهید. اگر می‌خواهید شاهد وفور نعمت و بركت در زندگی باشید باید خود را طوری متحول كنید كه به آنچه انجام می‌دهید، عشق بورزید. زندگی زمانی برای شما زیبا خواهد بود كه كسی را در انتظار خود نگه ندارید.
●دی
مقاومت خود را برای اجرای آنچه دوست دارید بررسی كنید و قدرت خود را بسنجید اما مغرور نشوید. شما دوست عزیز آنقدر توانایید و آنقدر بی‌نظیرید كه فقط كافیست این حقیقت را باور كنید و خود را از حصار افكار منفی رها سازید. دوست من اگر نیك بنگرید خواهید دید كه تمامی‌ زیبایی‌ها برروی شما لبخند می‌زنند و توانایی‌هایتان هیچ مرزی را نمی‌شناسند. آنان كه آفتاب را به زندگی دیگران ارزانی می‌دارند خود نیز بی‌بهره نخواهند ماند. از خودپسندی بپرهیزید و گرنه دوستان خود را از دست خواهید داد. زندگی خود را ساده كنید، خواهید دید كه هزینه ها و تعهدات شما به میزان زیاد كاهش می‌یابد. خجالتی بودن خود را كنار بگذارید، در زندگی زناشویی این مسائل اهمیت ندارند، باید كاملا جدی رفتار كنید.
●بهمن
وقتی ساده زیستن را شروع می‌كنید، چیزهای زیادی مثل پول كه قبلا باید به دنبالش می‌دویدید، بدون تلاش وارد زندگی شما می‌شود. این یكی از شگردهای بزرگ زندگی است: كمتر خواستن و بیشتر به دست آوردن. به خاطر داشته باشید كه با شما آنگونه رفتار می‌شود كه به دیگران می‌آموزید با شما رفتار كنند.
دوستی آمیزه حرمت و عشق است بیایید با سرور، روحمان را قوی كنیم تا روحمان بی‌روح نشود. هرگز مغرور نشوید زیرا غرور كشنده است، غرور به تدریج عقل را تباه می‌كند. وقتی بین حق داشتن و مهربان بودن، حق انتخاب دارید، همیشه مهربانی را برگزینید. او همین روزها سرانجام تكلیف خودش را مشخص می‌كند و به سراغتان خواهد آمد...
●اسفند
نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از خودتان دور كنید. دلی كه در آن مهر و محبت نباشد تاریك خانه‌ای متروك و فراموش‌خانه‌ای ویرانه است. نباید بگذاریم هیچ جزئی از زندگیمان در دام تكرار گرفتار شود. پیش از آنكه لحظه‌های سبز زندگی رنگ ببازند و خاكستری شوند باید بخود آییم. بهشت در میان ناگواری‌ها و شكیبایی‌هاست؛ پس هر كه در دنیا بر ناگواری‌ها صبر كند به بهشت می‌رود و دوزخ در میان لذت‌هاست؛ پس هر كه هر لذت و شهوتی را كه دلش خواست به خود برساند به دوزخ درآید. باید در زندگی همتی دوباره كرد. برای بیرون آمدن از تردید و باز كردن و گشودن گره، یك انتخاب بزرگ به معنی رفتن به سوی یك پناهگاه امن است . او روزی به شما پشت كرد و الان پشیمان است، به یاد داشته باشید، بخشش طعم شیرینی دارد.