سالاد سبز بادام و پیاز و انار

دمای فر را روی ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید. بادام ها را با نصف قاشق چایخوری آب، نصف قاشق چایخوری روغن و یک چهارم قاشق چایخوری نمک و پاپریکا ترکیب کنید و در فر بپزید تا طلایی شوند (حدود ۱۰ دقیقه) اسپس اجازه دهید سرد شود بعد کمی کوبید و کنار بگذارید.

مواد لازم:

نصف پیمانه بادام خام
۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون
یک و نیم قاشق چایخوری نمک
یک چهارم قاشق چایخوری پاپریکا
۲ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
یک قاشق چایخوری خردل
سه چهارم قاشق چایخوری فلفل
نصف پیاز بزرگ
۴۰۰ گرم کدو
۸۰ گرم پنیر پامزان
۵۰۰ گرم کاهو
نصف پیمانه دانه انار

طرز تهیه:

۱. دمای فر را روی ۳۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید. بادام ها را با نصف قاشق چایخوری آب، نصف قاشق چایخوری روغن و یک چهارم قاشق چایخوری نمک و پاپریکا ترکیب کنید و در فر بپزید تا طلایی شوند (حدود ۱۰ دقیقه) اسپس اجازه دهید سرد شود بعد کمی کوبید و کنار بگذارید.

۲. در یک کاسه کوچک سرکه بالزامیک، خردل، نصف قاشق چایخوری نمک و یک چهارم قاشق چایخوری فلفل را ترکیب کنید. به تدریج یک چهارم پیمانه روغن را اضافه کنید و کنار بگذارید.

۳. یک قابلمه را روی حرارت متوسط به بالا گرم کنید. پیاز های حلقه شده را با یک قاشق چایخوری روغن بپوشانید و یک چهارم قاشق چایخوری نمک و فلفل روی آن بپاشید. ورقه های پیاز را بپزید تا کمی تیره شوند، یک بار هم آن ها را برگردانید (۵ تا ۸ دقیقه در کل) سپس در یک کاسه بریزید و حلقه ها را جدا کنید. در آن را ببندید و اجازه دهید ۵ دقیقه بماند تا نرم شود.

۴. کدو ها را حلقه حلقه کنید. حرارت زیر تابه را کم کنید و کدو ها را با یک و نیم قاشق چایخوری باقیمانده روغن و نصف قاشق چایخوری نمک و یک چهارم قاشق چایخوری فلفل تفت دهید. وقتی دو طرف کدو ها سرخ شند (حدود ۷-۸ دقیقه ) شعله را خاموش کنید، در تابه را بگذارید ۲۰ دقیقه بماند.

۵. در یک کاسه بزرگ، کاهو ها را با نیمی از مواد و نمک و فلفل ترکیب کنید. کدو و پیاز را دور آن بچینید. بادام و دانه های انار و سپس پنیر و دوباره سس را روی آن بریزید.