فال روزانه چهارشنبه 20 تیر 1397

امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی که در ارتباط با هنر و یا معنویات هستند برای شما تجربه ی بسیار جالبی را به همراه خواهد داشت.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 20 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پرانرژی، باهوش، با استعداد و مقتدر و توانا هستید. با شخصیتی که شما دارید می توانید ایده های جدید و خلاقانه ی خود را خیلی خوب و به راحتی به کار گرفته و عملی کنید. ممکن است در طول سال از درد مفاصل و یا فشار خون بالا رنج ببرید، اما این مشکلات سطحی و زودگذر هستند. شما امسال خواهید توانست اعتماد به نفس خود را افزایش داده و به دنبال آن درآمد خود را بیشتر کرده و وضع مالیتان را بهبود ببخشید. سفرهای کاریتان نتایج مورد نظرتان را برایتان به همراه خواهند داشت و به طور کلی هم در معاملات امسال خود موفق خواهید بود. برای بهتر کردن وضع مالیتان سرمایه گذاری در مسکن با بازار بورس به شما توصیه می شود. اگر به سفرهای کاری خارج از کشور بروید با افرادی آشنا خواهید شد یا برخی دوستان قدیمیتان را خواهید دید که فرصت های خوبی برای گسترش کسب و کارتان در اختیار شما قرار خواهند داد. درگیری های حقوقی که دارید از آنچه انتظار داشته اید بیشتر طول خواهند کشید و مجبور خواهید بود پول زیادی برای آنها صرف کنید. امسال از لحاظ عاطفی برای شما سال خوبی خواهد بود و همسر و یا نامزدتان در تمام سال شما را مورد حمایت خود قرار خواهد داد و در موقعیت های بحرانی در کنارتان خواهد بود. شهریور، مهر، فروردین و اردیبهشت برای شما ماه­های خوش اقبالی خواهند بود.
● متولد فروردین (بره):
امروز یک مهمانی و یا جلسه در محیط اطراف شما دارد اتفاق می افتد که ممکن است تصمیم بگیرید در آن شرکت کنید. شاید بحث هایی مهم و جدی در این جمع پیش بیایند که دوست نداشته اید مطرح شوند، اما نتایجی که به دست خواهید آورد برخلاف انتظارتان بسیار خوب خواهند بود، زیرا شما امروز خیلی خوب می توانید دیگران را درک کنید و حتی این طور به نظر می رسد که می توانید ذهن آنها را بخوانید. امروز تلاش برای تغییر دادن عادت های بد و بازبینی در نظرات و عقایدتان می تواند نتایج خیلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. این برای شما که از رکود و درجا زدن بیزارید فرصت خیلی خوبی است!
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز روز خوبی برای انجام کارهای اداری که کاغذبازی زیادی را دربر می گیرند نخواهد بود و به احتمال زیاد حداقل یک نفر از افرادی که امضایشان را لازم دارید در محل کارش حاضر نخواهد بود و کارتان به طور کامل انجام نخواهد شد، پس بهتر است این کارها را برای روز دیگری بگذارید. اگر قصد دارید استعدادهای هنری خود را پرورش بدهید اکنون زمان بسیار خوبی برای این کار به نظر می رسد، می توانید از دوستانی که در این زمینه فعال هستند کمک گرفته و علاوه بر گسترش توانایی خود رابطه ی دوستیتان را هم نزدیکتر کنید. یادتان باشد که امروز سرسختی و نداشتن انعطاف در روابط عاطفی شما را به هیچ جایی نخواهد رساند.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز حس هنر دوستی شما قویتر از هر زمان دیگری شده است. اگر خودتان اهل انجام کارهای هنری هستید که چه بهتر، اما اگر خودتان تولید کننده ی آثار هنری نیستید می توانید با رفتن به یک گالری، نمایشگاه، کنسرت و یا حتی با تماشای یک فیلم معناگرا این نیاز خود به ارتباط با هنر را برطرف کنید. امروز این احتمال وجود دارد که درگیری هایی با والدین خود داشته باشید. هیچ شکی در این که آنها خیر و صلاح شما را می خواهند نیست، اما شما فعلا در شرایطی نیستید که خودتان را با فکر کردن به این واقعیت آرام کنید. پس بدون آنکه با آنها بحث کنید سعی کنید فاصله ی خود را، البته فقط برای همین یک روز، با آنها حفظ کنید!
● متولدین تیر (خرچنگ):
شما امروز نیاز شدیدی به داشتن کمی تنوع احساس می کنید و هیچ دلیل برای این که به این نیاز خودتان توجه نکنید وجود ندارد. لازم نیست زیاد به خودتان سخت بگیرید، می توانید با خریدن یک وسیله ی تزیینی برای خانه تان، یک اکسسوری مد روز برای خودتان و یا رفتن به یک رستوران جدید همراه با عشقتان این نیاز خود را برآورده کنید. امروز سعی کنید با افراد جدیدی ارتباط برقرار کنید که شاید در حالت عادی توجهتان را به خود جلب نکنند. این کار علاوه بر اینکه فرصت پیدا کردن دوستان جدیدی را در اختیارتان قرار خواهد گذاشت این شانس را هم به شما می دهد که با عقاید و نظرات متفاوت و جدیدی آشنا شوید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز شما دوست دارید در برابر وضعیت فعل خود قیام کرده و آن را تغییر دهید، خواه با ایجاد یک روش جدید برای بالابردن میزان کارآمد بودن در محل کارتان، خواه با اعتراض به یک قانون قدیمی و غافلگیر کردن رؤسا و همکارانتان! هدف اصلی و نهایی ما در زندگی شاد بودن است، اگر شادی شما به خریدن یک شی گران قیمت وابسته است چرا خودتان را تخت فشار قرار می دهید و برای داشتن پس انداز بیشتر خودتان را از لذت داشتن آن محروم می کنید؟! خلاقیت شما امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد. از هیچ چیزی نترسید و به ایده های نبوغ آمیزی که دارید اجازه ی بروز بدهید. شما با ایده هایتان همه را انگشت به دهان خواهید گذاشت!
● متولدین شهریور (سنبله):
چند روز گذشته برای شما با فشار زیادی همراه بوده اند و کارهای زیادی برای انجام داشته اید و امروز به این فکر افتاده اید تا راهی برای فرار از این وضعیت پیدا کنید. شاید به یاد این موضوع افتاده باشید که همیشه دلتان یک شغل بهتر می خواسته است و دوست دارید حرفه مورد علاقه تان را دنبال کنید. الان زمان بسیار خوبی است که به طور جدی به این موضوع فکر کنید. البته فعلا فقط در حد فکر کردن و حداکثر برنامه ریزی پیش بروید و تصمیم هایتان را عجولانه عملی نکنید. ممکن است همه ی این افکار ناشی از فشاری باشند که این چند وقت متحمل شده اید و با استراحت آخر هفته نظرتان دوباره عوض شود!
● متولدین مهر (ترازو):
امروز شاید به مطالعه در مورد چیزهایی معمولا علاقه ی زیادی به آنها نشان نمی دهید و اعتقاد چندانی هم به آنها ندارید علاقمند یا بهتر بگوییم کنجکاو شده باشید. این کار برایتان ضرری ندارد، اما مواظب باشید عقل و منطقتان را فراموش نکنید. امروز هر چقدر بیشتر به آینده خود و فرصت هایی که می توانید داشته باشید فکر می کنید بیشتر هیجان زده می شوید و تمرکز روی کارهایتان نیز برایتان دشوارتر می شود. شما به اندازه کافی به همه چیز فکر کرده اید و همه چیز را در نظر گرفته اید، ریسک کردن آنقدرها که فکر می کنید هم خطرناک نیست، پیش از آن که رویاهایتان را فراموش کنید آنها را به واقعیت بدل کنید.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید خیلی زود و قبل از این که خواب های شب گذشته تان را فراموش کنید آنها را با جزئیات کامل بنویسید. فکر کردن به آنها باعث خواهد شد به چیزهای جدیدی و جالبی در مورد خودتان پی ببرید. امروز حتی اگر در نگاه اول همه چیز خیلی عادی به نظر برسد هم قطعا تغییرات بزرگی در راه هستند. شما هم گول آسمان آفتابی را نمی خورید و احساس می کنید که طوفانی در راه است. در هر صورت اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که آرامش خودتان را حفظ کنید. تغییرات همیشه هم بد نیستند، آمادگی رویارویی با آنها را داشته باشید، اما از آنها نترسید.
● متولدین آذر (کمان):
امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی که در ارتباط با هنر و یا معنویات هستند برای شما تجربه ی بسیار جالبی را به همراه خواهد داشت. شما با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که علایق مشترکی با شما دارند و از مصاحبت با آنها لذت خواهید برد. اگر خیلی ناگهانی احساس کردید به یک نفر علاقمند شده اید دست نگه دارید! شما امروز به احتمال زیاد فقط دارید خوبی های این شخص را می بینید. زیاد عجله نکنید و کمی به خودتان فرصت بدهید. طی هفته ی آینده روزها خیلی سریع تر از آن چیزی که انتظار دارید خواهند گذشت و باید به درستی ولی بدون نگرانی و ترس بازدارنده از روزهایتان استفاده کنید. برنامه ریزی کامل و دقیقی برای کارهایتان داشته باشید.
● متولدین دی (بز):
امروز رویاپردازی در مورد آینده وقت زیادی از شما خواهد گرفت. شما کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن دارید و اگر روی انجام این کارها تمرکز کنید خیلی زود بیشتر آنها را به انجام رسانده و وقت آزاد و کافی برای ایجاد شرایط و موقعیت های جدید برای خودتان را خواهید داشت. پیش از آن که برای ایجاد تغییرهای کلی که تمام زندگیتان را تحت الشعاع قرار خواهند داد برنامه ریزی کنید شرایط فعلی خودتان را بسنجید. شاید عجیب به نظر برسد، اما شما امروز با استفاده از حس ششم خود و باور داشتن خودتان خواهید توانست پروژه های شخصی و یا کاری که در دست اقدام دارید را به میزان قابل توجهی پیش ببرید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز شما در فکر رفتن به یک سفر دور و دراز هستید، اما اکنون حتی برای برنامه ریزی برای چنین کاری هم زمان خوبی نیست، کمی منطقی تر فکر کنید، شما فعلا شرایط رفتن به چنین سفری را ندارید. موعد مقرر انجام کاری دارد به پایان می رسد و این موضوع امروز شما را آشفته و نگران کرده است. خواه این زمان را خودتان مشخص کرده باشید، خواه عوامل خارجی آن را به شما تحمیل کرده باشند تکمیل این کار برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. شما باید تمام سعی خودتان را به کار بگیرید تا قربانی این استرس و نگرانی نشوید و تمام توان و استعدادهای خود را به صورت کارآمد مورد استفاده قرار دهید.
● متولدین اسفند (ماهی):
شاید امروز وقتی به گوشه و کنار خانه تان نگاه می کنید به فکر خرید چند وسیله ی جدید برای خانه تان و تغییر دادن فضای اطرافتان بیفتید. یک کاغذدیواری جدید، عوض کردن فرش و یا خریدن یک اثر کوچک هنری می توانند حال و هوای خانه تان را حسابی تغییر دهند. خوشبختانه شما این را می دانید که رویاهایتان آینده تان را می سازند و نباید به جای داشتن اهداف و رویاهای واقع بینانه، وقت و انرژی خود را صرف خواسته های غیر منطقیتان بکنید که هیچ گاه عملی نخواهند شد، اما پایبندی بیش از اندازه به این تفکر می تواند بازدارنده هم باشد و شما را در دنیای محدودی که برای خودتان ساخته اید محبوس کند.