فال روزانه چهارشنبه 13 تیر 1397

امروز باد فوق العاده ای دارد در جهتی که شما می خواهید کشتی زندگیتان را پیش ببرید می وزد، پس حواستان باشد که از موقعیت استفاده کرده و هر چقدر که می توانید پیش بروید.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 13 تیر به دنیا آمده ای،تولدت مبارک! شما از ویژگی های مثبت بسیاری از جمله اعتماد به نفس و مثبت اندیشی برخوردار هستید. استقلال و بلندپروازی در زمینه ی حرفه ای به شما کمک زیادی می کنند. همچنین به طور ذاتی شخصی مذهبی هستید و اعتمادی که به خداوند دارید یاعث احساس آرامش قلبی شما می شود. خوشبختانه مشکلات جدی از لحاظ سلامتی نخواهید داشت، اما درد کمر و گردن گاه و بیگاه به سراغتان خواهد آمد. با اجرای نقشه های جدید که در زمینه ی تجاری دارید میزان درآمد و در نتیجه وضع مالی شما بهبود پیدا خواهد کرد. شاید در زمینه های متفاوتی شروع به فعالیت کنید که فکر موفق شدن یا نشدن در آنها باعث نگرانیتان می شود، اما خوشبختانه و با دقتی که به خرج می دهید این کارهایتان سود زیادی برایتان به همراه خواهند داشت. یک سفر خارجی، خواه برای کار و خواه به همراه خانواده به احتمال زیاد در برنامه امسالتان خواهد بود. ایده آل گرایی شما در زمینه ی کاری امسال به نفعتان تمام خواهد شد و به شناخته شدن شما در عرصه ی کاریتان خواهد انجامید. امسال مجبور به گرفتن تصمیم های مهمی در زندگی حرفه ای خود خواهید بود، حواستان را خوب جمع کنید. اگر متاهل هستید درگیری های کاری بیش از حدی که امسال دارید می توانند در روابط زناشوییتان اثرات منفی ایجاد کنند، پس مواظب باشید. مرداد، مهر، دی و اردیبهشت بهترین ماه ها هستند.
● متولد فروردین (بره):
ناگهان شرایط دارد برای شما به نقطه ی حساسی می رسد که می تواند یکی از نقاط عطف زندگی شما محسوب شود. هیجان این شرایط برای شما بسیار بیشتر از حد تحملتان است و ممکن است احساس کنید که کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است و نمی دانید که چکار باید بکنید. خونسردی خود را از دست ندهید و کارهایتان را قدم به قدم پیش ببرید. عجله نکنید و خودتان را موظف ندانید که در چشم برهم زدنی همه چیز را سر و سامان بدهید. اگر بیش از حد توانتان به خودتان فشار بیاورید ناگهان به خودتان خواهید آمد و می بینید اوضاع را از آنکه بوده است بدتر هم کرده اید. فراموش نکنید که برای خودتان از کاه کوه نسازید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
امروز شاید قرار گرفتن در مرکز توجه برای شما کار بسیار دشواری باشد، اما از آن هیچ راه فراری نخواهید داشت. خونسردی خود را حفظ کنید و با توجه به موقعیتی که برایتان پیش آمده است بهترین واکنش ممکن را از خود نشان دهید. به حس ششم خود اعتماد کرده و نگران این که اشتباه کنید هم نباشید. ممکن است احساس کنید که در رابطه ی عاطفی خود بازیچه ی دست طرف مقابلتان شده اید. اجازه ندهید برای هیچ کس و هیچ چیزی قربانی شوید. حتی اگر فکر می کنید که این کارتان باعث ناراحتی دیگران خواهد شد هم نباید در دفاع از خود کوتاهی کنید. شما پیش از هر کس دیگری موظف هستید از احساسات خودتان محافظت کنید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
امروز حفظ تعادلتان کار سختی خواهد بود، اما شما از معدود آدم هایی هستید که می توانید با وجود این شرایط سخت هم در این راه موفق باشید. شاید احساس کنید که دیگران با سرسختی و داشتن تعصب نسبت به نظرات و عقاید خود شما را تحت فشار گذاشته اند، اما شما هم مهمات کافی برای ورود به این جنگ را در اختیار دارید و قصد تسلیم شدن هم ندارید. پذیرفتن این چالش و وارد شدن به این بحث می تواند برای شما خیلی آموزنده تر از چیزی باشد که انتظارش را داشته اید. فقط یادتان باشد که به خودتان اعتماد داشته باشید و در پذیرش شنیده هایتان ساده لوحانه رفتار نکنید و چیزی را بی دلیل و مدرک نپذیرید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
امروز به معنای واقعی کلمه، برای شما خواستن برابر با توانستن است. البته قرار نیست همین که چیزی را خواستید آن را در برابر چشمان خود حی و حاضر بیابید، بلکه باید برای به دست آوردن آن تلاش کنید؛ اما خیالتان راحت است که زحماتتان هدر نمی روند و حتما به نتیجه ی مورد نظرتان خواهید رسید. از این موقعیت استفاده کرده و به اطرافیانتان نشان دهید که تا چه حد می توانید موفق باشید. این فرصت به ویژه می تواند بهترین موقعیت ممکن برای اثبات توانایی هایتان به مقامات بالاتر باشد. اراده و انگیزه ای که از خودتان نشان می دهید همه را تحت تأثیر قرار خواهد داد. فقط مواظب بدخواهانتان هم باشید و هیچ فرصتی به آنها ندهید.
● متولدین مرداد (شیر):
امروز برای شما مانند یک مسابقه ی فوتبال در ورزشگاه تیم خودتان خواهد بود! هوادارانتان همراهتان هستند و زمین مسابقه را هم به خوبی می شناسید و به آن عادت دارید. از فرصت های کوچکی که شاید در حالت عادی چندان به چشمتان نیایند استفاده کرده و آنها را برای خود به موقعیت هایی ارزشمند تبدیل کنید. امروز دارای قدرت و انرژی فوق العاده ای است که شاید در نگاه اول غیر قابل کنترل باشد، اما شما می توانید با تمرکز روی اهدافتان حتی غیر ممکن ها را هم برای خود ممکن کنید. خوشحالی واقعی تنها در یک قدمی شما قرار گرفته است، کافیست دستتان را به سوی آن دراز بکنید تا لمسش کنید.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز روی کمک دیگران حساب کنید. خواهید دید که تبادل اطلاعات با دیگران به شما کمک خواهد کرد تا آخرین قطعات پازلی که شما را با خود درگیر کده است را پیدا کنید. البته که استقلال در انجام کارهایتان مهم و ضروری است، اما گاهی کارها به مرحله ای می رسند که برای برداشتن قدم بزرگ بعدی به کمک دیگران و حداقل دریافت اطلاعات از جانب آنها نیاز داریم. شما هم در حال حاضر بهترین کاری که می توانید انجام دهید جمع آوری اطلاعات و استفاده از آنها برای پیش بردن اهدافتان است. بدون شک خودتان این را خیلی خوب می دانید که نباید باری به دوش دیگران گذاشته و توقعات بیش از اندازه از آنها داشته باشید.
● متولدین مهر (ترازو):
امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، پس از آن بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شما خودتان را قبول دارید و اعتماد به نفستان در سطح بالایی قرار گرفته است، اتفاقات خوب هم در پیش هستند که امروز را حتی زیباتر هم می کنند. شما خوشحال و سرحال هستید و این سرزندگیتان دیگران و به دنبال آنها موقعیت هایی بسیار خوب را به سوی شما جذب می کند. تقریبا می توان گفت که هیچ حد و مرزی برای فرصت هایی که امروز برای شما به همراه دارد وجود ندارد. با این حال باید مواظب باشید که بیش از حد مغرور و از خود راضی نشوید چون این دقیقا به نقطه ی سقوط شما تبدیل خواهد شد.
● متولدین آبان (عقرب):
امروز احساسات شما نسبت به همیشه تا حدودی آشفته هستند. تمرکز روی هیچ کاری برای شما راحت نخواهد بود و در متمرکز کردن ذهن خود روی کوچکترین کارها هم به مشکل برخواهید خورد. حتی در حرف زدن هم نمی توانید روی یک موضوع متمرکز شوید و دائم از این شاخه به آن شاخه می پرید و با حرف هایتان دیگران را متعجب می کنید. انتظار نداشته باشید که آنها شما و احساستان را درک کنند، چون ناامیدتان خواهند کرد. سعی کنید تا جای ممکن به چیزهایی که به احساسات و روابط عاطفی مربوط می شوند نپردازید. امروز در انجام کارهایی که زیاد به فکر کردن نیاز ندارند خیلی موفق تر خواهید بود.
● متولدین آذر (کمان):
امروز باد فوق العاده ای دارد در جهتی که شما می خواهید کشتی زندگیتان را پیش ببرید می وزد، پس حواستان باشد که از موقعیت استفاده کرده و هر چقدر که می توانید پیش بروید. شما امروز در هر مسیری که بخواهید پیش بروید موفق خواهید بود و اوضاع هم به کامتان خواهد بود و پیشرفت مورد نظرتان را خواهید داشت. فقط حواستان باشد که مسیرتان را خوب انتخاب کنید، چون وقتی راه افتادید دیگر تغییر مسیر دادن به هیچ وجه برایتان راحت نخواهد بود. اگر یک موقعیت کاری خوب از طرف یکی از اعضای خانواده به شما پیشنهاد شد تعجب نکنید و قبل از رد کردن آن خوب فکر کنید، شاید این بهترین فرصت برای شما باشد.
● متولدین دی (بز):
انرژی فوق العاده ای در امروز نهفته است که باعث شده شما آرام و قرار نداشته باشید و مدام از این شاخه به آن شاخه بپرید. لزومی ندارد که امروز و با وجود این شرایط آشفته نقشه هایتان را قطعی کنید. الان وقت خوبی برای این که خودتان را تحت فشار قرار دهید نیست و مانند کسی که بخواهد یک ماهی تر و تازه را محکم در دستانش بگیرد هر چقدر بیشتر تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود. خودتان را نگران نکنید و ماهی را به حال خودش رها کنید، حتی اگر فرار کند هم بعدا می توانید یک ماهی بهتر پیدا کنید. امروز در انجام کارهایی که به انرژی جسمانی نیاز دارند موفق تر خواهید بود، فکر کردن را برای روز دیگری بگذارید!
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز باید همین که از خواب بیدار شدید راه بیفتید. شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید و یک دنیا کار در انتظارتان است. ذهنتان با سرعت برق دارد کار می کند و می خواهید همزمان چندین کار مختلف را به انجام برسانید. معمولا این کار به کسی توصیه نمی شود، اما شما امروز از پس آن برخواهید آمد و کاملا آماده اید تا با چندین موقعیت آشفته ای که سر راهتان سبز می شوند به بهترین شکل ممکن مواجه شوید. امروز احساسات شما بسیار قویتر از همیشه هستند و به همین دلیل هم می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید و افکار خود را طوری که کسی را آزرده خاطر نکنید به زبان بیاورید.
● متولدین اسفند (ماهی):
امروز قلب شما در تلاطم خواهد بود. احساسات شما شبیه به قطاری هستند که دارد با بیشترین سرعت ممکن پیش می رود و در هیچ ایستگاهی هم توقف نمی کند. از این فرصت استفاده کرده و احساستان را در قالب یک نامه، ترانه و یا خیلی ساده تر از همه، در دفتر خاطراتتان بنویسید. بعدا با مراجعه به نوشته هایتان به چیزهای زیادی در رابطه با احساسات واقعی خود پی خواهید برد. شما امروز در مورد موضوع مهمی دچار شک و تردید شده اید و نمی دانید که چه راهی را باید در پیش بگیرید. در این شرایط بهتر است زیاد عجولانه حرکت نکنید و از شخصی که مورد اعتماد و علاقه تان است مشورت بخواهید.