طالع بینی پنج شنبه 16 فروردین 97

طالع بینی پنج شنبه 16 فروردین 97 | شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می توانید توانایی های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده اید.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.
طالع بینی متولدین خرداد
امروز مسئولیت های مالی تان می توانند در مسیر یک رابطه خوب قرار بگیرند. شاید شما مجبور باشید که کسی باشید که مقتدرانه مسئولیتی را پایان می دهید. سخت است که فعالیت هایتان را محدود کنید؛ شاید نگران وضعیت مالی خود باشید با این حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه ای نیست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خیال بگذرانید در غیر این صورت فردا بارانی از کسری پول بر سرتان می ریزد.
طالع بینی متولدین تیر
امروز کارهای بی شماری در محل کار و یا در رابطه با خانواده و یا دوستان تان دارید ولی نیازی نیست که زیادی سعی و تلاش کنید. همه این مسائل بوسیله تاثیر مثبتی که بازگشت ماه به یازدهمین خانه از روابط اجتماعی شما دارد حل خواهد شد. و این ماه قدرتمند فشارو استرسی که این روزها بر روی شما بوده است را کاهش داده و شما را آرام می کند. مهم نیست که الان شما چه احساسی دارید؛ فقط در جهت وظایف حرفه ای خود گام برداشته و آنها را جدی بگیرید و بعد هر آنچه در توان تان است را برای بهتر انجام دادن آن بکار گیرید.
طالع بینی متولدین مرداد
شما دوست ندارید در کارتان عجله کنید و می خواهید سرفرصت انتخاب کنید و به کسی که شما را مجبور می کند شتاب زده تصمیم بگیرید واکنشی نشان نمی دهید. ممکن است حتی وقتی دارید از حق خودتان دفاع می کنید پرخاشگر شوید و دوست دارید خودتان به تنهایی راه تان را انتخاب کنید نه اینکه دیگری نظر خودش را به شما تحمیل کند. اما سعی کنید تا این اختلاف نظر واضح به یک مسئله پیچیده تبدیل نشود چرا که شما را در رسیدن به خواسته قلبی تان کمک نمی کند. مراقب باشید؛ واکنش شما به عوامل بیرونی می تواند موقعیت دشواری ایجاد کند که شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.
طالع بینی متولدین شهریور
اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینکه این موضوع وقتی که ماه به نشانه شما بازمی گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می رسد که شما نسبت به آنچه که در پیرامون تان اتفاق می افتد بی اهمیت هستید. ممکن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح کنید، اما مطمئناً بر روی عکس العمل های خودتان کنترل کافی دارید.
طالع بینی متولدین مهر
امروز حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا اصلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم روز سختی نخواهید داشت. شما ایده سردرآوردن از هر چیز جدیدی دوست دارید و خوشبختانه استعداد ذاتی برای تعادل برقرار کردن بین ناشناخته ها و شناخته ها را دارا هستید. اما هنوز هم باید بیشتر تمرین کنید، وگرنه در اجرای عمل سست می شوید. تنبلی هم نکنید؛ تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه می ماند!
طالع بینی متولدین آبان
ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.
طالع بینی متولدین آذر
امروز شما به سختی می توانید فکرتان را بر روی کارتان متمرکز کنید. و حالا حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، تمایل شما به لذت بردن قوی تر از نیازتان به موفقیت است. ماه هماهنگ برج میزان هم اکنون در دهمین خانه شما قرار دارد که این خانه با مسائل کاری شما ارتباط دارد، ولی شما در حال حاضر می خواهید هم کار کنید و هم سرگرمی داشته باشید. ولی عاقلانه ترین کار این است که اول کارهای خود را انجام دهید.
طالع بینی متولدین دی
با وجود اینکه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می شود، حتی بهترین برنامه ریزی هایتان هم ممکن است فاش شوند. سعی نکنید از موقعیت هایی که با آنها اشنا پنداری می کنید دوری کنید. حالا این می تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینکه شما همیشه می خواستید دوباره در موقعیت هایی که فکر می کردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه کنید، وگرنه ممکن است وقتی که شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.
طالع بینی متولدین بهمن
اگر شما وقت خیلی زیادی را با دوستان و خانواده تان گذرانده اید، الان خیلی واجب است که زمان بیشتری برای خود بگذارید. حتی اگر ساعات خیلی کمی هم در خانه باشید، باز هم کاملاً آمادگی دارید که به طور نسبی در رفتارهایتان بازنگری کنید. اگرچه وسوسه شده اید پروژه جدیدی را آغاز کنید، ولی حالا تمام کردن کارهایی که نیمه کاره رهایشان کرده بودید از اهمیت بیشتری برخوردار است، آن وقت شما برای هفته های آینده که در پیش رو دارید آماده خواهید شد.
طالع بینی متولدین اسفند
شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه"وضعیت" شما می شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه که انجام می دهید نشان می دهد. این حرف به این معنی نیست که اعتماد به نفس شما پایین است یا اینکه از کاری که دارید می کنید مطمئن نیستید. بلکه درباره این است که کاری را بکنید که شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی کنید و آن را دوباره بررسی کنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممکن است باعث شود شما احساس ناخوشایندی بکنید، یا برعکس ممکن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته ای از شما بشود.