طالع بینی یکشنبه 15 بهمن 96

طالع بینی یکشنبه 15 بهمن 96| امشب برای شما یکی از فعال ترین شب ها خواهد بود. شاید یک سفر ناگهانی یا برخورد عجیب و غریب پیش بیاید اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
روز برای شما ممکن است با افکار مزاحم آغاز شود. ممکن است این افکار خیلی ماهیت خوبی نداشته باشند. هنگام عصر آنهایی که وارد دسیسه هایی در پشت پرده میشوند در آخر خیلی آسیب پذیر خواهند شد.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
امروز همه ی آرزوهایتان برآورده نمی شوند. کسب تعادل خیلی سخت خواهد بود. ممکن است با نارضایتی همسر، دیکتاتوری او یا بیماری یا بداخلاقی کسی مواجه شوید. اگر با کله شقی همیشگی خود جواب دهید، فضای خفه کننده سوءتفاهم همه جا را می گیرد.
طالع بینی متولدین خرداد
امروز صبح باید روی سلامتیتان تمرکز کنید. به هیچ وجه در برابر دلهره هایتان برای سلامتی خود تسلیم نشوید. الان اصلا وقت خوبی برای فرایندهای درمانی یا کاغذ بازی نیست. در انتهای روز پر از انرژی و اشتیاق برای عمل کردن دارید.
طالع بینی متولدین تیر
نیمه اول روز برای صحبت کردن با بچه هایتان خیلی خوب نخواهد بود. اگر در یادگیری درس هایشان خیلی موفق نبودند سرزنششان نکنید. الان وقت جروبحث با همسرتان هم نیست.
طالع بینی متولدین مرداد
امروز صبح ظاهر اخلاقی و فیزیکیتان باید خیلی مطلوب باشد. احتمال این وجود دارد که با خانواده تان اختلافات کوچکی پیدا کنید و دردسرهای خانگی کمی را تجربه کنید. در آخر روز خلق و خویتان بهتر خواهد شد و ناراحتی های اخیرتان به زودی به فراموشی سپرده می شوند.
طالع بینی متولدین شهریور
امروز صبح باید از مسافرت، فعالیت های اکتشافی یا بحث درباره طبیعت اجتناب کنید. عصر پیچیده ترین زمان روز خواهد بود. تنش بین شما و اعضای خانواده، شرکای تجاری، رقبا، راهنمایان و یا کارفرما بیشتر نمایان می شود.
طالع بینی متولدین مهر
امشب برای شما یکی از فعال ترین شب ها خواهد بود. شاید یک سفر ناگهانی یا برخورد عجیب و غریب پیش بیاید.هنگام رانندگی مراقب باشید که جریمه نشوید. مرافعه در اداره هم محتمل است. اگر دیگران به شما گزارش کنند ممکن است که در نهایت یکی را به خاطر غفلت اخراج کنید.
طالع بینی متولدین آبان
شما فقط عصرهنگام می توانید انرژیتان را در حداکثر میزان استفاده کنید. در اوایل روز توصیه می شود که تلاش هایتان را ذخیره کنید. بیهوده جروبحث نکنید، سعس کنید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنید و سندهای مهم را حمل نکنید.
طالع بینی متولدین آذر
فقط عصر خواهد بود که می توانید واقعا احساس اعتماد به نفس کنید. شاید هنگام صبح کمی به تنهایی نیاز پیدا کنید تا درباره مسایل به تفکر عمیق بپردازید. در اواخر روز هم شاید زبردستی و روحیه خلاقتان کمک کند که در یک آن در چندین جهت مختلف عمل کنید.
طالع بینی متولدین دی
امروز تنها درصورتی که فضای شخصیتان برایتان فراهم شود برایتان مثمرثمر خواهد بود- مثلا در محیط اداره. ممکن است تا هنگام عصر سروصدا،آشفتگیواختلافات اطرافتان را فراگیرند.
طالع بینی متولدین بهمن
ممکن است که عصبیت دامنتان را بگیرد و یا تا عصر افکار بسیار مهمی ذهنتان را به خود مشغول کنند. الان بهترین زمان برای ارتباط برقرار کردن است. شانس این را خواهید داشت تا فضا را از حالت رسمی خارج کرده و آن را هنگام عصر راحت تر کنید.
طالع بینی متولدین اسفند
نباید در اوایل روز انرژیتان را به هدر دهید، ممکن است بعدا به آن نیاز پیدا کنید. شاید با درخواست های غیرمعقول و خواسته های ضدونقیض از هم بپاشید. اگر ادم فعالی هستید، احتمال این وجود دارد که در عطشتان برای فعالیت غرق شوید.