طالع بینی جمعه 6بهمن 96

طالع بینی جمعه 6بهمن 96 | تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده اید که او نیز صادقانه شما را درک می کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی تان پدید آورده است، اما....طالع بینی امروز خود را در ادامه بخوانید....

طالع بینی متولدین فروردین
امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.
طالع بینی متولدین اردیبهشت
شما خیلی دوست دارید به رابطه ای که که اکنون با کسی دارید، شدت ببخشید ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدتان نمی آید یک رابطه جدید با فرد دیگری آغاز کنید که فراتر از یک رابطه سطحی باشد. خوشبختانه، آرزوهای شما تحقق می یابد، دلیل آن هم این است که در این کار اراده ای آهنینی دارید که منجر به ایجاد یک رابطه جدید می شود که هر دو طرف از آن سود می برند. اما تلاش بیخودی نکنید، به جای اینکه طرف مقابل را مجبور کنید که به شما نزدیک شود اجازه دهید خودش با میل و رغبت به طرف شما بیاید.
طالع بینی متولدین خرداد
هم اکنون وقت سر کار رفتن است، اما این اتفاق آن چیزی نیست که شما در ذهنتان مجسم می کردید. کارهایی که شما طی چند روز گذشته شروع کرده بودید تغییرات شگفت انگیزی می کند، بنابراین خیلی مهم است که بتوانید انعطاف پذیر باشید. اگر روشی که قبلا به کار می گرفتید دیگر به خوبی گذشته کارآیی ندارد، لازم است که حتما نگرش نو و جدیدی داشته باشید. باوجود اینکه وسوسه می شوید که به توانایی تحلیل گرایانه خود اتکا کنید، اما بدون اینکه در مورد عملکرد خود قضاوت کنید، از حسی کارکردن و در لحظه حال بودن نترسید!
طالع بینی متولدین تیر
تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده اید که او نیز صادقانه شما را درک می کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.
طالع بینی متولدین مرداد
دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می دهید می تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می شود جواب "نه" تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می کنید دارد.
طالع بینی متولدین شهریور
حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.
طالع بینی متولدین مهر
ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده اند، اما دل شما چیز دیگری می گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی کند.
طالع بینی متولدین آبان
شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می گیرد و به شما یادآوری می کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.
طالع بینی متولدین آذر
شما در حالیکه می دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده آل های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی های منطقی تان به ثمر بنشیند.
طالع بینی متولدین دی
شما به خط افق بی کران و نامحدود نگاه می کنید و مطمئن هستید که این خط تا جاهای خیلی دور امتداد دارد. اما این حقه نور است! شما توانایی مدیریت کردن و کنترل کردن عشق و علاقه وافرتان به سفر را دارید. ولی همیشه راضی بودن و موافق بودن خوب نیست! اگر کمی دیگران را تحت فشار قرار دهید، راحت تر می توانید به اهدافتان برسید.
طالع بینی متولدین بهمن
حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.
طالع بینی متولدین اسفند
امروز روز رضایت بخشی نخواهد بود، چرا که شما فکر می کنید زندگی دیگران از شما بهتر است. شما از تصویری که در ذهن خود مجسم کرده بودید دور افتاده اید و نمی توانید به تکامل برسید. اگر شما نتوانید به خاطر داشته های خود شکرگزار باشید، مطمئناً ناامید خواهید شد. یادتان باشد که آشفته شدن ذهنتان برای اینکه بفهمید باید دیدتان را مثبت کنید کفایت می کند.