بهترین خط چشم‌های بازار

این روزها انتخاب یک خط چشم خوب چندان کار ساده‌ای نیست چون در مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌کنند اما حواس‌تان باشد که باید خط چشمی را انتخاب کنید که هم با چشم‌تان سازگاری داشته باشد و هم راحت باشد.

این روزها انتخاب یک خط چشم خوب چندان کار ساده‌ای نیست چون در مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌کنند اما حواس‌تان باشد که باید خط چشمی را انتخاب کنید که هم با چشم‌تان سازگاری داشته باشد و هم راحت باشد. این شما و این هم خط‌چشم‌های مایع جدید بازار با برندهای مختلف.

خط‌چشمی با اسفنج دریایی

محصول جدید مک مناسب افرادی است که حوصله زیادی برای خط چشم کشیدن ندارند. این خط چشم به دلیل برس منحصر به فردی که از اسفنج دریایی ساخته شده، کشیدن خط چشم را برای شما آسان می‌کند. عصار‌ه‌های خوشبو در این محصول استفاده شده که تا در آن را باز می‌کنید عطرش را احساس خواهید کرد. این محصول ماندگاری زیادی دارد و به سرعت خشک می‌شود.

با آرت دکو برازنده شوید

خط چشم مایع آرت دکو، یکی از جدیدترین خط چشم‌های موجود در بازار است که حاوی ترکیبات معدنی بوده و پوست پلک را تغذیه می‌کند. این محصول به دلیل بافت نرمی که دارد به راحتی قابل استفاده است. خط چشم آرت دکو فاقد اسانس است و به همین دلیل برای چشم‌های حساس پیشنهاد می‌شود.

سیاهی را از بالای چشم دور کنید

خط چشم ایزادورا دارای اپلیکاتوری با نوک انعطاف‌پذیر و رنگدانه‌های فراوان برای کشیدن خط چشم نازک یا ضخیم است. این محصول ایزادورا با فرمولاسیونی که دارد، در برابر آب مقاوم است و سریع روی پلک خشک می‌شود.

افسانه‌ای برای بالای چشم

خط چشم گاش به دلیل نوک فوق‌العاده ظریف طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل کشیدن خطی ظریف و پهن را برای شما امکان‌پذیر می‌‌کند. با زدن این خط‌چشم دیگر نگران حساسیت چشم‌ها نباشید، زیرا فاقد مواد معطر است.

نگران خیس شدن چشمان‌تان نباشید

خط چشم کوزه‌ای بورژوا حاوی ویتامین‌های E و C بوده و در فرمولاسیون این محصول از موم طبیعی استفاده شده است. خط چشم بورژوا به دلیل ماندگاری بالا ضدتعریق و ضداشک است؛ پس نگران سیاه شدن چشمان‌تان نباشید.

خط چشمی با اپلیکاتور ویژه

خط چشم بی‌یو، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این خط چشم‌ها با اپلیکاتور ویژه در دو نوع معمولی و ضدآب در بازار موجود هستند. خط چشم بی‌یو با ماندگاری بالا، پوششی یکدست و مشکی پررنگ به چشمان شما می‌دهد. این محصول بی‌یو عاری از رایحه و پارابن است و پوست‌های حساس به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.