هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

شرایط عالی شده و عشق به اوج رسیده است. شاد باشید، اما شادی آن قدر مست‌تان نکند که تعقل را زیر پا بگذارید.

متولدین فروردین:
شرایط سخت و دشواری برای شما پیش آمده که حسابی نگران‌تان کرده، اما در عین حال خوبی‌هایی هم در کار است. شخصی مهربان به شما کمک می‌کند و امیدهای بزرگی وجود دارد.

متولدین اردیبهشت:
از خطر دوری می‌کنید و این به نفع شماست. شاید یک سری ناراحتی‌ها از پیش باقی مانده باشد، اما به طور کل روزگارتان به سمت خوبی پیش می‌رود.

متولدین خرداد:
روزهای تلخ تمام شده و همه چیز به سمت بهبود پیش می‌رود. قصد دارید در روال کاری‌تان تغییراتی ایجاد کنید، یک سری چیزها را ترک کنید و کارهایی جدید انجام دهید.

متولدین تیر:
احساس تنهایی می‌کنید و در اندیشه فرورفته‌اید. تغییراتی اساسی در شرایط زندگی تان رخ می‌دهد. مسائل قضایی‌تان همچنان پیش می‌رود. از جانب خانواده حمایت می‌شوید، اما مراقب اخباری باشید که دوست ندارید به گوش دیگران برسد.

متولدین مرداد:
بتازگی گشایش‌هایی در زندگی‌تان رخ داده و شرایط در حال بهبود است. اگر از جانب بزرگ‌ترها شماتت شده‌اید به دل نگیرید. دوست دارید ریسک کنید، اما این کار را با چاشنی احتیاط انجام دهید.

متولدین شهریور:
تلاش‌هایتان ثمر می‌دهد و اتفاقاتی خوب می‌افتد. با احراز کردن تمام توانایی‌هایتان به خواسته‌هایتان می‌رسید. همچنان تلاش کنید، اما در مسیر درست قدم بردارید. اگر بی‌برنامه پیش بروید، نتایج خوب به دست نخواهد آمد.

متولدین مهر:
روزگار در حال تغییر است. به سختی‌هایی که اکنون برایتان پیش آمده اهمیت ندهید . بزودی پیشنهادی خوب دریافت می‌کنید. قرار است تلخی‌ها در زندگی‌تان از بین برود تا خوبی‌ها جایگزینش شود. به همین دلیل است که برخی دشواری‌ها به شما رو کرده است.

متولدین آبان:
درگیری‌هایی دارید و از عده‌ای دلخور هستید. خودتان در پیش آمدن این دلخوری خیلی نقش داشته‌اید. اما مشکلاتی که داشته‌اید حل می‌شود و خبری خوش به گوش‌تان می‌رسد.

متولدین آذر:
شرایط عالی شده و عشق به اوج رسیده است. شاد باشید، اما شادی آن قدر مست‌تان نکند که تعقل را زیر پا بگذارید. با افراد دانا مشورت کنید. اگر مساله‌ای ناراحت‌کننده در زندگی‌تان وجود دارد، عامل آن را ترک کنید و به معنویت پناه ببرید که به آن احتیاج دارید.

متولدین دی:
وضعیت کنونی خوب است و اوضاع خوب پیش می‌رود ، اما امکان دارد برخی پنهان‌کاری‌هایتان رو شود و مسائلی فاش شود که از افشایش خرسند نیستید. مراقب باشید و درست قدم بردارید.

متولدین بهمن:
شاید اخبار ناخوشایندی به گوش‌تان رسیده باشد و در حال حاضر ناراحت باشید، اما با کمی دقت و احتیاط شرایط درست خواهد شد.

متولدین اسفند:
بتازگی تغییراتی ایجاد کرده‌اید که به نفع‌تان بوده است. پیشنهادی خوب می‌دهید و پاسخی مثبت دریافت می‌کنید. تغییراتی عالی در زندگی‌تان رخ می‌دهد. مشکل‌تان بزودی حل می‌شود و شرایط رو به بهبود می‌رود.