هفته چهارم اسفند ماه ۱۳۹۳

روزهای آخر سال برای همه پر از شلوغی و گاهی استرس است. قدری آرام‌تر باشید.

متولدین فروردین:
انگار حال و هوای شما هم بهاری شده است، گاهی تند و گاهی آرام. اما در زندگی آنهایی موفق هستند که تعادل را رعایت کنند. نمی‌توان مانند آسمان بهاری گاهی آفتابی بود و زمانی غرید.

متولدین اردیبهشت:
باید یاد بگیرید زندگی را آن‌گونه که هست بپذیرید. من و شما نمی‌توانیم برای رفتار دیگران الگو تعیین کنیم. انسان‌ها را نیز همان‌طور که هستند باید ببینیم و درک کنیم. هر رفتاری غیر از این به آزار خودتان می‌انجامد.

متولدین خرداد:
بیش از آن چه باید روی حرف دیگران حساب باز می‌کنید. مشورت با دیگران خوب است، اما خودتان هستید که باید تصمیم بگیرید. مسئولیت زندگی هر کدام از ما به عهده خودمان است.

متولدین تیر:
روزهای خوشی را سپری می‌کنید؛ قدر آنها را بدانید. برای تداوم مسیری که انتخاب کرده‌اید، برنامه داشته باشید. زندگی همیشه فراز و نشیب دارد، اما یادتان باشد در همه حال می‌توان شادی و شاد بودن را حفظ کرد، اگر با وقایع مختلف، واقع‌بینانه برخورد کنیم.

متولدین مرداد:
طی ماه گذشته فشار کاری زیادی را تحمل کردید، حالا اما ثمره آن را می‌بینید. شادی خانواده بیشترین و بزرگ‌ترین دستمزد شماست. از این فرصت استفاده کنید و رابطه خود را با دوستان و آشنایان بهبود ببخشید.

متولدین شهریور:
نگاه شما به مسائل مختلف بسیار تعیین کننده است. متاسفانه عادت کرده‌اید موضوعات مختلف زندگی را از منظری منفی نگاه کنید. به قول معروف کمتر نیمه پر لیوان را می‌بینید.

متولدین مهر:
تغییر، اصل غیر قابل تغییر زندگی است. همیشه باید آماده بروز تغییرات باشیم. این نکته در زندگی کاری و حرفه‌ای پررنگ‌تر هم خواهد بود.

متولدین آبان:
هیچ وقت راه را بر خودتان و دیگران نبندید. اجازه دهید بیایند و حرف‌های‌شان را مطرح کنند. این روزها باید نقش سنگ صبور اطرافیان را بازی کنید.

متولدین آذر:
روزهای آخر سال برای همه پر از شلوغی و گاهی استرس است. قدری آرام‌تر باشید. این روزها عجله بیش از سایر زمان‌ها کارها را با مشکل مواجه می‌کند. فکر کنید در یک ترافیک سنگین مانده‌اید، عصبی شدن ‌خودتان و‌ اطرافیان را آزار می‌دهد.

متولدین دی:
ببینید، زمستان هم در حال رفتن است. آمدن و رفتن فصل‌ها نمادی از زندگی من و شماست. این یعنی که سختی‌ها ماندنی نیستند. پس بر خود و دیگران سخت نگیرید و تلاش کنید، زندگی را آنچنان که هست بپذیرید .

متولدین بهمن:
پس‌انداز کردن از خصوصیات خوبی است که باید آن را آموخت و آموزش داد، اما گاهی آن‌قدر به یاد روز مبادا هستیم که زمان حال را از یاد می‌بریم. زندگی جاری است و باید از همه روزها و ساعت‌هایش استفاده کرد.

متولدین اسفند:
فرزندان باید یاد بگیرند که چگونه استقلال خود را کسب و حفظ کنند. همیشه نمی‌توان مانند دوران کودکی با آنها رفتار کرد. یادشان دهید روی پای خود بایستند. آنها باید تشخیص خوب از بد را بیاموزند و آماده ورود به جامعه شوند.